organizacja wyjazdu edukacyjnego dla osób niepełnosprawnych z wadą słuchu wraz z członkami rodzin
Projekt „Aktywna integracja w Szczecinie”
jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach RPO WZ 2014-2020
Znak Sprawy
RPO/341-5/17
ZAMAWIAJĄCY:
Gmina Miasto Szczecin – Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Szczecinie
ul. Gen. Sikorskiego 3, 70-323 Szczecin
ZAPRASZA DO ZŁOŻENIA OFERTY W POSTĘPOWANIU NA USŁUGI SPOŁECZNE PROWADZONYM NA PODSTAWIE ART. 138 O USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH NA
„organizację wyjazdu edukacyjnego dla osób niepełnosprawnych z wadą słuchu wraz z członkami rodzin"
o wartości zamówienia poniżej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 750 000 euro o której mowa w art. 138 g ustawy Prawo zamówień publicznych
TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Postępowanie prowadzone jest na podstawie art. 138 o ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2015 poz 2164 ze zm).
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
- Przedmiotem zamówienia jest organizacja wyjazdu edukacyjnego dla osób niepełnosprawnych z wadą słuchu wraz z członkami rodzin. Usługa będzie realizowana w ramach projektu „Aktywna integracja w Szczecinie” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014- 2020.
- Liczba uczestników: od 17 do 24 osób dorosłych oraz od 11 do 17 osób towarzyszących - w tym (w tym 0-1 dzieci w wieku do 3 lat, 9- 13 dzieci w wieku od 4 do 18 lat, 1- 3 osoby dorosłe). Maksymalna łączna liczba uczestników: 41 osób.
- Kod CPV: 55.00.00.00-0, 60.00.00.00-8, 92.00.00.00-1, 80.00.00.00-4.
- Miejsce organizacji: miejscowość nadmorska położna w pasie nadmorskim na terenie województwa zachodniopomorskiego. Za pas nadmorski zamawiający rozumie pas lądu ciągnący się wzdłuż brzegu morskiego o szerokości do 2 km, w którym występuje koncentracja turystyki morskiej z pieszą dostępnością plaży tzw. I strefa turystyczna.
- Program pobytu:
- Wykonawca zobowiązany jest do realizacji programu wyjazdu zgodnie z załącznikiem nr 8 do IWZ.
- Podczas zajęć grupowych, które są skierowane dla osób dorosłych, dzieci muszą mieć zapewnioną opiekę oraz zorganizowane zajęcia psychoedukacyjne, których celem będzie poprawa relacji w grupie rówieśniczej.
- Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania zajęć integracyjnych uczestników wraz z osobami towarzyszącymi.
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Od dnia 10.06.2017r. do dnia 11.06.2017r.
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
- O udzielenie zamówienia może się ubiegać wykonawca, który spełnia poniżej określone warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
- zdolności technicznej lub zawodowej:
Minimalny poziom zdolności:
- zamawiający uzna, że wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne i/lub zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że:
a) wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum dwie usługi, polegające na organizacji wyjazdu o charakterze edukacyjnym dla osób z wadą słuchu grupy minimum 20 osób każda;
b) dysponuje lub będzie dysponować minimum:
- dwiema osobami posiadającymi: kwalifikacje do prowadzenia zajęć z dietetyki (każda z tych osób pracuje z własną grupą), ukończone studia kierunkowe, studia podyplomowe lub odpowiednie szkolenie zawodowe oraz minimum czteroletnie doświadczenie w pracy,
- dwiema osobami posiadającymi uprawnienia tłumacza języka migowego – certyfikat T1;
- jedną osobą pełniąca funkcję opiekuna wyjazdu;
- dwiema osobami pełniącymi funkcję opiekunów do dzieci, posiadającymi odpowiednie kwalifikacje zawodowe (tzn. ukończone studia wyższe w zakresie pedagogiki lub ukończone studia wyższe humanistyczne oraz studia podyplomowe z pedagogiki oraz minimum dwuletnie doświadczenie w pracy z dziećmi oraz młodzieżą).
- Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu:
W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 1, wykonawca dołącza do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do IWZ.
- Wykonawca przedkłada wraz z ofertą :
- wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane na załączniku nr 4 do IWZ wraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie; przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy;
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny wykaz
Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale, natomiast dowody i inne dokumenty w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem.
-
- wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami na załączniku nr 5 do IWZ;
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny wykaz
Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale
- Inne dokumenty wymagane przez zamawiającego, które należy dołączyć do oferty:
1)formularz oferty zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 IWZ;
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz
Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.
2)oświadczenie, zgodnie z Rozdziałem V pkt 2 ppkt 1) IWZ;
W przypadku składania oferty wspólnej każdy z wykonawców składa odrębne oświadczenie.
Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.
3)Oświadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodów określonych w oświadczeniu, według wzoru stanowiącego złącznik nr 3 do IWZ,
W przypadku składania oferty wspólnej każdy z wykonawców składa odrębne oświadczenie.
Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.
4)zobowiązanie podmiotu trzeciego, zgodnie z Rozdziałem V pkt 3 ppkt 2 IWZ, jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów;
Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej.
5)odpowiednie pełnomocnictwa tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 4
IWZ oraz w Rozdziale III pkt 2 IWZ.
Ww. pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej.
6)odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert .
W przypadku składania oferty wspólnej każdy z wykonawców składa odrębny dokument.
Ww. dokument należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
7)oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do IWZ wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom oraz firmy podwykonawców (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców);
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno oświadczenie.
Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.
8)wykaz zrealizowanych usług polegających na realizacji wyjazdów o charakterze
edukacyjnym dla osób z wadą słuchu na załączniku nr 6 do IWZ;
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny wykaz.
Ww. dokument należy złożyć w oryginale
KRYTERIA OCENY OFERT
- Wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany według następujących kryteriów oceny ofert:
- ) cena – 60 %.
- doświadczenie wykonawcy w organizacji wyjazdów o charakterze edukacyjnym dla osób z wadą słuchu – 40 %
TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT
- Ofertę należy złożyć w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Szczecinie,
ul. Gen. Sikorskiego 3, 70-323 Szczecin, pok. 301, w terminie do dnia 22.05.2017r., do godz. 10.00 - Otwarcie ofert odbędzie się w dn. 205.2017r., o godz. 10.15 w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Szczecinie, ul. Gen. Sikorskiego 3, 70-323 Szczecin, pok. 301.
OSOBA DO KONTAKTU
Anna Sankowska tel 91 48 57 534, fax 91 48 57 603 email: asankowska@mopr.szczecin.pl
Załączniki do ogłoszenia
IWZ wraz z załącznikami
Umowa z wybranym w postępowaniu Wykonawcą tj. TRAVEL SHOP Sp. z o.o ul. Środowa 7, 70-535 Szczecin została zawarta w dniu 31.05.2017r,
Załączniki do pobrania
Pobierz | Rozpakuj |
---|---|
Pobierz spakowane pliki | Rozpakuj pliki i pobierz |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Anna Sankowska | 12-05-2017 14:41 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 12-05-2017 | |
Ostatnia aktualizacja: | Anna Sankowska | 05-06-2017 08:26 |