Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie Szczecin

organizacja kursu Prawo jazdy kat B dla uczestników projektu Aktywna integracja w Szczecinie

Projekt „Aktywna integracja w Szczecinie”

jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach RPO WZ 2014-2020

 

 

Znak Sprawy

RPO/341-10/18

 

 

ZAMAWIAJĄCY:

 

Gmina Miasto Szczecin – Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Szczecinie

ul. Gen. Sikorskiego 3, 70-323 Szczecin

 

ZAPRASZA DO ZŁOŻENIA OFERTY W POSTĘPOWANIU NA USŁUGI SPOŁECZNE PROWADZONYM NA PODSTAWIE ART. 138 O USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH NA:

 

„organizację kursu Prawo jazdy kat B dla uczestników projektu Aktywna integracja w Szczecinie”

 

o wartości zamówienia poniżej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 750 000 euro o której mowa w art. 138 g ustawy Prawo zamówień publicznych

 

TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

 

Postępowanie prowadzone jest na podstawie art. 138 o ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2017 poz 1579).

PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

  1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja kursu Prawo jazdy kat. B dla uczestników projektu „Aktywna integracja w Szczecinie” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014- 2020.
  2. Kod CPV: 80 000000-4
  3. Kurs powinien być przeprowadzony zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. prawo o ruchu drogowym wraz z aktami wykonawczymi do tej ustawy.
  4. Wymaga się, aby kurs składał się z części teoretycznej i praktycznej oraz egzaminu wewnętrznego:
  1. zajęcia teoretyczne muszą obejmować 30 godzin zegarowych przypadających na uczestnika (godzina zegarowa kursu liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę, liczącą średnio 15 minut. Długość przerw jest ustalana w sposób elastyczny przez wykonawcę).
  2. zajęcia praktyczne muszą obejmować 30 godzin zegarowych przypadających na uczestnika (godzina zegarowa kursu liczy 60 minut).
  3. w programie zajęć praktycznych należy uwzględnić dodatkowo średnio 10 godzin indywidualnych przypadających na jednego Uczestnika w tym:
          1. średnio 5 godzin indywidualnych przypadających na jednego Uczestnika przed pierwszym egzaminem praktycznym;
          2. średnio 3 godziny indywidualne przypadające na jednego Uczestnika przed pierwszym egzaminem praktycznym poprawkowym;
          3. średnio 2 godziny indywidualne przypadające na jednego Uczestnika przed drugim egzaminem praktycznym poprawkowym;
  4. egzamin wewnętrzny musi obejmować jedną godzinę przypadającą na osobę (godzina zegarowa kursu liczy 60 minut).

 

  1. Zajęcia teoretyczne muszą odbywać się w granicach administracyjnych Miasta Szczecin. Zajęcia praktyczne mają odbywać się w granicach administracyjnych Miasta Szczecin. Zamawiający dopuszcza realizację części zajęć, o ile wynika to z konieczności realizacji programu kursu, poza granicami Szczecina.
  2. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: od dnia 01.10.2018r. do 28.02.2019r.

      7. Liczba uczestników kursu: 45-55 osób

WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

 

  1. O udzielenie zamówienia może się ubiegać wykonawca, który spełnia poniżej określone warunki udziału w postępowaniu dotyczące
  2. zdolności technicznej lub zawodowej:

Minimalny poziom zdolności:

- zamawiający uzna, że wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne i/lub zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować:

  1. nie mniej niż dwiema osobami z uprawnieniami do prowadzenia szkolenia z zakresu nauki jazdy tj. wpisanymi do prowadzonej przez właściwego starostę ewidencji instruktorów nauki jazdy i posiadających ważną legitymację instruktora;
  2. jednym lekarzem specjalistą posiadającym uprawnienia do wykonywania badań lekarskich zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 17 lipca 2014 r. (Dz. U. z 2017 r., poz. 250) w sprawie badań lekarskich osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami i kierowców;
  3. jedną osobą uprawnioną do przeprowadzania szkolenia z zakresu pierwszej pomocy tzn. ratownikiem medycznym, lekarzem systemu lub pielęgniarką systemu – w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 8 listopada 2017 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (Dz. U. z 2017 r. poz. 2195);
  4. nie mniej niż 4 pojazdami: samochodami osobowymi spełniającymi wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 4 marca 2016 r. w sprawie szkolenia osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, instruktorów i wykładowców (Dz. U. z 2016 r. poz. 280);
  5. zlokalizowaną na terenie Miasta Szczecin salą do prowadzenia zajęć teoretycznych spełniającą warunki określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 4 marca 2016 r. w sprawie szkolenia osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, instruktorów i wykładowców (Dz. U. z 2016 r. poz. 280) wraz z niezbędnym wyposażeniem określonym w opisie przedmiotu zamówienia (oprzyrządowanie techniczne, a także biurka lub ławki oraz krzesła w ilości jedno biurko lub ławka i jedno krzesło dla każdego uczestnika);
    1. posiadania wiedzy i doświadczenia,

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku:

- warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie minimum dwie usługi główne. Za jedną usługę główną zamawiający uzna organizację i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. B dla grupy 10 osobowej.

  1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu:
  1. W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 1, wykonawca dołącza do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do IWZ.
  1. Wykonawca przedkłada wraz z ofertą :

a)wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami odpowiednio na załączniku nr 4 do IWZ;

W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny wykaz

Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale

b)wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane, według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do IWZ oraz dowody że zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny wykaz

Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale

  1. Inne dokumenty wymagane przez zamawiającego, które należy dołączyć do oferty:
  1. formularz oferty zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 IWZ;

W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz

Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.

  1. oświadczenie, zgodnie z Rozdziałem V pkt 2 ppkt 1) IWZ;

W przypadku składania oferty wspólnej każdy z wykonawców składa odrębne oświadczenie.

Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.

  1. Oświadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodów określonych w oświadczeniu, według wzoru stanowiącego złącznik nr 3 do IWZ,

W przypadku składania oferty wspólnej każdy z wykonawców składa odrębne oświadczenie.

Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.

  1. zobowiązanie podmiotu trzeciego, zgodnie z Rozdziałem V pkt 3 ppkt 2 IWZ, jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów;

Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej.

  1. odpowiednie pełnomocnictwa tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 4 IWZ oraz w Rozdziale III pkt 2 IWZ.

Ww. pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej.

  1. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji

W przypadku składania oferty wspólnej każdy z wykonawców składa odrębny dokument.

Ww. dokument należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.

  1. oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do IWZ wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom oraz firmy podwykonawców (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców);

W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno oświadczenie.

Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.

 

KRYTERIA OCENY OFERT

Wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany według następujących kryteriów oceny ofert: cena – 100 %

TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT

  1. Ofertę należy złożyć w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Szczecinie,
    ul. Gen. Sikorskiego 3, 70-323 Szczecin, pok. 301, w terminie do dnia 30.08.2018r., do godz. 10.00
  2. Otwarcie ofert odbędzie się w dn. 30.08.2018r., o godz. 10.15 w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Szczecinie, ul. Gen. Sikorskiego 3, 70-323 Szczecin, pok. 301.

 

OSOBA DO KONTAKTU

 

Anna Sankowska tel 91 48 57 534, fax 91 48 57 603 email: asankowska@mopr.szczecin.pl

 

 

Klauzula informacyjna:

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Gmina Miasto Szczecin – Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie z siedzibą w Szczecinie, ul. Gen. Sikorskiego 3, reprezentowany przez Dyrektora.

2. Dane kontaktowe:
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie ul. Gen. Sikorskiego 3, 70-323 Szczecin,
telefon: 914857601,
e-mail: sekretariat@mopr.szczecin.pl

3. Dane osobowe zawarte w ofercie przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na organizację wyjazdu integracyjno- edukacyjnego dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Szczecinie.

4. Odbiorcami danych osobowych zawartych w ofercie będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;

5. Z uwagi na fakt iż postępowanie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej dane osobowe będą przechowywane do 31 grudnia 2022r

6. Obowiązek podania przez Państwa danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;

7. W odniesieniu do danych osobowych znajdujących się w ofercie decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

8. Posiadacie Państwo :

  • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do złożonych danych osobowych,
  • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania złożonych danych osobowych ;
  • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
  • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznacie Państwo, że przetwarzanie danych osobowych złożonych w ofercie narusza przepisy RODO;
  1. nie przysługuje Państwu:
  • w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
  • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania złożonych danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.

*Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

 

Zawarcie umowy:

Umowa została zawarta w dniu 24.09.2018r. z Ligą Obrony Kraju Ośrodkiem Szkolenia Zawodowego Kierowców w Szczecinie z siedzibą przy ul. Świętego Wojciecha 12, 70-410 Szczecin wartość umowy: 168 300 zł brutto

 

Załączniki do pobrania

Pobierz Rozpakuj
Pobierz spakowane pliki Rozpakuj pliki i pobierz

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Anna Sankowska 22-08-2018 15:33
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Anna Sankowska 22-08-2018
Ostatnia aktualizacja: Anna Sankowska 29-08-2018 11:07