Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie Szczecin

organizacja wyjazdu integracyjno -edukacyjnego dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Szczecinie

Znak Sprawy

RPO/341-13/18

 

 

ZAMAWIAJĄCY:

 

Gmina Miasto Szczecin – Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Szczecinie

ul. Gen. Sikorskiego 3, 70-323 Szczecin

 

ZAPRASZA DO ZŁOŻENIA OFERTY W POSTĘPOWANIU NA USŁUGI SPOŁECZNE PROWADZONYM NA PODSTAWIE ART. 138 O USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH NA:

 

„organizację wyjazdu integracyjno - edukacyjnego dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Szczecinie”

 

 

o wartości zamówienia poniżej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 750 000 euro o której mowa w art. 138 g ustawy Prawo zamówień publicznych

 

TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

 

Postępowanie prowadzone jest na podstawie art. 138 o ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2017 poz 1579).

 

PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

 

  1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja wyjazdu integracyjno- edukacyjnego dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Szczecinie, który będzie realizował następujące elementy aktywnej integracji: zajęcia z muzykoterapii, zajęcia plastyczne z elementami artterapii, zajęcia rozwijające umiejętności społeczne.
  2. W wyjeździe uczestniczyć będą osoby niepełnosprawne w stopniu lekkim, umiarkowanym oraz znacznym m.in. po kryzysach psychicznych oraz wykazujące inne zaburzenia czynności psychicznych oraz z niepełnosprawnością intelektualną.
  3. Usługa będzie realizowana w ramach projektu „Aktywna integracja w Szczecinie” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014- 2020.
  4. Kod CPV: 80.00.00.00-4., 55100000-1.
  5. Liczba Uczestników wyjazdu : 27-35 osób (dalej także jako „UP”)
  6. Miejsce organizacji: miasto Gdańsk.
  7. W wyjeździe weźmie udział łącznie 4 opiekunów (w terminie od 26 listopada do 2 grudnia obecnych będzie dwóch opiekunów; w terminie od 2 grudnia do 9 grudnia w wyjeździe weźmie udział kolejna dwójka osób) z ramienia Zamawiającego. Ich zadaniem będzie:
  1. wspieranie terapeutów w prowadzonych przez nich zajęciach w tym (utrzymanie odpowiedniej atmosfery na zajęciach),
  2. dbałość o wygląd zewnętrzny i prawidłowe nawiązywanie kontaktów interpersonalnych,
  3. nadzór nad dawkowaniem leków przez uczestników,
  4. nadzór nad przestrzeganiem regulaminu wyjazdu,
  5. w razie potrzeby wizyty u lekarza specjalisty lub pilnej wizyty stomatologicznej opiekun przejmie uczestnika pod indywidualny nadzór,
  6. pomoc w obsłudze w czynnościach dnia codziennego w szczególności w zakresie higieny osobistej uczestników,
  7. bieżące motywowanie do aktywnego udziału we wszelkich organizowanych zajęciach,
  8. pomoc w rozwiązywaniu sytuacji trudnych i zaistniałych problemów życiowych,
  9. kontakt z rodzinami i opiekunami w sprawach ważnych,
  10. nadzór nad prawidłowym używaniem sprzętów i urządzeń sanitarnych,
  11. nadzór nad utrzymaniem porządku w pokojach,

Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia im transportu (w dniu 2 grudnia Zamawiający zorganizuje i sfinansuje opiekunom transport powrotny dla dwóch osób z Gdańska do Szczecina oraz podróż dla dwóch osób ze Szczecina do Gdańska; transport ma odbyć się środkami komunikacji publicznej), zakwaterowania w pokojach jednoosobowych oraz pełnego wyżywienia.

 

1. O udzielenie zamówienia może się ubiegać wykonawca, który spełnia poniżej określone warunki udziału w postępowaniu dotyczące:

    1. zdolności technicznej lub zawodowej:

Minimalny poziom zdolności: zamawiający uzna, że wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne i/lub zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować:

  1. minimum dwoma terapeutami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje zawodowe do prowadzenia zajęć z zakresu muzykoterapii oraz minimum czteroletnie doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi.
  2. minimum dwoma pedagogami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje zawodowe do prowadzenia zajęć z zakresu artterapii oraz minimum czteroletnie doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi.
  3. minimum dwoma psychologami posiadającymi co najmniej dwuletnie doświadczenie zawodowe w pracy z osobami niepełnosprawnymi oraz kwalifikacje zawodowe umożliwiające realizację założonego programu.
  4. minimum jednego opiekuna wyjazdu posiadającego minimum dwuletnie doświadczenie w pracy opiekuna wyjazdu/pilota wycieczek
  5. minimum siedmioma opiekunami osób niepełnosprawnych posiadających odpowiednie kwalifikacje zawodowe. Do realizacji zadania dopuszcza się osoby posiadające kwalifikacje: asystenta osoby niepełnosprawnej, terapeuty zajęciowego, pielęgniarki/położnej, technika masażysty/fizjoterapeuty, ratownika medycznego, opiekuna medycznego, opiekuna w domu pomocy społecznej oraz co najmniej dwuletnie doświadczenie zawodowe w pracy z osobami niepełnosprawnymi, których zadaniem będzie kompleksowa, całodobowa opieka nad Uczestnikami począwszy od rozpoczęcia wyjazdu (wprowadzenie do autokaru) aż do jego zakończenia w Szczecinie.

 

Wskazane do realizacji zamówienia osoby nie mogą łączyć funkcji.

 

Zamawiający wymaga by przed rozpoczęciem wyjazdu w siedzibie Zamawiającego odbyło się spotkanie organizacyjne z opiekunem wyjazdu celem doprecyzowania szczegółów, a także zapewnienia uczestnikom zgłoszonych wcześniej potrzeb niezbędnych do funkcjonowania na wyjeździe.

 

 

  1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 1, wykonawca dołącza do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do IWZ.
  2. Wykonawca przedkłada wraz z ofertą :
  1. wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami odpowiednio na załączniku nr 4 do IWZ;

W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny wykaz.

Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.

  1. Inne dokumenty wymagane przez zamawiającego, które należy dołączyć do oferty:

1)formularz oferty zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 IWZ;

W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz

Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.

2)oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do IWZ,

W przypadku składania oferty wspólnej każdy z wykonawców składa odrębne oświadczenie.

Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.

3)oświadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodów określonych w oświadczeniu, według wzoru stanowiącego złącznik nr 3 do IWZ,

W przypadku składania oferty wspólnej każdy z wykonawców składa odrębne oświadczenie.

Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.

4)zobowiązanie podmiotu trzeciego, zgodnie z Rozdziałem V pkt 3 ppkt 2 IWZ, jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów;

Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej.

5)odpowiednie pełnomocnictwa tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 4 IWZ oraz w Rozdziale III pkt 2 IWZ.

Ww. pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej.

6)odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji

W przypadku składania oferty wspólnej każdy z wykonawców składa odrębny dokument.

Ww. dokument należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.

7)oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do IWZ wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom oraz firmy podwykonawców (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców);

W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno oświadczenie.

Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.

  1. szczegółowy opis obiektu i pomieszczeń, w których będzie realizowane wsparcie.

W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno wspólne oświadczenie.

Ww. dokument należy złożyć w oryginale.

9) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane, według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do IWZ oraz dowody, że zostały wykonane lub są wykonywane należycie, w celu przyznania punktów zgodnie z kryterium oceny ofert „doświadczenie wykonawcy w realizacji wyjazdów o charakterze integracyjno- edukacyjnym”.

W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny wykaz.

Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale natomiast dowody (tj. np. referencje lub inne dokumenty) w kopii potwierdzonej przez wykonawcę za zgodność z oryginałem

10) program zajęć integracyjnych

W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno wspólne oświadczenie.

Ww. dokument należy złożyć w oryginale.

 

KRYTERIA OCENY OFERT

  1. Wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany według następujących kryteriów oceny ofert:
  1. ) cena – 70 %.
  2. doświadczenie wykonawcy w organizacji wyjazdów o charakterze integracyjno- edukacyjnym – 30 %

TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT

 

  1. Ofertę należy złożyć w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Szczecinie,
    ul. Gen. Sikorskiego 3, 70-323 Szczecin, pok. 301, w terminie do dnia 09.12018r., do godz. 10.00 (09.11.2018r.)
  2. Otwarcie ofert odbędzie się w dn. 09.11.2018r., o godz. 10.30 w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Szczecinie, ul. Gen. Sikorskiego 3, 70-323 Szczecin, pok. 301.

 

OSOBA DO KONTAKTU

 

Anna Sankowska tel 91 48 57 534, fax 91 48 57 603 email: asankowska@mopr.szczecin.pl

 

Klauzula Informacyjna:

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Gmina Miasto Szczecin – Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie z siedzibą w Szczecinie, ul. Gen. Sikorskiego 3, reprezentowany przez Dyrektora.

2. Dane kontaktowe:
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie ul. Gen. Sikorskiego 3, 70-323 Szczecin,
telefon: 914857601,
e-mail: sekretariat@mopr.szczecin.pl

3. Dane osobowe zawarte w ofercie przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na organizację wyjazdu integracyjno- edukacyjnego dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Szczecinie.

4. Odbiorcami danych osobowych zawartych w ofercie będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;

5. Z uwagi na fakt iż postępowanie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej dane osobowe będą przechowywane do 31 grudnia 2022r

6. Obowiązek podania przez Państwa danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;

7. W odniesieniu do danych osobowych znajdujących się w ofercie decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

8. Posiadacie Państwo :

  • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do złożonych danych osobowych,
  • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania złożonych danych osobowych ;
  • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
  • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznacie Państwo, że przetwarzanie danych osobowych złożonych w ofercie narusza przepisy RODO;
  1. nie przysługuje Państwu:
  • w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
  • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania złożonych danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

 

 

Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.

*Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Zawarcie umowy: Umowa zaostała zawarta w dniu 21.11.2018r. z Moc Biznesu Joanna Pisula, ul. Robotnicza 70J, 53-608 Wrocław oraz Izabela Pisula ul. Rogowska 94/7, 54-400 Wrocław wartość umowy: 147 980 zł

Załączniki do pobrania

Pobierz Rozpakuj
Pobierz spakowane pliki Rozpakuj pliki i pobierz

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Anna Sankowska 31-10-2018 15:20
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 31-10-2018
Ostatnia aktualizacja: Anna Sankowska 02-11-2018 15:25