Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie Szczecin

Ogłoszenie o zamówieniu na przyjmowanie i wypłatę przekazów pieniężnych dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Szczecinie

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
na usługi

Przyjmowanie i wypłatę przekazów pieniężnych dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Szczecinie

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie, ul. Gen. Sikorskiego 3, 70-323 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 48 50 563, faks 091 48 57 603.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mopr.szczecin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przyjmowanie i wypłatę przekazów pieniężnych dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Szczecinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres zamówienia obejmuje: a) Przyjmowanie i wypłatę przekazów pieniężnych (przewidywana liczba przekazów pieniężnych w okresie realizacji umowy 18 000, przewidywana łączna wartość przekazów pieniężnych w okresie realizacji umowy 2 500 000,00 zł.). b) Przekazy wypłacane będą adresatowi w miejscu jego zamieszkania lub pobytu - również poza terenem Gminy Miasto Szczecin. W przypadku nieobecności adresata w ww. miejscu będzie on miał możliwość podjąć należne mu świadczenie w punkcie kasowym Wykonawcy. 2. Podstawą realizacji zamówienia przez wykonawcę będzie: a) Przelanie przez Zamawiającego na konto Wykonawcy środków pieniężnych na wypłaty. b) Przekazanie zestawienia wypłat zawierających, co najmniej: imię nazwisko, adres zamieszkania lub pobytu osoby uprawnionej do wypłaty oraz kwotę do wypłaty, opłatę należną Wykonawcy. Zestawienia sporządzane będą przez Zamawiającego w dwóch egzemplarzach jeden dla Zamawiającego drugi dla Wykonawcy. 3. Wykonawca zobowiązany jest wypłacić adresatowi przekaz w ciągu dni 4 od daty otrzymania od zamawiającego listy wypłat i środków pieniężnych na wypłaty. 4. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić wypłatę przekazów nie doręczonych adresatom z powodu ich nieobecności, od dnia następnego, w co najmniej 10 punktach kasowych zlokalizowanych w różnych dzielnicach Miasta Szczecin, przy czym co najmniej dwa punkty muszą być zlokalizowane na terenie Prawobrzeża i co najmniej osiem punktów musi być zlokalizowanych na terenie Lewobrzeża. 5. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczania Zamawiającemu blankietów przekazów wg wzoru stanowiącego załącznik do umowy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, jednak nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.12.11.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesieina wadium..

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·         III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje tego warunku.

·         III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykazanie przez Wykonawców posiadania wiedzy i doświadczenia, poprzez wykazanie, że wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 1 pracę podobną do objętych przedmiotem zamówienia. Za pracę podobną Zamawiający uzna realizację wypłat rocznie w formie doręczanych przekazów pieniężnych na kwotę nie mniejszą niż 1 500 000,00 zł. (słownie: jeden milion pięćset tysięcy 00/100 zł. ).

 

·         III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje tego warunku.

·         III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje tego warunku.

·         III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje tego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

·         III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie

·         III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

·         III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. ofertę cenową zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz, 2. odpowiednie pełnomocnictwa, 3. oświadczenie wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom (jeśli Wykonawca przewiduje udział podwykonawców), 4. wykaz punktów kasowych na terenie Miasta Szczecin wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do siwz.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mopr.szczecin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Szczecinie ul. Sikorskiego 3 70-323 Szczecin pok. 107 Osoba do kontaktu: Dariusz Sass, tel: 91/4850563, fax: 91/4857603..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.08.2010 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, pok. 301. Otwarcie ofert nastąpi 20/08/2010 r. o godz. 10:15, pok. 302..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: .

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Numer ogłoszenia: 247462 - 2010; data zamieszczenia: 12.08.2010

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 ogA_oszenie_o_zamA_wieniu.pdf 2010-08-12 10:15:00 62,5KB
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 siwz_-_przekazy.pdf 2010-08-12 10:24:15 123,5KB 139 razy
2 Zal1_do_siwz_oferta_cenowa.pdf 2010-08-12 10:25:27 40,2KB 104 razy
3 zaA_A_cznik_nr_2_do_siwz.pdf 2010-08-12 10:25:59 33,7KB 110 razy
4 zaA_A_cznik_nr_3_do_siwz.pdf 2010-08-12 10:26:21 35,3KB 113 razy
5 ZaA__nr_4_do_siwz.pdf 2010-08-12 10:27:02 19,3KB 121 razy
6 Zal5_do_siwz_wykaz_prac.pdf 2010-08-12 10:27:33 33,5KB 114 razy
7 UMOWA_porto_zaA_._nr_6_do_siwz.pdf 2010-08-12 10:27:59 41,1KB 284 razy
8 ZaA__nr_1_do_umowy.pdf 2010-08-12 10:28:26 19,4KB 106 razy
9 ZaA__nr_1_a_do_umowy.pdf 2010-08-12 10:28:52 18,8KB 101 razy
10 zaA__nr_2_do_umowy_wzA_r_przekazu.pdf 2010-08-12 10:29:17 31,0KB 135 razy
11 ZaA_A_cznik_nr_3_do_umowy.pdf 2010-08-12 10:29:41 17,8KB 144 razy
12 ZaA_A_cznik_nr_4_do_umowy.pdf 2010-08-12 10:30:06 47,7KB 225 razy

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Anna Sankowska 12-08-2010 10:15
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Anna Sankowska 12-08-2010
Ostatnia aktualizacja: Barbara Szczepańska 05-06-2019 14:31