Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie Szczecin

organizacja wyjazdu integracyjno - edukacyjnego dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Szczecinie

Projekt „Aktywna integracja w Szczecinie”

jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach RPO WZ 2014-2020

Znak Sprawy

RPO/341-5 /19

ZAMAWIAJĄCY:

Gmina Miasto Szczecin – Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Szczecinie

ul. Gen. Sikorskiego 3, 70-323 Szczecin

ZAPRASZA DO ZŁOŻENIA OFERTY W POSTĘPOWANIU NA USŁUGI SPOŁECZNE PROWADZONYM NA PODSTAWIE ART. 138 O USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH NA:

„organizację wyjazdu integracyjno - edukacyjnego dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Szczecinie ”

 

o wartości zamówienia poniżej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 750 000 euro o której mowa w art. 138 g ustawy Prawo zamówień publicznych

TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Postępowanie prowadzone jest na podstawie art. 138 o ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2018 poz 1986 ze zm).

 

PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

  1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja wyjazdu integracyjno- edukacyjnego dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Szczecinie, który będzie realizował następujące elementy aktywnej integracji: zajęcia rozwijające umiejętności społeczne.
  2. W wyjeździe uczestniczyć będą osoby niepełnosprawne w stopniu lekkim, umiarkowanym oraz znacznym m.in. po kryzysach psychicznych oraz wykazujących inne zaburzenia czynności psychicznych oraz z niepełnosprawnością intelektualną.
  3. Usługa będzie realizowana w ramach projektu „Aktywna integracja w Szczecinie” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014- 2020.
  4. Kod CPV: 80.00.00.00-4., 55100000-1.
  5. Liczba Uczestników wyjazdu : 27 – 35 osób (dalej także jako „UP”) oraz 4 opiekunów z ramienia Zamawiającego.
  6. Miejsce organizacji: miasto Wrocław.
  7. Zamawiający wymaga by przed rozpoczęciem wyjazdu w siedzibie Zamawiającego odbyło się spotkanie organizacyjne z przedstawicielem wykonawcy/opiekunem wyjazdu, celem doprecyzowania szczegółów wyjazdu jak również zapewnienia przez Wykonawcę uczestnikom zgłoszonych przez nich potrzeb niezbędnych do funkcjonowania podczas wyjazdu.

9. Termin realizacji : od dnia 11.02.2019r. do dnia 20.02.2019r.

WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

  1. O udzielenie zamówienia może się ubiegać wykonawca, który spełnia poniżej określone warunki udziału w postępowaniu dotyczące:

 

    1. zdolności technicznej lub zawodowej:

Minimalny poziom zdolności:

- zamawiający uzna, że wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne i/lub zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować:

  1. minimum dwoma terapeutami posiadającymi co najmniej czteroletnie doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi oraz odpowiednie kwalifikacje zawodowe do pełnienia funkcji terapeuty (tzn. ukończone studia wyższe kierunkowe lub studia wyższe i studia podyplomowe o odpowiedniej specjalizacji lub ukończoną policealną szkołę o odpowiedniej specjalizacji i tytuł zawodowy lub dyplom w zawodzie) i doświadczenie w prowadzeniu warsztatów teatralnych.
  2. minimum dwoma pedagogami posiadającymi co najmniej czteroletnie doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi oraz odpowiednie kwalifikacje zawodowe do pełnienia funkcji pedagoga (tzn. ukończone studia wyższe kierunkowe lub studia wyższe i studia podyplomowe o odpowiedniej specjalizacji) i doświadczenie w prowadzeniu zajęć z zakresu autoprezentacji i savoir vivre.
  3. minimum dwoma psychologami posiadającymi co najmniej dwuletnie doświadczenie zawodowe w pracy z osobami niepełnosprawnymi oraz kwalifikacje zawodowe umożliwiające realizację założonego programu w zakresie wskazanym w Rozdziale XII Pkt. 8 lit. C IWZ.
  4. minimum jednym opiekunem wyjazdu posiadającym minimum dwuletnie doświadczenie w pracy pilota wycieczek/opiekuna wyjazdu,
  5. minimum siedmioma opiekunami osób niepełnosprawnych posiadającymi co najmniej dwuletnie doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi oraz odpowiednie kwalifikacje zawodowe (do realizacji zadania dopuszcza się osoby posiadające w szczególności kwalifikacje asystenta osoby niepełnosprawnej, terapeuty zajęciowego, pielęgniarki, technika masażysty lub ratownika medycznego), zadaniem opiekunów będzie kompleksowa, całodobowa opieka nad Uczestnikami począwszy od rozpoczęcia wyjazdu (wprowadzenie do autokaru) aż do jego zakończenia w Szczecinie.

Wskazane do realizacji zamówienia osoby nie mogą łączyć funkcji.

Zamawiający wymaga by przed rozpoczęciem wyjazdu w siedzibie Zamawiającego odbyło się spotkanie organizacyjne z przedstawicielem wykonawcy/opiekunem wyjazdu.

 

  1. Wykaz wymaganych w ofercie dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu:
        1. wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami odpowiednio na załączniku nr 4 do IWZ;

W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny wykaz.

Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.

  1. Wykaz pozostałych dokumentów wymaganych w ofercie:
  1. formularz oferty zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 IWZ;

W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz

Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.

  1. oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do IWZ,

W przypadku składania oferty wspólnej każdy z wykonawców składa odrębne oświadczenie.

Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.

  1. oświadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodów określonych w oświadczeniu, według wzoru stanowiącego złącznik nr 3 do IWZ,

W przypadku składania oferty wspólnej każdy z wykonawców składa odrębne oświadczenie.

Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.

  1. zobowiązanie podmiotu trzeciego, zgodnie z Rozdziałem V pkt 3 ppkt 2 IWZ, jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów;

Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej.

  1. odpowiednie pełnomocnictwa tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 4 IWZ oraz w Rozdziale III pkt 2 IWZ.

Ww. pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej.

  1. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji

W przypadku składania oferty wspólnej każdy z wykonawców składa odrębny dokument.

Ww. dokument należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.

  1. oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do IWZ wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom oraz firmy podwykonawców (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców);

W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno oświadczenie.

Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.

  1. szczegółowy opis obiektu i pomieszczeń, w których będzie realizowane wsparcie.

W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno wspólne oświadczenie.

Ww. dokument należy złożyć w oryginale.

9) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane, według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do IWZ oraz dowody, że zostały wykonane lub są wykonywane należycie, w celu przyznania punktów zgodnie z kryterium oceny ofert „doświadczenie wykonawcy w realizacji wyjazdów o charakterze integracyjno- edukacyjnym”.

W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny wykaz.

Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale natomiast dowody (tj. np. referencje lub inne dokumenty) w kopii potwierdzonej przez wykonawcę za zgodność z oryginałem

10) program zajęć integracyjnych

W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno wspólne oświadczenie.

Ww. dokument należy złożyć w oryginale.

KRYTERIA OCENY OFERT

  1. Wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany według następujących kryteriów oceny ofert:
  1. ) cena – 70 %.
  2. doświadczenie wykonawcy w organizacji wyjazdów o charakterze integracyjno edukacyjnym – 30 %

TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT

 

  1. Ofertę należy złożyć w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Szczecinie,
    ul. Gen. Sikorskiego 3, 70-323 Szczecin, pok. 301, w terminie do dnia 25.01.019r., do godz. 10.00
  2. Otwarcie ofert odbędzie się w dn. 25.01.2019r., o godz. 10.15 w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Szczecinie, ul. Gen. Sikorskiego 3, 70-323 Szczecin, pok. 301.

OSOBA DO KONTAKTU

Anna Sankowska tel 91 48 57 534, fax 91 48 57 603 email: asankowska@mopr.szczecin.pl

Instrukacja dla Wykonawców /IWZ

Załączniki do IWZ /załączniki

Pytanie i modyfikacja pyatnie i zmiana

Pytania 2pytania 2

Zawarcie umowy:

Umowa została zawarta w dniu 05.02.2019r. Joanną Pisulą prowadzącą działalność gospodarczą pod nazwą MOC Biznesu Joanna Pisula ul. Robotnicza 70J, 53- 608 Wrocław NIP 8941625707, oraz Izabelą Pisulą prowadząca  działalność gospodarczą pod nazwą Izabela Pisula dietetyk kliniczny ul. Rogowska94/7, 54 440 Wrocław  wartość umowy 113 540 zł

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Anna Sankowska 17-01-2019 12:42
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 17-01-2019
Ostatnia aktualizacja: Anna Sankowska 08-02-2019 09:38