Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie Szczecin

organizacja wyjazdu integracyjno - edukacyjnego dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Szczecinie

Projekt „Aktywna integracja w Szczecinie”

jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach RPO WZ 2014-2020

 

 

Znak Sprawy

RPO/341-9/18

 

 

ZAMAWIAJĄCY:

 

Gmina Miasto Szczecin – Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Szczecinie

ul. Gen. Sikorskiego 3, 70-323 Szczecin

 

ZAPRASZA DO ZŁOŻENIA OFERTY W POSTĘPOWANIU NA USŁUGI SPOŁECZNE PROWADZONYM NA PODSTAWIE ART. 138 O USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH NA:

 

„organizację wyjazdu integracyjno - edukacyjnego dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Szczecinie”

 

 

o wartości zamówienia poniżej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 750 000 euro o której mowa w art. 138 g ustawy Prawo zamówień publicznych

 

TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA Postępowanie prowadzone jest na podstawie art. 138 o ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2017 poz 1579).

PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

  1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja wyjazdu integracyjno- edukacyjnego dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Szczecinie, który będzie realizował następujące elementy aktywnej integracji: zajęcia z psychologiem, zajęcia z zakresu rozwoju kompetencji społecznych, zajęcia z zakresu zdrowego stylu życia.
  2. Usługa będzie realizowana w ramach projektu „Aktywna integracja w Szczecinie” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014- 2020.
  3. Kod CPV: 80.00.00.00-4., 55100000-1
  4. W wyjeździe uczestniczyć będą osoby niepełnosprawne w stopniu lekkim, umiarkowanym oraz znacznym m.in. po kryzysach psychicznych oraz wykazujących inne zaburzenia czynności psychicznych oraz z niepełnosprawnością intelektualną.
  5. Liczba uczestników: 27 -35 osób.
  6. W wyjeździe weźmie udział 4 opiekunów z ramienia Zamawiającego. Ich zadaniem będzie:
  1. wspieranie terapeutów w prowadzonych przez nich zajęciach w tym (utrzymanie odpowiedniej atmosfery na zajęciach),
  2. dbałość o wygląd zewnętrzny i prawidłowe nawiązywanie kontaktów interpersonalnych,
  3. nadzór nad dawkowaniem leków przez uczestników,
  4. nadzór nad przestrzeganiem regulaminu wyjazdu,
  5. w razie potrzeby wizyty u lekarza specjalisty lub pilnej wizyty stomatologicznej opiekun przejmie uczestnika pod indywidualny nadzór,
  6. pomoc w obsłudze w czynnościach dnia codziennego w szczególności w zakresie higieny osobistej uczestników,
  7. bieżące motywowanie do aktywnego udziału we wszelkich organizowanych zajęciach,
  8. pomoc w rozwiązywaniu sytuacji trudnych i zaistniałych problemów życiowych,
  9. kontakt z rodzinami i opiekunami w sprawach ważnych,
  10. nadzór nad prawidłowym używaniem sprzętów i urządzeń sanitarnych,
  11. nadzór nad utrzymaniem porządku w pokojach.

Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia im transportu, zakwaterowania w pokojach dwuosobowych oraz pełnego wyżywienia.

  1. Miejsce organizacji: miejscowość nadmorska położna w pasie nadmorskim na terenie województwa zachodniopomorskiego. Za pas nadmorski zamawiający rozumie pas lądu ciągnący się wzdłuż brzegu morskiego o szerokości do 2 km, w którym występuje koncentracja turystyki morskiej z pieszą dostępnością plaży tzw. I strefa turystyczna.

 

  1. O udzielenie zamówienia może się ubiegać wykonawca, który spełnia poniżej określone warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
    1. zdolności technicznej lub zawodowej:

Minimalny poziom zdolności: zamawiający uzna, że wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne i/lub zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować:

  1. minimum dwoma terapeutami (każdy terapeuta pracuje z własną grupą) posiadających odpowiednie kwalifikacje zawodowe (tzn. ukończone studia wyższe w zakresie pedagogiki ze specjalnością socjoterapia lub ukończone studia wyższe humanistyczne oraz studia podyplomowe z socjoterapii) oraz minimum czteroletnie doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi.
  2. minimum jedną osobą posiadającą co najmniej roczne doświadczenie zawodowe w pracy z osobami niepełnosprawnymi oraz kwalifikacje zawodowe umożliwiające realizację konsultacji z zakresu „Promocja zdrowego stylu życia”.
  3. minimum jednym psychologiem klinicznym posiadający co najmniej dwuletnie doświadczenie zawodowe w pracy z osobami niepełnosprawnymi oraz kwalifikacje zawodowe umożliwiające realizację założonego programu.
  4. minimum jednym opiekunem wyjazdu posiadającym odpowiednie kwalifikacje zawodowe (tzn. ukończone studia wyższe w zakresie turystyki lub ukończone studia wyższe humanistyczne oraz studia podyplomowe z turystyki, lub kwalifikacje pilota wycieczek w trybie decyzji marszałka określonego województwa) oraz minimum dwuletnie doświadczenie w pracy.
  5. minimum 5 opiekunów osób niepełnosprawnych posiadających odpowiednie kwalifikacje zawodowe (do realizacji zadania dopuszcza się osoby posiadające kwalifikacje asystenta osoby niepełnosprawnej, terapeuty zajęciowego, pielęgniarki, technika masażysty lub ratownika medycznego oraz co najmniej dwuletnie doświadczenie zawodowe w pracy z osobami niepełnosprawnymi), których zadaniem będzie kompleksowa, całodobowa opieka nad Uczestnikami począwszy od rozpoczęcia wyjazdu (wprowadzenie do autokaru) aż do jego zakończenia w Szczecinie.

Wskazane do realizacji zamówienia osoby nie mogą łączyć funkcji.

  1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 1, wykonawca dołącza do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do IWZ.
  2. Wykonawca przedkłada wraz z ofertą :
  1. wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami odpowiednio na załączniku nr 4 do IWZ;

W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny wykaz.

Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.

  1. wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane, według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do IWZ oraz dowody, że zostały wykonane lub są wykonywane należycie, w celu przyznania punktów zgodnie z kryterium oceny ofert „doświadczenie wykonawcy w realizacji wyjazdów o charakterze integracyjno- edukacyjnym dla młodzieży”.W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny wykaz.Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale natomiast dowody (tj. np. referencje lub inne dokumenty) w kopii potwierdzonej przez wykonawcę za zgodność z oryginałem
  2. Inne dokumenty wymagane przez zamawiającego, które należy dołączyć do oferty:
  3. formularz oferty zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 IWZ;W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularzWw. oświadczenie należy złożyć w oryginale.
  4. oświadczenie, zgodnie z Rozdziałem V pkt 2 ppkt 1) IWZ;

W przypadku składania oferty wspólnej każdy z wykonawców składa odrębne oświadczenie.

Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.

  1. oświadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodów określonych w oświadczeniu, według wzoru stanowiącego złącznik nr 3 do IWZ,

W przypadku składania oferty wspólnej każdy z wykonawców składa odrębne oświadczenie.Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.

  1. zobowiązanie podmiotu trzeciego, zgodnie z Rozdziałem V pkt 3 ppkt 2 IWZ, jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów;Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej.
  2. odpowiednie pełnomocnictwa tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 4 IWZ oraz w Rozdziale III pkt 2 IWZ.Ww. pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej.
  3. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencjiW przypadku składania oferty wspólnej każdy z wykonawców składa odrębny dokument.Ww. dokument należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
  4. oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do IWZ wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom oraz firmy podwykonawców (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców);

W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno oświadczenie.Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.

8) szczegółowy harmonogram wyjazdu

W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno wspólne oświadczenie.Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.

  1. szczegółowy opis obiektu i pomieszczeń, w których będzie realizowane wsparcie.

W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno wspólne oświadczenie.Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.

KRYTERIA OCENY OFERT

  1. Wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany według następujących kryteriów oceny ofert:
  1. ) cena – 60 %.
  2. doświadczenie wykonawcy w organizacji wyjazdów o charakterze integracyjno- edukacyjnym – 40 %

TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT

  1. Ofertę należy złożyć w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Szczecinie,
    ul. Gen. Sikorskiego 3, 70-323 Szczecin, pok. 301, w terminie do dnia 26.07.2018r., do godz. 10.00
  2. Otwarcie ofert odbędzie się w dn. 26.07.2018r., o godz. 10.15 w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Szczecinie, ul. Gen. Sikorskiego 3, 70-323 Szczecin, pok. 301.

OSOBA DO KONTAKTU Anna Sankowska tel 91 48 57 534, fax 91 48 57 603 email: asankowska@mopr.szczecin.pl

Klauzula Informacyjna:

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Gmina Miasto Szczecin – Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie z siedzibą w Szczecinie, ul. Gen. Sikorskiego 3, reprezentowany przez Dyrektora.

2. Dane kontaktowe:
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie ul. Gen. Sikorskiego 3, 70-323 Szczecin,
telefon: 914857601,
e-mail: sekretariat@mopr.szczecin.pl

3. Dane osobowe zawarte w ofercie przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na organizację wyjazdu integracyjno- edukacyjnego dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Szczecinie.

4. Odbiorcami danych osobowych zawartych w ofercie będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;

5. Z uwagi na fakt iż postępowanie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej dane osobowe będą przechowywane do 31 grudnia 2022r

6. Obowiązek podania przez Państwa danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;

7. W odniesieniu do danych osobowych znajdujących się w ofercie decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

8. Posiadacie Państwo :

  • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do złożonych danych osobowych,
  • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania złożonych danych osobowych ;
  • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
  • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznacie Państwo, że przetwarzanie danych osobowych złożonych w ofercie narusza przepisy RODO;
  1. nie przysługuje Państwu:
  • w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
  • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania złożonych danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

 

 

Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.

*Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

 

ZMIANA OGŁOSZCZENIA

Minamlny poziom zdolności:

lit. a) otrzymuje brzmienie:

„minimum dwoma terapeutami (każdy terapeuta pracuje z własną grupą) posiadających odpowiednie kwalifikacje zawodowe (tzn. ukończone studia wyższe w zakresie pedagogiki ze specjalnością socjoterapia lub ukończone studia wyższe humanistyczne oraz studia podyplomowe z socjoterapii lub kurs socjoterapii w wymiarze godzinowym zbliżonym do programu studiów podyplomowych w zakresie socjoterapii) oraz minimum czteroletnie doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi."

lit d) otrzymuje brzmienie:

„minimum jednym opiekunem wyjazdu posiadającym oraz minimum dwuletnie doświadczenie w pracy pilota wycieczek/opiekuna wyjazdu.”

lit e) otrzymuje brzmienie:

minimum 5 opiekunów osób niepełnosprawnych posiadających odpowiednie kwalifikacje zawodowe (do realizacji zadania dopuszcza się osoby posiadające kwalifikacje : asystenta osoby niepełnosprawnej, terapeuty zajęciowego, pielęgniarki/położnej, technika masażysty/fizjoterapeuty, ratownika medycznego, opiekuna medycznego ,opiekuna w domu pomocy społecznej  oraz co najmniej dwuletnie doświadczenie zawodowe w pracy z osobami niepełnosprawnymi ), których zadaniem będzie kompleksowa, całodobowa opieka nad Uczestnikami począwszy od rozpoczęcia wyjazdu (wprowadzenie do autokaru) aż do jego zakończenia w Szczecinie.

Zmiana ogłoszenia 25.07.2018r.

Minamlny poziom zdolności:

lit. a) otrzymuje brzmienie:

„minimum jednym terapeutą  (każdy terapeuta pracuje z własną grupą) posiadających odpowiednie kwalifikacje zawodowe (tzn. ukończone studia wyższe w zakresie pedagogiki ze specjalnością socjoterapia lub ukończone studia wyższe humanistyczne oraz studia podyplomowe z socjoterapii lub kurs socjoterapii w wymiarze godzinowym zbliżonym do programu studiów podyplomowych w zakresie socjoterapii) oraz minimum czteroletnie doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi."

TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT

  1. Ofertę należy złożyć w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Szczecinie,
    ul. Gen. Sikorskiego 3, 70-323 Szczecin, pok. 301, w terminie do dnia 01.08.2018r., do godz. 10.00
  2. Otwarcie ofert odbędzie się w dn. 01.08.2018r., o godz. 10.15 w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Szczecinie, ul. Gen. Sikorskiego 3, 70-323 Szczecin, pok. 301.

Zawarcie umowy. Umowa została zawarta w dniu 06.09.2018r z wykonawcą TRAVEL SHOP Sp. zo.o ul.  Środowa 7, 70-535 Szczecin

Wartość umowy: 48 930 zł

Załączniki do pobrania

Pobierz Rozpakuj
Pobierz spakowane pliki Rozpakuj pliki i pobierz

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Anna Sankowska 17-07-2018 13:49
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Anna Sankowska 17-07-2018
Ostatnia aktualizacja: Anna Sankowska 07-09-2018 11:08