Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie Szczecin

Świadczenie usług telekomunikacyjnych dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Szczecinie

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
na usługi

 Świadczenie usług telekomunikacyjnych dla potrzeb Miejskiego  Ośrodka Pomocy Rodzinie w Szczecinie

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie, ul. Gen. Sikorskiego 3, 70-323 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 48 50 563, faks 091 48 57 603.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mopr.szczecin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług telekomunikacyjnych dla potrzeb Miejskiego  Ośrodka Pomocy Rodzinie w Szczecinie

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

  1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telekomunikacyjnych dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Szczecinie, zwanych dalej usługami.
  2. Kod według Wspólnego Słownika Zamówień CPV - 64210000-1 usługi telefoniczne i przesyłu danych
  3. Usługi muszą być świadczone zgodnie z obowiązującymi przepisami, z wykorzystaniem istniejącej sieci telefonicznej Zamawiającego drogą kablową. Usługi nie mogą być świadczone z użyciem technologii alternatywnych np. drogą radiową, realizowanie połączeń telefonicznych przez Internet (VOIP).
  4. Wykaz Linii telefonicznych, cyfrowych i analogowych, będących w posiadaniu Zamawiającego – obowiązujących do końca trwających umów – stanowi załącznik nr 1a do siwz.
  5. Zamawiający generuje ruch wychodzący, który w okresie ostatnich 12 miesięcy kształtował się na średnim miesięcznym poziomie w minutach :
    1. połączenia lokalne i strefowe – 415899 minut,
    2. połączenia międzymiastowe – 16782 minut,
    3. połączenia do sieci komórkowych – 95588 minuty.
  6. Zakres świadczonych usług telekomunikacyjnych  będzie obejmował:
    1. Usługi telekomunikacyjne:
      • Abonamenty za linie telefoniczne analogowe POTS,
      • Abonamenty za linie cyfrowe ISDN 2B+D, ISDN 2B+D z wiązkami PBX,DDI,
      • Połączenia lokalne,
      • Połączenia międzystrefowe,
      • Połączenia do sieci komórkowych,
      • Połączenia międzynarodowe na terenie Unii Europejskiej,
      • Zapewnienie transmisji dla faksu,
      • Połączenia pozostałe ( połączenia do biura numerów 118913, teleinformatyczne, itp. Generowanych z lokalizacji zamawiającego, połączenia międzynarodowe poza obszar UE) według taryfy operatora,

Inne dostępne usługi telekomunikacyjne:

  • Połączenia bezpłatne do służb powołanych ustawowo do niesienia pomocy posiadających numery skrócone tj.: 112, 999, 998, 997, 994, 992, 993, 991, 986, 985, 984.

Usługi dodatkowe:

  • Automatyczne serwisy informacyjne, infolinie 0-800, 0-801, 0-804, linie informacyjne 191XX, 193XX, 195XX,
  • Przekierowanie połączeń,
  • Prezentacja numeru itp.,
  • Bezpłatne blokady określonych grup połączeń.
  • Bezpłatne połączenia pomiędzy wszystkimi numerami firmy z wykorzystaniem numeracji skróconej na poszczeglnych lokalizacjach.
  • Sekundowe naliczanie czasu zrealizowanych połączeń ze wszystkimi numerów telefonów bez opłaty za inicjację połączenia.
  • Zachowanie dotychczasowej numeracji telefonów.
  • Zachowanie istniejącej numeracji skróconej wykorzystywanej do realizacji połączeń wewnątrz firmy. Zamawiający rozumie przez zachowanie numeracji skróconej zachowanie ostatnich trzech cyfr numeracji DDI na poszczególnych lokalizacjach, w ramach jego centrali.
  • Bezpłatne ograniczanie połączeń (blokady).
  • Bezpłatny wykaz zrealizowanych połączeń – biling szczegółowy dla wszystkich numerów głównych.
  • W ramach obsługi serwisowej Wykonawca zapewni Zamawiającemu:
    • Bezpłatne okresowe przeglądy stanu technicznego pracy łączy oraz sprawdzanie parametrów łączy poprzez bieżące, cykliczne ich pomiary, eliminowanie usterek,
    • Techniczną pomoc związaną ze świadczeniem usług telekomunikacyjnych po zgłoszeniu Zamawiającego obejmującą w szczególności: bezpłatne eliminowanie usterek i nieprawidłowości w pracy łączy, bezpłatne usuwanie awarii, wykonanie instalacji dodatkowej do głównego zakończenia sieci lub zmiana w jego przyłączeniu, sprawdzenie instalacji wykonanej poprzez Zamawiającego,
    • Bezpłatną całodobową możliwość telefonicznej obsługi klientów.
  • Stałość cen w okresie obowiązywania umowy.
  • Rekompensata poniesionych przez Zamawiającego ewentualnych kosztów związanych z zachowaniem numerów.
  • Automatyczny wybór numeru prefiksu operatora.
  • Wykonawca przejmuje na siebie obowiązek przeprowadzenia procedury związanej z zachowaniem numerów.
  • Dopuszczalna przerwa łączności przy zmianie operatora/medium – do 24 godzin.

Zamawiający zastrzega sobie zachowanie dotychczasowej numeracji .

 

Uwaga: Linia ISDN   2B+D o numerze 914857580 w Ośrodku przy ul. Sikorskiego 3 jest linią podkładową pod krótki numer  19289 i nie  może ulec  zmianie.

 

Zamawiający przewiduje podczas realizacji umowy zmianę lokalizacji dla nr telefonu 91 432 84 40/41/42 (wraz z DDI) znajdującego się obecnie w budynku przy ul. Św. Marcina 2 oraz dla nr telefonu 91 424 35 55 znajdującego się obecnie w budynku przy Al. Wojska Polskiego 254 - z obecnej - na ul. Strzałowską 9. Ponadto przewiduje się utworzenie nowego numeru ISD z DDI w lokalu przy ul. Strzałowskiej 9.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, jednak nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

Kod według Wspólnego Słownika Zamówień CPV - 64210000-1 usługi telefoniczne i przesyłu danych

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: do 31.12.2011 r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·         III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający nie precyzuje tego warunku.

·         III.3.2) Wiedza i doświadczenie

       Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Wykonawca musi wykazać, że: wykonał należycie (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie minimum dwie usługi podobne do objętych przedmiotem zamówienia. Za jedną usługę podobną zamawiający uzna zrealizowanie świadczenia usług telekomunikacyjnych o wartości minimum 100.000,00 zł,

·         III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający nie precyzuje tego warunku.

        ·         III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający nie precyzuje tego warunku.

 ·         III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający nie precyzuje tego warunku.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

 

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

·         III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

      Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. ofertę cenową zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz,

2. odpowiednie pełnomocnictwa,

3. oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców);

4. Oświadczenieo spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do siwz.

 

5. Wykaz wykonanych (a w przypadku świadczeń okresowych również wykonywanych) usługw zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania
i odbiorców według wzoru, stanowiącego załącznik nr 4 do siwz oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie np. referencje.

 

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

 

  1. Kryterium:cena brutto za 1 minutę połączenia lokalnego i  strefowego – ranga kryterium: 24%

 

                                  Cena najniższa

                              -----------------------   x  100 pkt x znaczenie kryterium 24%

                               Cena oferty badanej

 

  1. Kryterium: cena brutto za 1 minutę połączenia do sieci komórkowych – ranga kryterium 18%

 

Cena najniższa

---------------------- x 100  pkt x znaczenie kryterium 18%

Cena oferty badanej

 

  1. Kryterium: średnia ilość bezpłatnych minut wliczonych w abonament miesięczny ( dot. połączeń lokalnych i strefowych oraz międzystrefowych w sieci operatora) – ranga kryterium – 10%

                      

Ilość bezpłatnych minut oferty badanej

---------------------------------- x 100 pkt  x znaczenie kryterium 10%

                                Najwyższa ilość bezpłatnych minut

 

d)  Kryterium: cena jednego abonamentu miesięcznego ISDN  – ranga kryterium 17%

                                   cena najniższa

              ------------------------------------------------        x 100 pkt x znaczenie  kryterium 17 %

                                    cena oferty badanej

 

  1. Kryterium: cena opłaty miesięcznej za 20 numerów DDI – ranga kryterium 5%

 

                                   cena najniższa

              ------------------------------------------------        x 100 pkt x znaczenie  kryterium 5 %

                                    cena oferty badanej

 

  1. Kryterium: cena brutto za 1 minutę połączenia międzystrefowego– ranga kryterium: 10%

 

Cena najniższa

------------------------- x 100 pkt  x znaczenie kryterium 10%

   Cena oferty badanej

 

  1. Kryterium: łączna wartość opłat jednorazowych brutto ( w tym opłaty aktywacyjne, przeniesienia numeru itp.) – ranga kryterium 10%

Cena najniższa

---------------------- x 100  pkt x znaczenie kryterium 10%

Cena oferty badanej

 

  1. Kryterium: cena jednego abonamentu miesięcznego POTS – ranga kryterium 5%

                                              Cena najniższa

                              ------------------------------------------------- x 100 pkt x znaczenie kryterium 5%

                                         Cena oferty badanej

 

  1. Kryterium: cena brutto za 1 minutę połączenia międzynarodowego na terenie UE – ranga kryterium – 1%

Cena najniższa

----------------------- x 100 pkt x znaczenie kryterium 1%

Cena oferty badanej

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Zmiany postanowień umowy mogą nastąpić w przypadku gdy:

  1. ulegnie zmianie stan prawny w zakresie dotyczącym realizowanej umowy, który spowoduje konieczność zmiany sposobu wykonania przedmiotu umowy, przez Wykonawcę;
  2.  wystąpią obiektywne niezależnie od woli stron umowy okoliczności skutkujące potrzebą zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy
  3.  Ulegną zmianie stawki podatku VAT w okresie trwania umowy – wartość umowy zostanie zmieniona odpowiednio do zmian stawek podatku VAT;

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mopr.szczecin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Szczecinie ul. Sikorskiego 3 70-323 Szczecin pok. 107 Osoba do kontaktu: Dariusz Sass,  fax: 91/4857603.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.12.2010 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, pok. 301. Otwarcie ofert nastąpi  13.12.2010 r. o godz. 11:00, pok. 302.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: .

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Numer ogłoszenia:    348043-2010                     ; data zamieszczenia: 03.12.2010

 

  

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 OGA_OSZENIE_O_ZAMA_WIENIU.pdf 2010-12-03 15:44:10 80,1KB
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 siwz_telekomunikacja-1_ok.pdf 2010-12-03 15:44:23 126,4KB 101 razy
2 siwz_telekomunikacja-1_ok.pdf 2010-12-03 15:44:40 126,4KB 77 razy
3 ZaA_A_cznik_nr_1a_do_SIWZ_telekomunikacja.pdf 2010-12-03 15:44:51 82,5KB 2281 razy
4 zaA_A_cznik_nr_2_telekomunikacja-1.pdf 2010-12-03 15:45:03 33,7KB 101 razy
5 zaA_A_cznik_nr_3_telekomunikacja.pdf 2010-12-03 15:45:14 35,3KB 109 razy
6 Zal4_wykaz_prac_telekomunikacja.pdf 2010-12-03 15:45:29 33,2KB 108 razy
7 umowa_2010_telekomunikacja_ok.pdf 2010-12-03 15:45:39 62,5KB 148 razy
8 zaA_._nr_1_oferta_cenowa_usA_ugi_telekomunikacyjne.doc 2010-12-03 17:08:19 41KB 112 razy

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Anna Sankowska 03-12-2010 15:44
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Anna Sankowska 03-12-2010
Ostatnia aktualizacja: 06-06-2019 13:03