Świadczenie usług przeglądów i napraw dla samochodów eksploatowanych w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Szczecinie
Ogłoszenie nr 510246024-N-2019 z dnia 15-11-2019 r.
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie: Świadczenie usług przeglądów i napraw dla samochodów eksploatowanych w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Szczecinie.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie, Krajowy numer identyfikacyjny 54333530000000, ul. ul. Gen. Sikorskiego 3, 70-323 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 091 48 50 563, e-mail zam.publiczne@mopr.szczecin.pl, faks 091 48 57 603.
Adres strony internetowej (url): www.mopr.szczecin.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług przeglądów i napraw dla samochodów eksploatowanych w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Szczecinie.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
341-13.19
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przeglądów i napraw dla samochodów eksploatowanych w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Szczecinie. Kod CPV: 34.30.00.00-0, 50.11.20.00.-3 Świadczenie usług przeglądów i napraw samochodów eksploatowanych w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Szczecinie obejmujące następujące marki pojazdu: VW Transporter,Ford Transit, Iveco Irybus, wykaz samochodów stanowi załącznik do niniejszego zaproszenia. a) Świadczenie usług kompleksowej obsługi i napraw samochodów wymienionych powyżej połączone z dostawą niezbędnych materiałów i części zamiennych do tych usług obejmuje następujący zakres zlecenia: - przeglądy okresowe i pogwarancyjne, - naprawy wynikające z przeglądów, - bieżące naprawy będące wynikiem awarii. b)Samochody opisane w zał. Nr 3 zamówienia wykonują około 30 000 tys. km rocznie, poruszając się w 95% w warunkach jazdy miejskiej we wszystkie dni tygodnia w systemie dwu zmianowym. c)Zamawiający wymaga, aby usługi będące przedmiotem zamówienia były wykonywane w stacji serwisowej Wykonawcy: - wyposażonej w aparaturę i oprogramowanie niezbędne do diagnostyki i naprawy pojazdów danej marki, wymienionej w pkt 3, - położonej w granicach administracyjnych lewobrzeżnej części Miasta Szczecina,w warunkach warsztatowych, z zachowaniem należytej staranności, (oraz przy przestrzeganiu przepisów prawa w szczególności przepisów bezpieczeństwa), czynnej i pracującej co najmniej w następujących przedziałach czasowych - poniedziałek - piątek od godz. 8.00 do godz. 18.00 sobota od godz. 9.00 do godz. 13.00, - w której wykonawca dysponuje minimum 4 mechanikami samochodowymi legitymującymi się kierunkowym wykształceniem zawodowym oraz minimum 1 elektromechanikiem samochodowym - legitymującym się kierunkowym wykształceniem zawodowym, d)Zamawiający wymaga, aby stacja serwisowa Wykonawcy wyposażona była w następujące narzędzia i urządzenia: 1)komputer do obsługi diagnostycznej samochodów danej marki, wymienionej w pkt 3 wraz z aktualną licencją producenta pojazdów tej marki na oprogramowanie, 2)ściągacz do kolumn Mc Persona, 3)zestaw 4)przyrząd służący do sprawdzania temperatury wrzenia płynu hamulcowego, 5)przyrząd służący do kontroli ustawienia świateł, 6)ruchoma podpora - kobyłka- do m/d skrzyni biegów, 7)oprzyrządowanie do wymiany płynu hamulcowego, 8)oprzyrządowanie do wymiany oleju silnikowego, 9)przyrząd do sprawdzania luzów zawieszenia, 10)urządzenie do ustawiania geometrii kół, 11)urządzenie służące do sprawdzania geometrii kół (pomiar winien dotyczyć 4 kół jednocześnie), 12)rolki hamulcowe, 13)shock tester (urządzenie do sprawdzania amortyzatorów), 14)klucz dynamometryczny, 15)wyciąg/odsysacz spalin, e)Realizacja usług, o których mowa w lit. a obejmuje w szczególności: 1)diagnostykę, 2)dostawę niezbędnych części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych, które zostały dopuszczone przez producenta w uzgodnieniu z Zamawiającym (nowe lub regenerowane) po cenach katalogowych. (w przypadku zastosowania części regenerowanych Zamawiający wymaga każdorazowo uzgodnienia jej zamontowania.), 3)demontaż zużytych części i materiałów wynikający z napraw oraz ich utylizacja, (względnie regeneracja), 4)montaż nowych materiałów i części zamiennych (lub regenerowanych), wynikający z napraw, Zamawiający zastrzega sobie prawo do przekazania Wykonawcy własnych części zamiennych oraz do zakupu części zamiennych we własnym zakresie, 5)wykonanie czynności konserwacyjnych i serwisowych w sposób określony przez producenta, 6)serwis olejowy OT-1 i OT- 2 dla pojazdów wymienionych w Załączniku nr 3 (zgodnie z instrukcją eksploatacji danej marki pojazdu), 7)naprawę układu hamulcowego (wymiana klocków hamulcowych, wymiana tarcz hamulcowych, wymiana linek hamulca ręcznego), 8)naprawę układu kierowniczego (drążek kierowniczy, końcówki drążka kierowniczego, wahacz górny, wahacz dolny, sworznie wahaczy, tuleje stabilizatora, amortyzatory, wymiana przekładni kierowniczej), 9)naprawę układu rozrządu silnika (wymiana paska rozrządu, napinaczy paska rozrządu, kół zębatych, osłony paska, uszczelniaczy), 10)wymianę pasków napędowych - wentylatora chłodnicy, wspomagania kierownicy, napędu alternatora, 11)naprawę układu elektrycznego (oświetlenie zewnętrzne i wewnętrzne pojazdu, czujniki, wskaźniki, przełączniki, regulator napięcia, alternator rozrusznik, wymiana akumulatora, sygnał dźwiękowy, alarm samochodowy), 12)naprawę układu chłodzenia (wymiana chłodnicy, sprzęgiełka, pompy wodnej, przewodów gumowych), 13)naprawę układu przenoszenia napędu (skrzynia biegów, sprzęgło, półosie, przeguby), 14)naprawę silnika (wymiana kolektorów, uszczelnienie silnika, wymiana zaworów, wymiana uszczelki pod głowicą, wymiana prowadnic i popychaczy zaworów, szlifowanie wału korowego, wymiana świec żarowych, wymiana wtryskiwaczy), 15)naprawę układu wydechowego (wymiana lub spawanie tłumików i rur wydechowych), 16)naprawę układu napędowego (tylny most łożyska i piasty koła, półosie, tarcze koła, przeguby)
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 34300000-0
Dodatkowe kody CPV: 50112000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/11/2019 Wartość bez VAT 12190.24 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert: 1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: nie
Nazwa wykonawcy: Stacja Obsługi Pojazdów "Obsługi Szybkie" tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 15000 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie
IV.8) Informacje dodatkowe: |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Ogłoszenie nr 540246368-N-2019 z dnia 15-11-2019 r.
Szczecin:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o udzieleniu zamówienia
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 510246024-N-2019
Data: 15/11/2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie, Krajowy numer identyfikacyjny 54333530000000, ul. ul. Gen. Sikorskiego 3, 70-323 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 091 48 50 563, e-mail zam.publiczne@mopr.szczecin.pl, faks 091 48 57 603.
Adres strony internetowej (url): www.mopr.szczecin.pl
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.2) Tekst, który należy dodać
Miejsce, w którym należy dodać tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 9
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu: IV.9.1) Podstawa prawna Postępowanie prowadzone jest w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 67.1.6 ustawy Pzp. IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami. Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy Pzp Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości. W przedmiotowym postępowaniu: - zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego - ogłoszenie o udzieleniu zamówienia zostało zamieszczone w dniu 15.01.2019 r. na stronie internetowej zamawiającego, - w SIWZ załączniku do ogłoszenia o zamówieniu – nr 658381-N-2018 z dnia 06.12.2018r. przewidziane było zamówienie o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6. Zamówienie jest zgodne z zakresem zamówienia podstawowego, - od udzielenia zamówienia podstawowego nie upłynął jeszcze okres 3 lat, zamówienie podstawowe zostało wszczęte 6.12.2018 r.,- wartość zamówienia nie przekracza 50% wartości zamówienia podstawowego i jest powtórzeniem zamówienia podstawowego.
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | 15-11-2019 12:18 | |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 15-11-2019 | |
Ostatnia aktualizacja: | 15-11-2019 13:00 |