Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę materiałów biurowych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Szczecinie
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
w Szczecinie
Dział Organizacyjny
__________________________________________________________________________
Szczecin, dnia 24 luty 2011 r.
Wykonawcy wg rozdzielnika
Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na „dostawę materiałów biurowych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Szczecinie”:
lp |
Wykonawca |
Cena brutto za całość zamówienia
|
Liczba punktów w jedynym kryterium cena 100 % |
|
1 |
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowo Produkcyjne „ZEMAR” Sp. z o.o., ul. Poznańska 106, 66-300 Międzyrzecz |
50 154,86 zł |
Zał. 1a – 50 154,86 zł |
Oferta odrzucona |
Zał. 1b - brak |
||||
2 |
PapCom s.c., Z. Dobrodziej i Ł. Dobrodziej, ul. Kozia 18, 70-791 Szczecin |
47 477,34 zł |
Zał. 1a - 45 069,61 |
99,57 |
Zał. 1b – 2 407,73 zł |
||||
3 |
„RAKPOL” Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Władysław Wojciech Rak Spółka Jawna, ul. Sikorskiego 31, 70-313 Szczecin |
47 273,04 zł |
Zał. 1a – 44 846,72 zł |
100 |
Zał. 1b – 2 426,32 zł |
||||
4 |
PARTNER BIURO Sp. z o.o., ul. Wielkopolska 18, 70-451 Szczecin |
47 537,53 zł |
Zał. 1a – 45 196,77 zł |
99,44 |
Zał. 1b – 2 340,76 zł |
||||
5 |
„PARTNER XXI-RESPOL” Sp. z o.o., ul. Heyki 27c, 70-631 Szczecin |
52 082,52 zł |
Zał. 1a – 49 495,29 zł |
90,76 |
Zał. 1b – 2 587,23 zł |
||||
6 |
„EUROOFFICE” Spółka z o.o., ul. Pomorska 58/60, 70-812 Szczecin |
49 079,13 zł |
Zał. 1a – 46 613,45 zł |
96,32 |
Zał. 1b – 2 465,68 zł |
W oparciu o przepis art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późniejszymi zmianami), zwanej dalej „ustawą”, uprzejmie informujemy, że po dokonaniu oceny ofert w postępowaniu na „dostawę materiałów biurowych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Szczecinie”:
- Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty:
Jako najkorzystniejszą ofertę wybrano ofertę „RAKPOL” Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Władysław Wojciech Rak Spółka Jawna, ul. Sikorskiego 31, 70-313 Szczecin.
Wykonawca ten spełnił wszystkie wymogi przewidziane przez Zamawiającego w SIWZ i otrzymał największą liczbę punktów w jedynym kryterium cena.
-
Informacje o wykonawcach, których oferty zostały odrzucone na podstawie
art. 89 ustawy wraz z podaniem uzasadnienia faktycznego i prawego.
Zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający odrzuca ofertę, jeśli jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3, tj. gdy Zamawiający może poprawić
w ofercie Wykonawcy inne oczywiste omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, niepowodujących istotnych zmian w treści oferty.
W Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w Rozdziale XIV „Opis przedmiotu zamówienia” Zamawiający określił przedmiot zamówienia, którym jest dostawa materiałów biurowych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Szczecinie, szczegółowo określonych w załączniku nr 1a i 1b do siwz.
Zgodnie z pkt 1 Rozdziału I „Forma oferty” oferta musiała obejmować całość zamówienia, gdyż Zamawiający nie dopuszczał składania ofert częściowych.
W Rozdziale V „Wykluczenie wykonawcy z postępowania. Warunki udziału
w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków. Wymagane dokumenty.” w pkt 6 Zamawiający wskazał, iż Wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: kalkulację cenową wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1a
i 1b do siwz, celem ustalenia zgodności z opisem przedmiotu zamówienia.
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowo Produkcyjne „ZEMAR” Sp. z o.o.,
ul. Poznańska 106, 66-300 Międzyrzecz złożyło ofertę, która zawierała kalkulację cenową wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1a do siwz, choć Zamawiający wymagał kalkulacji cenowej wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1a i 1b do siwz, celem ustalenia zgodności z opisem przedmiotu zamówienia.
Mając powyższe na uwadze, oferta Przedsiębiorstwa Handlowo Usługowo Produkcyjnego „ZEMAR” Sp. z o.o. nie odpowiada treści siwz, a nie zachodzą przesłanki do zastosowania przez zamawiającego przepisu art. 87 ust. 2 pkt 3) ustawy Pzp. W związku z powyższym odrzucenie oferty tego wykonawcy jest zasadne.
- Informacja o terminie określonym zgodnie z art. 94 ust. 1 lub 2 ustawy, po upływie którego umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta.
Umowa zostanie zawarta w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.
Otrzymują:
- Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowo Produkcyjne „ZEMAR” Sp. z o.o., ul. Poznańska 106, 66-300 Międzyrzecz
- PapCom s.c., Z. Dobrodziej i Ł. Dobrodziej, ul. Kozia 18, 70-791 Szczecin
- „RAKPOL” Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Władysław Wojciech Rak Spółka Jawna, ul. Sikorskiego 31, 70-313 Szczecin
- PARTNER BIURO Sp. z o.o., ul. Wielkopolska 18, 70-451 Szczecin
- „PARTNER XXI-RESPOL” Sp. z o.o., ul. Heyki 27c, 70-631 Szczecin
- „EUROOFFICE” Spółka z o.o., ul. Pomorska 58/60, 70-812 Szczecin
_______________________________________________________________________________________
Adres do korespondencji:
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
ul. Gen. Sikorskiego 3, 70-323 Szczecin
tel. 091 48 57 507 fax 091 48 57 603
www .mopr. szczecin. Pl
Załączniki do pobrania
Wynik postępowania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | info._do_wykonawcA_w_o_wyniku_postA_powania.pdf | 2011-02-25 11:15:37 | 59,8KB |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Anna Sankowska | 25-02-2011 11:15 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Anna Sankowska | 25-02-2011 |
Ostatnia aktualizacja: | Barbara Szczepańska | 06-06-2019 14:01 |