Dostawa węgla kamiennego oraz koksu dla odbiorców indywidualnych wskazanych przez MOPR
Gmina Miasto SzczecinMiejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Szczecinie
UL. Gen.. Sikorskiego 3
70-323 Szczecin
Ogłasza przetarg nieograniczony na dostawy
o wartości zamówienia mniejszej od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 na:
„dostawę węgla kamiennego oraz koksu dla odbiorców indywidualnych wskazanych przez MOPR”
Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot działalności : administracja samorządowa, ochrona socjalna.
Zamawiający nie dokonuje zamówienia w imieniu innych Zamawiających.
Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż maksymalnie 250 ton węgla kamiennego (typu „groszek”) o wartości opałowej nie mniejszej niż 28000 kJ/kg oraz maksymalnie 30 ton koksu opałowego (typu „orzech” 20-40 mm) zwanych dalej opałem dla odbiorców indywidualnych wskazanych przez Zamawiającego.
Dostawy opału realizowane będą w oparciu o dostarczane przez Zamawiającego wykazy odbiorców opału ze wskazaniem imienia, nazwiska odbiorcy opału, adresu, rodzaju i ilości opału. Dostawy powinny być realizowane w terminie od 7 do 14 dnia od otrzymania wykazów odbiorców opału, przy czym Wykonawca zobowiązany będzie do poinformowania Zamawiającego o dokładnych terminach dostaw dla poszczególnych odbiorców w ciągu 4 dni od daty otrzymania wykazów odbiorców opału.
Główne miejsce świadczenia dostaw: Szczecin
Wspólny słownik zamówień CPV:
Węgiel kamienny: 10121000-7
Koks: 10321000-9
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych ani wariantowych.
Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy – nie wcześniej niż od 01.08.2007r. do 31.07.2008r.
Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów na zasadzie spełnia/niespełnia.
Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu:
1) Oświadczenie wykonawcy, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do siwz:
a) o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1,2,3 ustawy,
b) o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy,
2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Ponadto wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty:
1) ofertę cenową zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz;
2) odpowiednie pełnomocnictwo
tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 lub w Rozdziale III pkt 1
i 4
3) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców);
Kryteria oceny ofert: jedynym kryterium oceny ofert jest cena.
Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
Język w którym można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mopr.szczecin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Szczecinie ul. Gen. Sikorskiego 3, 70-323 Szczecin, pok. 107.
Osoba upoważniona do kontaktów: Anna Sankowska tel. 091 48 50 563 w godz. 7.30- 15.30 fax. 091 48 45 545(czynny całą dobę).
Termin składania ofert: 09.07.2007r. godz. 10.00. pok. 301 siedziba Zamawiającego.
Termin związania ofertą: 30 dni
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | og_oszenie_opa_.doc | 2007-06-29 15:43:19 | 37KB | |
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
1 | siwz_opa__2007.pdf | 2007-06-29 15:43:20 | 95,8KB | 108 razy |
2 | Zal1_oferta_cenowa.pdf | 2007-06-29 15:43:32 | 38,9KB | 85 razy |
3 | Zal2_oswiadczenie.pdf | 2007-06-29 15:43:48 | 35,9KB | 136 razy |
4 | Umowa_na_2007_opa_.pdf | 2007-06-29 15:44:07 | 46,9KB | 106 razy |
5 | za__cznik_do_umowy_nr.pdf | 2007-06-29 15:44:18 | 13,0KB | 140 razy |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Anna Sankowska | 29-06-2007 15:43 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Anna Sankowska | 29-06-2007 |
Ostatnia aktualizacja: | 05-06-2019 09:54 |