Organizacja szkolenia pn. Interdyscyplinarna formuła wspólpracy w zakresie przeciwdziałania przemocy w rodzinie" dla pracowników Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie , przedstawicieli Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych i Policji
Szczecin: Organizacja cyklu szkoleń pn. Interdyscyplinarna formuła współpracy w zakresie przeciwdziałania przemocy w rodzinie dla pracowników Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie, przedstawicieli Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych i Policji.
Numer ogłoszenia: 285224 - 2010; data zamieszczenia: 09.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie , ul. Gen. Sikorskiego 3, 70-323 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 48 50 563, faks 091 48 57 603.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mopr.szczecin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja cyklu szkoleń pn. Interdyscyplinarna formuła współpracy w zakresie przeciwdziałania przemocy w rodzinie dla pracowników Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie, przedstawicieli Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych i Policji..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest organizacja cyklu szkoleń pn. Interdyscyplinarna formuła współpracy w zakresie przeciwdziałania przemocy w rodzinie dla pracowników Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie, przedstawicieli Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych i Policji. Miejsce szkolenia - Szczecin Ogólna liczba uczestników szkolenia - nie mniej niż 300 do 320 Liczba grup szkoleniowych - 5 Liczba uczestników w grupie szkoleniowej* i wykładowej** - w grupach szkoleniowych od 1 do 4: do 80 osób w każdej grupie szkoleniowej, w 5 grupie zarówno szkoleniowej jak i wykładowej do 20 osób Termin szkolenia - od 04 do 08.10.2010. Liczba dni szkoleniowych - 1 dla każdej grupy. Liczba sal wykładowych - dla grup szkoleniowych od 1 do 4 - 2 ( po jednej dla każdej grupy wykładowej) , dla 5 gurpy szkoleniowej - 1 sala. Miejscowość nadmorska w Województwie Zachodniopomorskim oddalona do 200 km od Szczecina Liczba osób - nie mniej niż 200 do 220 osób. Liczba grup szkoleniowych - 4. Liczba uczestników w grupie - 2 grupy do 50 osób w grupie szkoleniowej , do 25 osób w każdej grupie wykładowej, 2 grupy do 60 osób w grupie szkoleniowej, do 30 osób w każdej grupie wykładowej. Termin szkolenia - dla grup szkoleniowych do 50 uczestników od 30-31.10.10, 06-07.11.10, dla grup szkoleniowych do 60 uczestników 20-21.11.10 , 27-28.11.10 Liczba dni szkoleniowych - 2 dla każdej grupy Liczba sal wykładowych -po jednej dla każdej grupy wykładowej) * poprzez grupę szkoleniową Zamawiający rozumie ogół uczestników szkolenia w danym dniu szkoleniowym ** poprzez grupę wykładową Zamawiający rozumie liczbę uczestników szkolonych przez 1 wykładowcę w danym dniu szkoleniowym W zakres organizacji szkolenia wchodzą: zapewnienie odpowiedniej bazy szkoleniowej, zapewnienie wyżywienia, ubezpieczenia uczestników, opracowanie oraz dostarczenie materiałów szkoleniowych oraz przeprowadzenie ewaluacji, wystawienie i wydanie zaświadczeń a także, w przypadku szkolenia w miejscowości nadmorskiej w Województwie Zachodniopomorskim zapewnienie dojazdu i bazy noclegowej. 3.Wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia: Szkolenie stacjonarne w Szczecinie Charakterystyka usługi szkoleniowej: a.Jeden dzień szkoleniowy obejmuje 6 godzin szkoleniowych. Za jedną godzinę szkoleniową Zamawiający rozumie 45 minut zegarowych. Zajęcia powinny trwać w godzinach pomiędzy 8.00 a 15.00. Uczestnicy szkolenia podzieleni zostaną na grupy szkoleniowe i wykładowe. Poprzez grupę szkoleniową Zamawiający rozumie ogół uczestników szkolenia w danym dniu szkoleniowym. Poprzez grupę wykładową Zamawiający rozumie liczbę uczestników szkolonych przez 1 wykładowcę w danym dniu szkoleniowym. Zamawiający przewiduje 6 godzin szkoleniowych dla każdej grupy wykładowej. Łącznie Zamawiający przewiduje 54 godziny szkoleniowe dla 5 grup szkoleniowych podzielonych na 9 grup wykładowych. Łączna liczba uczestników szkolenia w Szczecinie będzie nie mniejsza niż 300 osób i nie większa niż 320 osób. W trakcie szkoleń prowadzonych w Szczecinie liczba osób w każdej grupie szkoleniowej od 1 do 4 wyniesie nie więcej niż 80 osób, a każda grupa wykładowa nie więcej 40 osób. Liczebność 5 grupy szkoleniowej, którą stanowić będą wybrane osoby z grup od 1 do 4 wyniesie do 20 osób. Będzie ona zarazem jedną grupą wykładową. Materiały szkoleniowe powinny zawierać plan zajęć, materiały dydaktyczne (w wersji cyfrowej i papierowej) i biurowe (notes, długopis) dla każdego uczestnika szkolenia. Tematyka szkolenia obejmuje: -dla grup szkoleniowych od 1 do 4 - nowelizację ustawy o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie i niektórych innych ustaw, procedurę, Niebieskiej Karty, dla pomocy społecznej, Policji, Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych, procedurę współpracy pomiędzy realizatorami ,Niebieskiej Karty, podsumowanie powyższych zagadnień. dla 5 grupy szkoleniowej - przedstawienie procedur współpracy wypracowanych na szkoleniach w grupach szkoleniowych od 1 do 4, opracowanie lokalnej procedury współpracy pomiędzy podmiotami odpowiedzialnymi za realizację ,Niebieskiej Karty, w Szczecinie. Prezentowane treści mają być przekazane w postaci: wykładu w formie informacyjno-doradczej popartego przykładami, konsultacji z wykładowcą, prezentacji multimedialnej obejmującej tematykę szkolenia, dyskusji uzupełniającej analizę przypadków. Pomocnymi narzędziami, stosowanymi podczas warsztatów będą: dyskusje w grupie oraz ćwiczenia indywidualne i grupowe. Po zakończeniu szkolenia Wykonawca obowiązany jest do wystawienia i wydania zaświadczeń o odbyciu szkolenia zawierających informację o jego temacie oraz wymiarze godzin, przeprowadzenia ewaluacji - oceny szkolenia za pomocą ankiet ewaluacyjnych opracowanych zgodnie z przekazanym przez Zamawiającego wzorem, przygotowania w wersji elektronicznej materiałów doszkoleniowych dotyczących wypracowanego w trakcie szkolenia lokalnego systemu realizacji procedury ,Niebieskiej Karty. Baza szkoleniowa: Wykonawca zapewni dwie sale dydaktyczne, które powinny mieścić minimalnie 40 osób w szkoleniu stacjonarnym w Szczecinie, oraz posiadać wyposażenie - sprzęt nagłaśniający, rzutnik multimedialny, laptop, ekran na statywie, papier do flipczartu, flipczart, tablica suchościeralna, a ponadto krzesła tapicerowane z blatem. Temperatura w salach powinna wynosić od 22 do 23 0C. Wyżywienie: Wykonawca zapewni w trakcie realizacji szkolenia w Szczecinie posiłki w postaci - dwudaniowego obiadu oraz dwóch serwisów kawowych (kawa, herbata, woda, ciasteczka, paluszki) udostępnianych każdemu uczestnikowi szkolenia podczas przerw w zajęciach w każdym dniu szkoleniowym. Usługa żywieniowa powinna być świadczona w kuchni lub stołówce w obiekcie, w którym przeprowadzone będzie szkolenie. Ubezpieczenie: Uczestnicy szkolenia muszą zostać ubezpieczeni od następstw nieszczęśliwych wypadków na kwotę nie mniejszą niż 5 000,00 zł. (słownie: pięć tysięcy 00/100 zł.) na każdego uczestnika. Umowy ubezpieczenia powinny obejmować czas trwania szkolenia łącznie z drogą do miejsca szkolenia i z powrotem. Wykonawca zobowiąże się do przedłożenia Zamawiającemu polisy - umowy ubezpieczenia uczestników szkolenia nie później niż 48 godzin przed terminem szkolenia. II. Szkolenie wyjazdowe do miejscowości nadmorskiej w Województwie Zachodniopomorskim oddalonej do 200 km od Szczecina Charakterystyka usługi szkoleniowej: a.Jeden dzień szkoleniowy obejmuje 8 godzin szkoleniowych. Za jedną godzinę szkoleniową Zamawiający rozumie 45 minut zegarowych. Zajęcia powinny trwać w godzinach pomiędzy 9.00 a 18.00. Uczestnicy szkolenia podzieleni zostaną na grupy szkoleniowe i wykładowe. Poprzez grupę szkoleniową Zamawiający rozumie ogół uczestników szkolenia w danym dniu szkoleniowym. Poprzez grupę wykładową Zamawiający rozumie liczbę uczestników szkolonych przez 1 wykładowcę w danym dniu szkoleniowym. Zamawiający przewiduje 8 godzin szkoleniowych dla każdej grupy wykładowej. Łącznie Zamawiający przewiduje 128 godzin szkoleniowych dla 4 grup szkoleniowych podzielonych na 8 grup wykładowych. Łączna liczba uczestników szkolenia w miejscowości nadmorskiej w Województwie Zachodniopomorskim oddalonej do 200 km od Szczecina będzie nie mniejsza niż 200 osób i nie większa niż 220 osób. W trakcie szkoleń prowadzonych w miejscowości nadmorskiej w Województwie Zachodniopomorskim oddalonej do 200 km od Szczecina liczba osób w każdej grupie szkoleniowej od 1 do 2 wyniesie nie więcej niż 50 osób, a każda grupa wykładowa nie więcej 25 osób. Natomiast liczba osób w każdej grupie szkoleniowej od 3 do 4 wyniesie nie więcej niż 60 osób, a każda grupa wykładowa nie więcej 30 osób. b.Materiały szkoleniowe powinny zawierać plan zajęć, materiały dydaktyczne (w wersji cyfrowej i papierowej) i biurowe (notes, długopis) dla każdego uczestnika szkolenia. c.Tematyka szkolenia obejmuje - zadania instytucji i służb działających w obszarze przeciwdziałania przemocy w rodzinie wynikające z ustawy o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie, współpracę międzyinstytucjonalną w obszarze przeciwdziałania przemocy w rodzinie, zasady pracy w zespole interdyscyplinarnym i grupach roboczych, prezentację wypracowanego w trakcie zajęć stacjonarnych w Szczecinie lokalnego systemu współpracy w zakresie realizacji procedury Niebieska Karta. d.Prezentowane treści mają być przekazane w postaci: wykładu w formie informacyjno-doradczej popartego przykładami, konsultacji z wykładowcą, prezentacji multimedialnej obejmującej tematykę szkolenia, dyskusji uzupełniającej analizę przypadków. Pomocnymi narzędziami, stosowanymi podczas warsztatów będą: dyskusje w grupie oraz ćwiczenia indywidualne i grupowe. e.Po zakończeniu szkolenia Wykonawca obowiązany jest do wystawienia i wydania zaświadczeń o odbyciu szkolenia zawierających informację o jego temacie oraz wymiarze godzin, przeprowadzenia ewaluacji - oceny szkolenia za pomocą ankiet ewaluacyjnych opracowanych zgodnie z przekazanym przez Zamawiającego wzorem, przygotowania w wersji elektronicznej materiałów poszkoleniowych. Baza szkoleniowa: Wykonawca zapewni dwie sale dydaktyczne, które powinny mieścić minimalnie 30 osób w szkoleniu w miejscowości nadmorskiej w Województwie Zachodniopomorskim oddalonej do 200 km od Szczecina, oraz posiadać wyposażenie - sprzęt nagłaśniający, rzutnik multimedialny, laptop, ekran na statywie, papier do flipczartu, flipczart, tablica suchościeralna, a ponadto krzesła tapicerowane z blatem. Temperatura w salach powinna wynosić od 22 do 23 0C. Wyżywienie: Wykonawca zapewni w trakcie realizacji szkolenia w miejscowości nadmorskiej w Województwie Zachodniopomorskim oddalonej do 200 km od Szczecina posiłki w postaci - dwudaniowego obiadu, uroczystej kolacji oraz dwóch serwisów kawowych (kawa, herbata, woda, ciasteczka, paluszki) udostępnianych uczestnikom szkolenia podczas przerw w zajęciach w pierwszym dniu szkolenia; śniadania, dwudaniowego obiadu oraz dwóch serwisów kawowych (kawa, herbata, woda, ciasteczka, paluszki) udostępnianych każdemu uczestnikowi szkolenia podczas przerw w zajęciach w drugim dniu szkolenia. Ubezpieczenie: Uczestnicy szkolenia muszą zostać ubezpieczeni od następstw nieszczęśliwych wypadków na kwotę nie mniejszą niż 5 000,00 zł. (słownie: pięć tysięcy 00/100 zł.) na każdego uczestnika. Umowy ubezpieczenia powinny obejmować czas trwania szkolenia łącznie z drogą do miejsca szkolenia i z powrotem. Wykonawca zobowiąże się do przedłożenia Zamawiającemu polisy - umowy ubezpieczenia uczestników szkolenia nie później niż 48 godzin przed terminem szkolenia. Transport: Wykonawca zapewni dojazd uczestnikom szkolenia w miejscowości nadmorskiej w Województwie Zachodniopomorskim oddalonej do 200 km od Szczecina. Wyjazd nastąpi ze Szczecina z siedziby Zamawiającego (ul. Sikorskiego 3, Szczecin) do miejsca szkolenia - miejscowości nadmorskiej w Województwie Zachodniopomorskim oddalonej do 200 km od Szczecina. Wykonawca zapewni także powrót z miejscowości nadmorskiej do siedziby Zamawiającego. W trakcie podróży Wykonawca zabierze i wysadzi uczestników szkolenia z Prawobrzeżnej części Szczecina w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Dojazd zostanie przeprowadzony własnymi lub udostępnionymi przez firmę przewozową autokarami, zgodnie z obowiązującymi przepisami dot. przewozu osób. Autokary nie mogą być starsze niż 10 letnie, mają posiadać klimatyzację lub możliwość otwierania okien. Wyjazd ze Szczecina w godzinach uzgodnionych z Zamawiającym (umożliwiający dojazd do miejsca szkolenia przed godziną 08:00), wyjazd z miejscowości szkoleniowej w godzinach popołudniowych, umożliwiający dojazd do siedziby Zamawiającego (ul. Sikorskiego 3, Szczecin) przed godziną 20:00 (po obiedzie i wykwaterowaniu uczestników szkolenia przez Wykonawcę). Wykonawca zapewnia sprawdzenie stanu technicznego autokarów przez policję w dniu wyjazdu (ze Szczecina i z miejscowości wypoczynkowej) a kierowca musi uzyskać protokół dopuszczenia pojazdu i kierowcy do przewozu osób. Przewoźnik powinien posiadać wymagane przepisami dokumenty m.in. licencję przewoźnika oraz zobowiązać się do: a) podstawienia autokaru sprawnego technicznie, posiadającego pełną dokumentację gwarantującą jego przejazd na trasie określonej w umowie zgodnie z przepisami obowiązującymi w Polsce, a także posiadać odpowiednie ubezpieczenie, b) podstawienia autokaru w wyznaczonym miejscu i czasie, w stanie czystym, zarówno na zewnątrz jak i wewnątrz oraz do dbania o czystość autokaru podczas podróży. Baza noclegowa: Przedmiot zamówienia należy zrealizować w ośrodku (wypoczynkowym, szkoleniowym, hotelu,). Wymagania odnośnie budynku: 1)budynek murowany, ogrzewany, 2)własna kuchnia i stołówka na miejscu - w obiekcie placówki zakwaterowania, 3)sale dydaktyczne w obiekcie placówki zakwaterowania, 4)sala świetlicowa na min. 16 osób, wyposażona w sprzęt audio - video (telewizor, video,) - stanowiąca oddzielne pomieszczenie, Wykonawca zapewnia 4 noclegi (po jednym dla każdego uczestnika każdej z grup szkoleniowych uczestniczących w szkoleniach wyjazdowych), w terminach określonych w Rozdziale VII siwz w pokojach 1 lub 2 osobowych z łazienkami wyposażonymi w natryski i WC w każdym pokoju. Pokoje powinny być wyposażone w niezbędny sprzęt z możliwością swobodnego rozpakowania bagażu, do każdego łóżka przynależna szafka lub minimum 1 półka w szafie na uczestnika, pokoje bez łóżek piętrowych i dostawek. Temperatura w pomieszczeniach noclegowych wynosić powinna minimum 200C..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 55.00.00.00-0, 60.00.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.11.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesiena wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie precyzuje tego warunku.
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Wykazanie przez Wykonawców posiadania wiedzy i doświadczenia, poprzez wykazanie, że wykonali należycie (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum trzy usługi podobne do objętych przedmiotem zamówienia. Za jedną usługę podobną zamawiający uzna organizację 2 dniowego szkolenia dla grupy minimum 25 osób o tematyce odpowiadającej przedmiotowi niniejszego zamówienia.
- III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Wykazanie przez Wykonawców dysponowaniem odpowiednim potencjałem technicznym poprzez wykazanie, że dysponują: dostępem do ośrodka,hotelu,pensjonatu spełniającym wymagania opisane w Rozdziale XIV siwz.
- III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Wykazanie przez Wykonawców dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia poprzez wykazanie, że dysponuje: minimum 2 trenerami, którzy przeprowadzili minimum 3 szkolenia o tematyce odpowiadającej przedmiotowi zamówienia, mającymi odpowiednie doświadczenie i kwalifikacje w pracy lub w szkoleniu w Policji lub w pomocy społecznej.
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie konkretyzuje tego warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. ofertę cenową zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz, 2. odpowiednie pełnomocnictwa, 3. oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); 4. oświadczenie o posiadaniu przez wykładowców uprawnień niezbędnych do prowadzenia szkolenia odpowiadającego przedmiotowi zamówienia, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 6 do siwz. 5. każdy z Wykonawców w celu wykazania, że oferowana usługa spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w Rozdziale XIV siwz (zgodność z opisem przedmiotu zamówienia) ma obowiązek złożyć opis zgodnie ze wzorem formularza Program szkolenia stanowiącym załącznik nr 7 do siwz
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 60
- 2 - Doświadczenie wykonawcy w realizacji usług będących przedmiotem zamówienia - 40
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
a) urzędowej zmiany stawek podatku VAT w okresie trwania umowy - wartość umowy zostanie zmieniona odpowiednio do zmian stawek podatku VAT; b) zmiany (przesunięcia) terminu realizacji umowy ze względu na obiektywne okoliczności uniemożliwiające wyjazd większości osób z grupy; c) zmniejszenia się, z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, ilości osób uczestniczących w wyjeździe - proporcjonalne do zmniejszenia się liczby osób zostanie zmniejszona kwota wynagrodzenia Wykonawcy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mopr.szczecin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Szczecinie ul. Sikorskiego 3 70-323 Szczecin pok. 107 Osoba do kontaktu: Dariusz Sass, tel: 91 4850563, fax: 91 4857603.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.09.2010 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, pok. 301. Otwarcie ofert nastąpi 17.09.2010 r. o godz. 11:00, pok. 302.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | OGA_OSZENIE_O_ZAMA_WIENIU-drugi_termin_2.pdf | 2010-09-09 14:31:14 | 89,2KB | |
2 | OGA_OSZENIE_O_ZAMA_WIENIU-drugi_termin_2.pdf | 2010-09-10 09:10:20 | 89,2KB | |
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
1 | siwz.pdf | 2010-09-10 09:08:14 | 143,9KB | 88 razy |
2 | ZaA_A_cznik_nr_1_do_siwz.pdf | 2010-09-10 09:08:31 | 40,9KB | 117 razy |
3 | ZaA_A_cznik_nr_2__do_siwz.pdf | 2010-09-10 09:08:42 | 34,9KB | 92 razy |
4 | ZaA_A_cznik_nr_3_do_siwz.pdf | 2010-09-10 09:08:53 | 36,5KB | 96 razy |
5 | ZaA_A_cznik_nr_4_do_siwz.pdf | 2010-09-10 09:09:13 | 33,7KB | 116 razy |
6 | ZaA_A_cznik_nr_5_do_siwz.pdf | 2010-09-10 09:09:23 | 35,9KB | 97 razy |
7 | ZaA_A_cznik_nr_6_do_siwz.pdf | 2010-09-10 09:09:32 | 36,0KB | 126 razy |
8 | zaA__nr_7.pdf | 2010-09-10 09:09:44 | 73,9KB | 121 razy |
9 | ZaA_A_cznik_nr_8_do_SIWZ.pdf | 2010-09-10 09:09:54 | 60,7KB | 116 razy |
10 | ZaA_A_cznik_nr_1_do_siwz.doc | 2010-09-13 14:59:29 | 38KB | 66 razy |
11 | ZaA_A_cznik_nr_2__do_siwz.doc | 2010-09-13 14:59:43 | 24,5KB | 56 razy |
12 | ZaA_A_cznik_nr_3_do_siwz.doc | 2010-09-13 14:59:52 | 24,5KB | 61 razy |
13 | ZaA_A_cznik_nr_4_do_siwz.doc | 2010-09-13 15:00:07 | 29,5KB | 56 razy |
14 | ZaA_A_cznik_nr_5_do_siwz.doc | 2010-09-13 15:00:29 | 30KB | 84 razy |
15 | ZaA_A_cznik_nr_6_do_siwz.doc | 2010-09-13 15:00:42 | 24KB | 86 razy |
16 | zaA__nr_7.doc | 2010-09-13 15:00:53 | 99KB | 54 razy |
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ | ||||
1 | OdpowiedAo_na_pyt._1_i_2.pdf | 2010-09-14 09:23:27 | 40,7KB |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Anna Sankowska | 09-09-2010 14:31 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Anna Sankowska | 09-09-2010 |
Ostatnia aktualizacja: | Barbara Szczepańska | 05-06-2019 14:36 |