Świadczenie usług telekomunikacyjnych dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Szczecinie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
na usługi
Świadczenie usług telekomunikacyjnych dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Szczecinie
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie, ul. Gen. Sikorskiego 3, 70-323 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 48 50 563, faks 091 48 57 603.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mopr.szczecin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług telekomunikacyjnych dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Szczecinie
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
- Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telekomunikacyjnych dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Szczecinie, zwanych dalej usługami.
- Kod według Wspólnego Słownika Zamówień CPV - 64210000-1 usługi telefoniczne i przesyłu danych
- Usługi muszą być świadczone zgodnie z obowiązującymi przepisami, z wykorzystaniem istniejącej sieci telefonicznej Zamawiającego drogą kablową. Usługi nie mogą być świadczone z użyciem technologii alternatywnych np. drogą radiową, realizowanie połączeń telefonicznych przez Internet (VOIP).
- Wykaz Linii telefonicznych, cyfrowych i analogowych, będących w posiadaniu Zamawiającego – obowiązujących do końca trwających umów – stanowi załącznik nr 1a do siwz.
-
Zamawiający generuje ruch wychodzący, który w okresie ostatnich 12 miesięcy kształtował się na średnim miesięcznym poziomie w minutach :
- połączenia lokalne i strefowe – 415899 minut,
- połączenia międzymiastowe – 16782 minut,
- połączenia do sieci komórkowych – 95588 minuty.
-
Zakres świadczonych usług telekomunikacyjnych będzie obejmował:
-
Usługi telekomunikacyjne:
- Abonamenty za linie telefoniczne analogowe POTS,
- Abonamenty za linie cyfrowe ISDN 2B+D, ISDN 2B+D z wiązkami PBX,DDI,
- Połączenia lokalne,
- Połączenia międzystrefowe,
- Połączenia do sieci komórkowych,
- Połączenia międzynarodowe na terenie Unii Europejskiej,
- Zapewnienie transmisji dla faksu,
- Połączenia pozostałe ( połączenia do biura numerów 118913, teleinformatyczne, itp. Generowanych z lokalizacji zamawiającego, połączenia międzynarodowe poza obszar UE) według taryfy operatora,
-
Usługi telekomunikacyjne:
Inne dostępne usługi telekomunikacyjne:
- Połączenia bezpłatne do służb powołanych ustawowo do niesienia pomocy posiadających numery skrócone tj.: 112, 999, 998, 997, 994, 992, 993, 991, 986, 985, 984.
Usługi dodatkowe:
- Automatyczne serwisy informacyjne, infolinie 0-800, 0-801, 0-804, linie informacyjne 191XX, 193XX, 195XX,
- Przekierowanie połączeń,
- Prezentacja numeru itp.,
- Bezpłatne blokady określonych grup połączeń.
- Bezpłatne połączenia pomiędzy wszystkimi numerami firmy z wykorzystaniem numeracji skróconej na poszczeglnych lokalizacjach.
- Sekundowe naliczanie czasu zrealizowanych połączeń ze wszystkimi numerów telefonów bez opłaty za inicjację połączenia.
- Zachowanie dotychczasowej numeracji telefonów.
- Zachowanie istniejącej numeracji skróconej wykorzystywanej do realizacji połączeń wewnątrz firmy. Zamawiający rozumie przez zachowanie numeracji skróconej zachowanie ostatnich trzech cyfr numeracji DDI na poszczególnych lokalizacjach, w ramach jego centrali.
- Bezpłatne ograniczanie połączeń (blokady).
- Bezpłatny wykaz zrealizowanych połączeń – biling szczegółowy dla wszystkich numerów głównych.
-
W ramach obsługi serwisowej Wykonawca zapewni Zamawiającemu:
- Bezpłatne okresowe przeglądy stanu technicznego pracy łączy oraz sprawdzanie parametrów łączy poprzez bieżące, cykliczne ich pomiary, eliminowanie usterek,
- Techniczną pomoc związaną ze świadczeniem usług telekomunikacyjnych po zgłoszeniu Zamawiającego obejmującą w szczególności: bezpłatne eliminowanie usterek i nieprawidłowości w pracy łączy, bezpłatne usuwanie awarii, wykonanie instalacji dodatkowej do głównego zakończenia sieci lub zmiana w jego przyłączeniu, sprawdzenie instalacji wykonanej poprzez Zamawiającego,
- Bezpłatną całodobową możliwość telefonicznej obsługi klientów.
- Stałość cen w okresie obowiązywania umowy.
- Rekompensata poniesionych przez Zamawiającego ewentualnych kosztów związanych z zachowaniem numerów.
- Automatyczny wybór numeru prefiksu operatora.
- Wykonawca przejmuje na siebie obowiązek przeprowadzenia procedury związanej z zachowaniem numerów.
- Dopuszczalna przerwa łączności przy zmianie operatora/medium – do 24 godzin.
Zamawiający zastrzega sobie zachowanie dotychczasowej numeracji .
Uwaga: Linia ISDN 2B+D o numerze 914857580 w Ośrodku przy ul. Sikorskiego 3 jest linią podkładową pod krótki numer 19289 i nie może ulec zmianie.
Zamawiający przewiduje podczas realizacji umowy zmianę lokalizacji dla nr telefonu 91 432 84 40/41/42 (wraz z DDI) znajdującego się obecnie w budynku przy ul. Św. Marcina 2 oraz dla nr telefonu 91 424 35 55 znajdującego się obecnie w budynku przy Al. Wojska Polskiego 254 - z obecnej - na ul. Strzałowską 9. Ponadto przewiduje się utworzenie nowego numeru ISD z DDI w lokalu przy ul. Strzałowskiej 9.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, jednak nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
Kod według Wspólnego Słownika Zamówień CPV - 64210000-1 usługi telefoniczne i przesyłu danych
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: do 31.12.2011 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
· III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie precyzuje tego warunku.
· III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Wykonawca musi wykazać, że: wykonał należycie (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie minimum dwie usługi podobne do objętych przedmiotem zamówienia. Za jedną usługę podobną zamawiający uzna zrealizowanie świadczenia usług telekomunikacyjnych o wartości minimum 100.000,00 zł,
· III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie precyzuje tego warunku.
· III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie precyzuje tego warunku.
· III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie precyzuje tego warunku.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
· III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. ofertę cenową zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz,
2. odpowiednie pełnomocnictwa,
3. oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców);
4. Oświadczenieo spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do siwz.
5. Wykaz wykonanych (a w przypadku świadczeń okresowych również wykonywanych) usługw zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania
i odbiorców według wzoru, stanowiącego załącznik nr 4 do siwz oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie np. referencje.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
- Kryterium:cena brutto za 1 minutę połączenia lokalnego i strefowego – ranga kryterium: 24%
Cena najniższa
----------------------- x 100 pkt x znaczenie kryterium 24%
Cena oferty badanej
- Kryterium: cena brutto za 1 minutę połączenia do sieci komórkowych – ranga kryterium 18%
Cena najniższa
---------------------- x 100 pkt x znaczenie kryterium 18%
Cena oferty badanej
- Kryterium: średnia ilość bezpłatnych minut wliczonych w abonament miesięczny ( dot. połączeń lokalnych i strefowych oraz międzystrefowych w sieci operatora) – ranga kryterium – 10%
Ilość bezpłatnych minut oferty badanej
---------------------------------- x 100 pkt x znaczenie kryterium 10%
Najwyższa ilość bezpłatnych minut
d) Kryterium: cena jednego abonamentu miesięcznego ISDN – ranga kryterium 17%
cena najniższa
------------------------------------------------ x 100 pkt x znaczenie kryterium 17 %
cena oferty badanej
- Kryterium: cena opłaty miesięcznej za 20 numerów DDI – ranga kryterium 5%
cena najniższa
------------------------------------------------ x 100 pkt x znaczenie kryterium 5 %
cena oferty badanej
- Kryterium: cena brutto za 1 minutę połączenia międzystrefowego– ranga kryterium: 10%
Cena najniższa
------------------------- x 100 pkt x znaczenie kryterium 10%
Cena oferty badanej
- Kryterium: łączna wartość opłat jednorazowych brutto ( w tym opłaty aktywacyjne, przeniesienia numeru itp.) – ranga kryterium 10%
Cena najniższa
---------------------- x 100 pkt x znaczenie kryterium 10%
Cena oferty badanej
- Kryterium: cena jednego abonamentu miesięcznego POTS – ranga kryterium 5%
Cena najniższa
------------------------------------------------- x 100 pkt x znaczenie kryterium 5%
Cena oferty badanej
- Kryterium: cena brutto za 1 minutę połączenia międzynarodowego na terenie UE – ranga kryterium – 1%
Cena najniższa
----------------------- x 100 pkt x znaczenie kryterium 1%
Cena oferty badanej
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Zmiany postanowień umowy mogą nastąpić w przypadku gdy:
- ulegnie zmianie stan prawny w zakresie dotyczącym realizowanej umowy, który spowoduje konieczność zmiany sposobu wykonania przedmiotu umowy, przez Wykonawcę;
- wystąpią obiektywne niezależnie od woli stron umowy okoliczności skutkujące potrzebą zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy
- Ulegną zmianie stawki podatku VAT w okresie trwania umowy – wartość umowy zostanie zmieniona odpowiednio do zmian stawek podatku VAT;
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mopr.szczecin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Szczecinie ul. Sikorskiego 3 70-323 Szczecin pok. 107 Osoba do kontaktu: Dariusz Sass, fax: 91/4857603.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.12.2010 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, pok. 301. Otwarcie ofert nastąpi 13.12.2010 r. o godz. 11:00, pok. 302.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: .
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Numer ogłoszenia: 348043-2010 ; data zamieszczenia: 03.12.2010
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | OGA_OSZENIE_O_ZAMA_WIENIU.pdf | 2010-12-03 15:44:10 | 80,1KB | |
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
1 | siwz_telekomunikacja-1_ok.pdf | 2010-12-03 15:44:23 | 126,4KB | 101 razy |
2 | siwz_telekomunikacja-1_ok.pdf | 2010-12-03 15:44:40 | 126,4KB | 77 razy |
3 | ZaA_A_cznik_nr_1a_do_SIWZ_telekomunikacja.pdf | 2010-12-03 15:44:51 | 82,5KB | 2281 razy |
4 | zaA_A_cznik_nr_2_telekomunikacja-1.pdf | 2010-12-03 15:45:03 | 33,7KB | 101 razy |
5 | zaA_A_cznik_nr_3_telekomunikacja.pdf | 2010-12-03 15:45:14 | 35,3KB | 109 razy |
6 | Zal4_wykaz_prac_telekomunikacja.pdf | 2010-12-03 15:45:29 | 33,2KB | 108 razy |
7 | umowa_2010_telekomunikacja_ok.pdf | 2010-12-03 15:45:39 | 62,5KB | 148 razy |
8 | zaA_._nr_1_oferta_cenowa_usA_ugi_telekomunikacyjne.doc | 2010-12-03 17:08:19 | 41KB | 112 razy |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Anna Sankowska | 03-12-2010 15:44 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Anna Sankowska | 03-12-2010 |
Ostatnia aktualizacja: | 06-06-2019 13:03 |