Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie Szczecin

Dostawa węgla kamiennego oraz koksu dla odbiorców indywidualnych wskazanych przez MOPR

Gmina Miasto Szczecin
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Szczecinie
UL. Gen.. Sikorskiego 3
70-323 Szczecin

Ogłasza przetarg nieograniczony na dostawy
o wartości zamówienia mniejszej od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 na:
„dostawę węgla kamiennego oraz koksu dla odbiorców indywidualnych wskazanych przez MOPR”
Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot działalności : administracja samorządowa, ochrona socjalna.
Zamawiający nie dokonuje zamówienia w imieniu innych Zamawiających.

Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż maksymalnie 250 ton węgla kamiennego (typu „groszek”) o wartości opałowej nie mniejszej niż 28000 kJ/kg oraz maksymalnie 30 ton koksu opałowego (typu „orzech” 20-40 mm) zwanych dalej opałem dla odbiorców indywidualnych wskazanych przez Zamawiającego.
Dostawy opału realizowane będą w oparciu o dostarczane przez Zamawiającego wykazy odbiorców opału ze wskazaniem imienia, nazwiska odbiorcy opału, adresu, rodzaju i ilości opału. Dostawy powinny być realizowane w terminie od 7 do 14 dnia od otrzymania wykazów odbiorców opału, przy czym Wykonawca zobowiązany będzie do poinformowania Zamawiającego o dokładnych terminach dostaw dla poszczególnych odbiorców w ciągu 4 dni od daty otrzymania wykazów odbiorców opału.

Główne miejsce świadczenia dostaw: Szczecin
Wspólny słownik zamówień CPV:
Węgiel kamienny: 10121000-7
Koks: 10321000-9

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych ani wariantowych.

Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy – nie wcześniej niż od 01.08.2007r. do 31.07.2008r.

Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów na zasadzie spełnia/niespełnia.

Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu:
1) Oświadczenie wykonawcy, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do siwz:
a) o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1,2,3 ustawy,
b) o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy,
2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Ponadto wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty:
1) ofertę cenową zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz;
2) odpowiednie pełnomocnictwo
tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 lub w Rozdziale III pkt 1
i 4
3) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców);

Kryteria oceny ofert: jedynym kryterium oceny ofert jest cena.
Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
Język w którym można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mopr.szczecin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Szczecinie ul. Gen. Sikorskiego 3, 70-323 Szczecin, pok. 107.
Osoba upoważniona do kontaktów: Anna Sankowska tel. 091 48 50 563 w godz. 7.30- 15.30 fax. 091 48 45 545(czynny całą dobę).
Termin składania ofert: 09.07.2007r. godz. 10.00. pok. 301 siedziba Zamawiającego.
Termin związania ofertą: 30 dni

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 og_oszenie_opa_.doc 2007-06-29 15:43:19 37KB
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 siwz_opa__2007.pdf 2007-06-29 15:43:20 95,8KB 108 razy
2 Zal1_oferta_cenowa.pdf 2007-06-29 15:43:32 38,9KB 85 razy
3 Zal2_oswiadczenie.pdf 2007-06-29 15:43:48 35,9KB 136 razy
4 Umowa_na_2007_opa_.pdf 2007-06-29 15:44:07 46,9KB 106 razy
5 za__cznik_do_umowy_nr.pdf 2007-06-29 15:44:18 13,0KB 140 razy

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Anna Sankowska 29-06-2007 15:43
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Anna Sankowska 29-06-2007
Ostatnia aktualizacja: 05-06-2019 09:54