Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie Szczecin

Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę materiałów biurowych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Szczecinie

Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie

w Szczecinie

Dział Organizacyjny

__________________________________________________________________________

Szczecin, dnia 24 luty 2011 r.

 

 

Wykonawcy wg rozdzielnika

 

 

Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na „dostawę materiałów biurowych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Szczecinie”:

 

 

lp

Wykonawca

Cena brutto za całość zamówienia

 

Liczba punktów w jedynym kryterium cena 100 %

1

Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowo Produkcyjne „ZEMAR” Sp. z o.o., ul. Poznańska 106, 66-300 Międzyrzecz

 

50 154,86 zł

Zał. 1a – 50 154,86 zł

 

Oferta odrzucona

Zał. 1b - brak

2

PapCom s.c., Z. Dobrodziej i Ł. Dobrodziej, ul. Kozia 18, 70-791 Szczecin

 

47 477,34 zł

Zał. 1a - 45 069,61

 

99,57

Zał. 1b – 2 407,73 zł

3

„RAKPOL” Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Władysław Wojciech Rak Spółka Jawna, ul. Sikorskiego 31, 70-313 Szczecin

 

47 273,04 zł

Zał. 1a – 44 846,72 zł

 

100

Zał. 1b – 2 426,32 zł

4

PARTNER BIURO Sp. z o.o., ul. Wielkopolska 18, 70-451 Szczecin

 

47 537,53 zł

Zał. 1a – 45 196,77 zł

 

99,44

Zał. 1b – 2 340,76 zł

5

„PARTNER XXI-RESPOL” Sp. z o.o., ul. Heyki 27c, 70-631 Szczecin

 

52 082,52 zł

Zał. 1a – 49 495,29 zł

 

90,76

Zał. 1b – 2 587,23 zł

6

„EUROOFFICE” Spółka z o.o., ul. Pomorska 58/60, 70-812 Szczecin

 

49 079,13 zł

Zał. 1a – 46 613,45 zł

 

96,32

Zał. 1b – 2 465,68 zł

 

W oparciu o przepis art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późniejszymi zmianami), zwanej dalej „ustawą”, uprzejmie informujemy, że po dokonaniu oceny ofert w postępowaniu na „dostawę materiałów biurowych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Szczecinie”:

 

 

  1. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty:

Jako najkorzystniejszą ofertę wybrano ofertę „RAKPOL” Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Władysław Wojciech Rak Spółka Jawna, ul. Sikorskiego 31, 70-313 Szczecin.

Wykonawca ten spełnił wszystkie wymogi przewidziane przez Zamawiającego w SIWZ i otrzymał największą liczbę punktów w jedynym kryterium cena.

 

  1. Informacje o wykonawcach, których oferty zostały odrzucone na podstawie
    art. 89 ustawy wraz z podaniem uzasadnienia faktycznego i prawego.

Zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający odrzuca ofertę, jeśli jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3, tj. gdy Zamawiający może poprawić
w ofercie Wykonawcy inne oczywiste omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, niepowodujących istotnych zmian w treści oferty.

W Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w Rozdziale XIV „Opis przedmiotu zamówienia” Zamawiający określił przedmiot zamówienia, którym jest dostawa materiałów biurowych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Szczecinie, szczegółowo określonych w załączniku nr 1a i 1b do siwz.

Zgodnie z pkt 1 Rozdziału I „Forma oferty” oferta musiała obejmować całość zamówienia, gdyż Zamawiający nie dopuszczał składania ofert częściowych.

W Rozdziale V „Wykluczenie wykonawcy z postępowania. Warunki udziału
w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków. Wymagane dokumenty.” w pkt 6 Zamawiający wskazał, iż Wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: kalkulację cenową wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1a
i 1b do siwz, celem ustalenia zgodności z opisem przedmiotu zamówienia.

Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowo Produkcyjne „ZEMAR” Sp. z o.o.,
ul. Poznańska 106, 66-300 Międzyrzecz złożyło ofertę, która zawierała kalkulację cenową wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1a do siwz, choć Zamawiający wymagał kalkulacji cenowej wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1a i 1b do siwz, celem ustalenia zgodności z opisem przedmiotu zamówienia.

Mając powyższe na uwadze, oferta Przedsiębiorstwa Handlowo Usługowo Produkcyjnego „ZEMAR” Sp. z o.o. nie odpowiada treści siwz, a nie zachodzą przesłanki do zastosowania przez zamawiającego przepisu art. 87 ust. 2 pkt 3) ustawy Pzp. W związku z powyższym odrzucenie oferty tego wykonawcy jest zasadne.

 

  1. Informacja o terminie określonym zgodnie z art. 94 ust. 1 lub 2 ustawy, po upływie którego umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta.

Umowa zostanie zawarta w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.

 

 

 

 

 

Otrzymują:

  1. Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowo Produkcyjne „ZEMAR” Sp. z o.o., ul. Poznańska 106, 66-300 Międzyrzecz
  2. PapCom s.c., Z. Dobrodziej i Ł. Dobrodziej, ul. Kozia 18, 70-791 Szczecin
  3.  „RAKPOL” Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Władysław Wojciech Rak Spółka Jawna, ul. Sikorskiego 31, 70-313 Szczecin
  4. PARTNER BIURO Sp. z o.o., ul. Wielkopolska 18, 70-451 Szczecin
  5. „PARTNER XXI-RESPOL” Sp. z o.o., ul. Heyki 27c, 70-631 Szczecin
  6. „EUROOFFICE” Spółka z o.o., ul. Pomorska 58/60, 70-812 Szczecin

 

 

_______________________________________________________________________________________

Adres do korespondencji:

Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie

ul. Gen. Sikorskiego 3, 70-323 Szczecin

tel. 091 48 57 507   fax 091 48 57 603

www .mopr. szczecin. Pl

Załączniki do pobrania

Wynik postępowania
1 info._do_wykonawcA_w_o_wyniku_postA_powania.pdf 2011-02-25 11:15:37 59,8KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Anna Sankowska 25-02-2011 11:15
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Anna Sankowska 25-02-2011
Ostatnia aktualizacja: Barbara Szczepańska 06-06-2019 14:01