Świadczenie usług pogrzebowych dla MOPR w Szczecinie.
Gmina Miasto Szczecin -
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Szczecinie
ul. Sikorskiego 3, 70 - 323 Szczecin.
OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY
o wartości poniżej 60 000 Euro na
świadczenie usług pogrzebowych dla MOPR w Szczecinie
zorganizowany zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2006r. Nr 164, poz. 1163, ze zm.).
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pogrzebowych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Szczecinie.
Kod według Wspólnego Słownika Zamówień : CPV 93700000-5
Rodzaj zamówienia: usługi.
Wymagany termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 31.12.2007r.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych oraz ofert wariantowych.
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni.
Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1, nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, którzy złożą dokumenty określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia tj. :
-
Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz.
-
Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Ponadto wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty:
-
Ofertę cenową zgodnie z Rozdziałem I pkt. 3 siwz.
-
Pełnomocnictwo o którym mowa w Rozdziale III pkt. 1 siwz - ( w przypadku składania oferty wspólnej).
-
Kalkulację cen na zał. nr 1 a do siwz celem sprawdzenia zgodności z opisem przedmiotu zamówienia.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia jest dostępna na stronie internetowej www.bip.mopr.szczecin.pl oraz można ją otrzymać w siedzibie zamawiającego, w pok. 107.
Termin i miejsce składania ofert: siedziba zamawiającego, pok. 301, w terminie do dnia 11.04.2007r. do godz. 10.00.
Otwarcie ofert: nastąpi w siedzibie zamawiającego, w pok. 303, w dniu 11.04.2007r. o godz. 10.15.
Osobą upoważnioną do kontaktów z oferentami jest p. Anna Sankowska tel. 091 48 50 563 w godz. 7.30-15.30, fax 091 48 45 545 (czynny całą dobę).
Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie:
Cena : 100%
W tym:
Podkryterium 1: Pogrzeb tradycyjny 80%
Podkryterium 2: Pogrzeb z wykorzystaniem kremacji zwłok 20%
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | og_oszenie_na_pogrzeby.pdf | 2007-04-03 15:59:58 | 27,3KB | |
2 | og_oszenie_zawarcie_umowy_us_ugi_pogrzebowe.doc | 2007-05-10 08:50:58 | 25KB | |
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
1 | siwz_pogrzeby_2007.pdf | 2007-04-03 15:57:09 | 89,8KB | 110 razy |
2 | oferta_cenowa_pogreby.pdf | 2007-04-03 15:57:27 | 38,5KB | 96 razy |
3 | o_wiadczenie_pogrzeby.pdf | 2007-04-03 15:57:41 | 33,5KB | 95 razy |
4 | za__nr_3_do_siwz_wzor_umowy.pdf | 2007-04-03 15:57:53 | 51,1KB | 525 razy |
5 | Za__cznik_nr_1_do_umowy.pdf | 2007-04-03 15:58:01 | 15,3KB | 95 razy |
6 | Za__cznik_nr_1a_do_SIWZ_pogrzeby.pdf | 2007-04-03 15:58:11 | 38,8KB | 160 razy |
Wynik postępowania | ||||
1 | og_oszenie_o_wyborze_oferty.doc | 2007-04-30 14:39:12 | 20,5KB |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Anna Sankowska | 03-04-2007 15:57 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 01-01-2007 | |
Ostatnia aktualizacja: | 05-06-2019 09:49 |