Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie Szczecin

Ogłoszenie o zamówieniu na dostawę pojazdu do przewozu osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Szczecinie

Szczecin: Dostawa pojazdu do przewozu osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Szczecinie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie, ul. Gen. Sikorskiego 3, 70-323 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 48 50 563, faks 091 48 57 603.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mopr.szczecin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pojazdu do przewozu osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Szczecinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa pojazdu do przewozu osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Szczecinie. 3. Pojazd ma spełniać następujące wymogi: I Parametry podstawowe pojazdu: 1) pojazd fabrycznie nowy, 9 miejsc siedzących (8 miejsc dla pasażerów + 1 miejsce dla kierowcy), 2) samochód osobowy - furgon/bus, 3) nadwozie zamknięte i przeszklone, 4) silnik z zapłonem samoczynnym, spełniający normę spalin EURO 4 lub wyższą, o mocy nie mniejszej niż 65 kW i pojemności skokowej nie mniejszej niż 1800 cm 3 i nie większej niż 2600 cm3, 5) skrzynia biegów manualna co najmniej 5 biegowa, 6) układ przenoszenia napędu przedni/tylni, 7) dopuszczalna masa całkowita do 3500 kg, 8) zawieszenie przednie niezależne, 9) kolor nadwozia - biały, 10) wspomaganie układu kierowniczego, 11) centralny zamek, immobiliser, autoalarm, blokada kierownicy, 12) systemy bezpieczeństwa biernego i czynnego pojazdu: a. system antypoślizgowy ABS, b. system stabilizacji toru jazdy EPS, c. system wspomagania nagłego hamowania BAS, d. system poduszek bezpieczeństwa kierowcy i pasażerów przednich foteli SRS, 13) wymiary nadwozia: a. długość całkowita - nie mniej niż 5000 mm, b. rozstaw osi - nie mniej niż 3000 mm, c. wysokość mierzona od podłogi do sufitu wewnątrz pojazdu nie mniej niż 1600 mm, d. przestrzeń bagażowa za drugim rzędem siedzeń o długości min. 800 mm mierzona wewnątrz po podłodze pomiędzy tylną krawędzią siedzeń a tylnymi drzwiami, II Wyposażenie funkcjonalne: 1) klimatyzacja dwustrefowa - dla części przedziału kierowcy i przedziału pasażerskiego, 2) układ ogrzewania w części pasażerskiej, 3) reflektory główne halogenowe, 4) reflektory przeciwmgłowe przednie, 5) podgrzewane lusterka boczne, 6) drzwi boczne przesuwane z lewej i prawej strony nadwozia z osłoniętą prowadnicą, 7) drzwi tylne dwuskrzydłowe o kącie otwierania nie mniej niż 180 stopni, 8) czujniki parkowania tylne z akustycznym systemem ostrzegania, 9) głośnomówiąca instalacja telefonu z systemem bezprzewodowym bluetooth, 10) oświetlenie górne przedziału pasażerskiego, 11) siedzenia: e. dwuosobowe obok kierowcy, f. w części pasażerskiej: - I rząd - w konfiguracji foteli 1+1, - II rząd - w konfiguracji foteli 1+1, - III rząd - w konfiguracji foteli 1+1, - siedzenia mocowane na szynach na całej długości podłogi pojazdu, - mocowanie siedzeń w części pasażerskiej z szybką blokadą, - podłokietniki przy każdym fotelu, 11) dodatkowy komplet kół z oponami zimowymi, 12) apteczka, trójkąt ostrzegawczy, gaśnica proszkowa 1 kg, chlapacze kół przednich i tylnych, gumowe dywaniki 13) radioodbiornik oraz głośniki w części kierowcy i pasażerskiej, III Minimalne parametry eksploatacyjne pojazdu: 1) zużycie paliwa nie więcej inż. 91/100 km mierzone w cyklu mieszanym, 2) okres obsługi technicznej pojazdu nie częściej niż co 20.000 km, 3) okres gwarancji na części i podzespoły pojazdu - 36 miesięcy bez limitu kilometrów, 4) okres gwarancji na powłoki lakiernicze i perforację antykorozyjną nadwozia pojazdu - 96 miesięcy. IV Wyposażenie specjalistyczne: 1) wzmocniony układ podłogi w części pasażerskiej, 2) antypoślizgowa wykładzina podłogi części pasażerskiej, 3) system mocowania foteli w części pasażerskiej na szynach do szybkiego wybudowania/zabudowania (bez narzędzi) w dowolnej konfiguracji (z możliwością mocowania indywidualnych foteli wzdłuż bocznych ścian nadwozia). 4) system pasów bezpieczeństwa do mocowania pasażerów na wózkach inwalidzkich, 5) pojemniki na pasy bezpieczeństwa, 6) zagłówki, 7) uchwyty dodatkowe ułatwiające wsiadanie zamontowane nad drzwiami bocznymi i na plecach wszystkich foteli pasażerskich, 8) uchylne okna w części ładunkowo-wózkowej (po lewej i prawej stronie pojazdu), 9) gniazda elektryczne 12 V w części pasażerskiej w ilości 2 sztuk, 10) system 4 sztuk pasów bezpieczeństwa do mocowania wózków inwalidzkich + pasy bezpieczeństwa dla pasażerów na wózkach, 11) system szynowy do mocowania 4 wózków inwalidzkich po wybudowaniu siedzeń, 12) winda ładunkowa w części tylnej (z dokumentami dozoru technicznego) do transportu wózków inwalidzkich, 13) oznakowanie pojazdu jako pojazdu do przewozu osób niepełnosprawnych - tablica czołowa i tylna, 14) przenośna lampa ostrzegawcza o barwie żółtej montowana na dachu pojazdu, 15) świadectwo homologacji wydane na pojazd przeznaczony do transportu osób niepełnosprawnych i przewozu osób na wózkach inwalidzkich. 4. Dostawa nastąpi w terminie od dnia podpisania umowy do 29 października 2010r. Czas dostawy Wykonawca uzgodni telefonicznie z pracownikiem Zamawiającego pod numerem telefonu (091) 42 43 555 w godzinach urzędowania Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Szczecinie (poniedziałek-piątek w godz. 7.30-15.30). 5. Pojazd po adaptacji do przewozu osób niepełnosprawnych winien posiadać niezbędne homologacje fabryczne i certyfikaty umożliwiające jego rejestrację i dopuszczenie do ruchu. 6. Odbiór pojazdu nastąpi w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na terenie Miasta Szczecin..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.43.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.10.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·         III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

·         III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykazanie przez Wykonawców posiadania wiedzy i doświadczenia, poprzez wykazanie, że wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 2 dostawy podobne do objętych przedmiotem zamówienia. Za pracę podobną Zamawiający uzna dostawę pojazdu przygotowanego do przewozu osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich o parametrach zbliżonych do określonych w przedmiocie zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

·         III.3.3) Potencjał techniczny

·         III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

·         III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

·         III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie

·         III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

·         III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mopr.szczecin.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiającego, Szczecin, ul. Sikorskiego 3, pok. 107. Osoba do kontaktów Dariusz Sass tel. 91/48 50 563, fax 91/ 48 57 603.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.07.2010 godzina 10:00, miejsce: siedziba zamawiającego pok. 302. Otwarcie ofert 19/07/2010 r. godz. 10:15.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: .

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

V. Ogłoszenie zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych oraz zamieszczone na siedzibie zamawiającego w dniu 9.07.2010 r.

 

Numer ogłoszenia: 203598-2010 data zamieszczenia: 9.07.2010 r.

 

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 ogA_oszenie_1.pdf 2010-07-09 14:44:46 68,1KB
2 OGA_OSZENIE_O_ZMIANIE_OGA_OSZENIA.doc 2010-07-12 13:59:58 22,5KB
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 siwz_-_samochod_prawnik.pdf 2010-07-09 14:44:46 130,2KB 258 razy
2 Zal1_oferta_cenowa_samochA_d.pdf 2010-07-09 14:45:10 39,4KB 264 razy
3 zaA_A_cznik_nr_2_samochA_d.pdf 2010-07-09 14:45:49 33,9KB 253 razy
4 zaA_A_cznik_nr_3_samochA_d.pdf 2010-07-09 14:46:36 35,4KB 258 razy
5 Zal4_wykaz_prac_samochA_d.pdf 2010-07-09 14:46:54 32,9KB 267 razy
6 ZaA_A_cznik_nr_5_do_siwz_umowa.pdf 2010-07-09 14:48:00 52,1KB 277 razy

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Anna Sankowska 09-07-2010 14:44
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Anna Sankowska 09-07-2010
Ostatnia aktualizacja: Barbara Szczepańska 06-06-2019 14:00