Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie Szczecin

Organizacja zadań szkoleniowych w ramach projektu: Aktywna integracja w Szczecinie współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki Poddziałanie 7.1.1.) - szkolenie: Stylizacja paznokci

Szczecin: Organizacja zadań szkoleniowych w ramach projektu: Aktywna integracja w Szczecinie współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki Poddziałanie 7.1.1.) - szkolenie: Stylizacja paznokci
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie , ul. Gen. Sikorskiego 3, 70-323 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 48 50 563, faks 091 48 57 603.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mopr.szczecin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja zadań szkoleniowych w ramach projektu: Aktywna integracja w Szczecinie współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki Poddziałanie 7.1.1.) - szkolenie: Stylizacja paznokci.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia „Stylizacja paznokci” dla sześciu klientów projektu „Aktywna integracja w Szczecinie” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Poddziałanie 7.7.1)Wymaga się, aby szkolenie składało się z części teoretycznej i praktycznej. Zakres tematyczny szkolenia ma zawierać minimum 120 godzin zegarowych przypadających na jednego uczestnika. Szkolenie należy zrealizować według planu nauczania obejmującego nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu i nie więcej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu. Zajęcia muszą odbywać się codziennie od poniedziałku do piątku.Program szkolenia obejmować musi następujące moduły: masaż dłoni, manicure, pedicure, przedłużanie i modelowanie paznokci na lnie i jedwabiu, przedłużanie i modelowanie paznokci metodą żelową (z użyciem lampy uv), przedłużanie i modelowanie paznokci metodą akrylową, artystyczne zdobienie paznokci, kolorowy akryl, kolorowy żel.
Szkolenie należy zakończyć egzaminem potwierdzającym nabyte kwalifikacje.
Osoba po ukończonym szkoleniu otrzyma zaświadczenie o ukończeniu kursu na podstawie §6 Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216).
Zajęcia teoretyczne i praktyczne mają odbywać się w granicach administracyjnych miasta Szczecina.
Zajęcia w części teoretycznej powinny być oparte na ćwiczeniach i pokazach uzupełnianych wskazówkami teoretycznymi. Baza lokalowa, w której odbywać będą się zajęcia teoretyczne musi zawierać oddzielne stanowisko do nauki dla każdej z 6 osób (stanowisko musi być wyposażone w stolik, krzesło). Lokal musi mieć zaplecze sanitarne. W przypadku zajęć praktycznych wykonawca musi zapewnić sprzęt oraz materiały o odpowiedniej jakości, ilości i standardzie do prawidłowego prowadzenia zajęć zgodnie z programem szkolenia.
Wszystkie zajęcia muszą być przeprowadzone z trenerem. Wykonawca musi zapewnić kadrę dydaktyczną o odpowiednich kwalifikacjach i doświadczeniu niezbędnym do prawidłowej realizacji zamówienia. Wymagane jest, aby zajęcia prowadziły osoby mające doświadczenie zawodowe związane z modułami programu szkolenia. Nie dopuszcza się prowadzenia zajęć drogą elektroniczną oraz metodą e-learningu itp.
Każdy z uczestników ma otrzymać w dniu rozpoczęcia szkolenia na własność materiały dydaktyczne takie jak notatnik, długopis, skrypty, opracowania zawierające opis zagadnień ujętych w programie szkolenia oraz zestaw narzędzi niezbędny do realizacji usługi (lampa tunelowa UV na cztery żarówki 9W, waciki celulozowe 12 warstwowe –rolka 250 szt.,płyn do przemywania masy poj.100 ml, żele UV o pojemności 5 ml, extreme white, różowy mleczny Frencz, żel e UV o pojemności 15 ml Quick Finisch oraz jednofazowy, 40 sztuk szablonów form- po 29 szt szablonów: klasyczne wąskie, szerokie podkowy, płyn do usuwania skórek 15ml, primer niskowodny o poj. 9 ml, szczoteczka do pyłu, blok polerski biały, pilniki klasyczne czarne proste o gradacjach: 2 sztuki 80/80, 2 sztuki 100/180, 1 sztuka 240/240, 5 drewnianych patyczków, cążki, pędzelek nylonowy do żelu UV, klej do tipsów z pędzelkiem, gilotyna do tipsów lakierowana, tipsy 2 komplety po 100 szt. – mleczne i szklane z długą kieszonką).
Wykonawca zapewni dla uczestników szkolenia ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków oraz pokryje koszty dojazdu skierowanych osób na zajęcia przez okres trwania szkolenia.
W trakcie szkolenia wykonawca zapewni uczestnikom serwis kawowy (kawa, herbata, napoje chłodzące) oraz codzienny posiłek (dwudaniowy obiad i napój).
Wykonawca zapewni warunki zgodnie z bezpieczeństwa i higieny pracy w trakcie trwania szkolenia.
Na zakończenie szkolenia Wykonawca przeprowadzi ankietę mającą na celu sprawdzenie poziomu zadowolenia z odbytego szkolenia.
Wykonawca dokona wizualizacji dokumentacji związanej z realizacją szkolenia, materiałów dydaktycznych oraz certyfikatów i dyplomów potwierdzających zakończenie szkolenia zgodnie z aktualnymi Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, opublikowanymi przez Departament Zarządzania Europejskim Funduszem Społecznym w Ministerstwie Rozwoju Regionalnego (Instytucja Zarządzająca Programem Operacyjnym Kapitał Ludzki).
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, jednak nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadaniaOpis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku zamawiający nie konkretyzuje warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenieOpis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wskazanie przez Wykonawców że: wykonali należycie (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum dwie usługi podobne do objętych przedmiotem zamówienia. Za jedną usługę podobną zamawiający uzna organizację szkolenia dla grupy uczestników minimum 6 osób, o tematyce odpowiadającej przedmiotowi niniejszego zamówienia Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów na zasadzie spełnia/niespełnia
III.3.3) Potencjał technicznyOpis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku zamawiający nie konkretyzuje warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykazanie przez wykonawców że dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, poprzez wykazanie, że: dysponują lub będą dysponować minimum dwiema osobami, które w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert przeprowadziły minimum 3 szkolenia, których zakres tematyczny odpowiada tematyce odpowiadającej przedmiotowi niniejszego zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów na zasadzie spełnia/niespełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku zamawiający nie konkretyzuje warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Każdy z wykonawców w celu wskazania, że oferowana usługa spełnia wymagania określone przez zamawiającego w Rozdziale XIV siwz ma obowiązek złożyć opis zgodnie ze wzorem formularza Program szkolenia stanowiącym zał. nr 6 do siwz celem wykazania zgodności z opisem przedmiotu zamówienia. oraz aktualny certyfikat zarządzania jakością kształcenia/szkolenia ( o ile wykonawca taki posiada) wystawiony przez podmiot uprawniony do kontroli jakości, wydany wykonawcy, na podstawie międzynarodowych norm ISO lub aktualną akredytację wydaną wykonawcy przez kuratora oświaty na podstawie przepisów ustawy o systemie oświaty w celu oceny oferty zgodnie z Rozdziałem XI siwz.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1)oferta cenowa zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz; w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 2)odpowiednie pełnomocnictwa; tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 siwz) 3) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
1 - Cena - 55
2 - doświadczenie wykonawcy w przeprowadzaniu szkoleń objętych przedmiotem zamówienia - 25
3 - posiadanie przez Wykonawcę certfikatu jakości usług obejmującym swym zakresem przedmiot zamówienia - 20
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany postanowień umowy mogą nastąpić w przypadku gdy: a) ulegnie zmianie stan prawny w zakresie dotyczącym realizowanej umowy, który spowoduje konieczność zmiany sposobu wykonania przedmiotu umowy, przez Wykonawcę; b) wystąpią obiektywne niezależnie od woli stron umowy okoliczności skutkujące potrzebą zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mopr.szczecin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiającego Szczecin, ul. Sikorskiego 3 pok 107 Osoba do kontaktów Anna Sankowska 91/48 57 534 fax 91/48 57 603.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.10.2010 godzina 10:00, miejsce: siedziba zamawiającego pok. 302 Otwarcie ofert 04.10.2010r. godz. 10.30.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Ośrodki Pomocy Społecznej..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Numer ogłoszenia w BZP 305276 z dnia 24.09.2010r.
 

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 ogA_oszenie_stylizacja.doc 2010-09-24 11:17:20 62KB
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 siwz_stylizacja_paznokci_II.pdf 2010-09-24 11:21:18 178,1KB 115 razy
2 ZaA_A_cznik_nr_1.doc 2010-09-24 11:21:26 121,5KB 114 razy
3 zaA_A_cznik_nr_2.doc 2010-09-24 11:21:33 113,5KB 108 razy
4 zaA_A_cznik_nr_3.doc 2010-09-24 11:21:40 113,5KB 91 razy
5 zaA_A_cznik_nr_4.doc 2010-09-24 11:21:46 123,5KB 103 razy
6 zaA_A_cznik_nr_5.doc 2010-09-24 11:21:53 12KB 106 razy
7 Program_szkolenia.doc 2010-09-24 11:22:05 158,5KB 91 razy
8 umowa_stylizacja.pdf 2010-09-24 11:22:16 105,7KB 146 razy
Wynik postępowania
1 wybA_r_stylizacja.docx 2010-10-11 14:16:06 103,5KB
Udzielenie zamówienia
1 zawarcie_umowy.doc 2010-10-21 13:29:03 30KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Anna Sankowska 24-09-2010 11:17
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Anna Sankowska 24-09-2010
Ostatnia aktualizacja: Barbara Szczepańska 05-06-2019 14:44