Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie Szczecin

Zakup materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Szczecinie

Szczecin: Zakup materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Szczecinie
Numer ogłoszenia: 384730 - 2011; data zamieszczenia: 18.11.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie, ul. Gen. Sikorskiego 3, 70-323 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 48 50 563, faks 091 48 57 603.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Szczecinie.

II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:Przedmiotem zamówienia jest zakup materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Szczecinie szczegółowo określony w załączniku nr 1a do siwz wraz z dostarczeniem ich partiami do siedziby Zamawiającego na zasadach określonych we wzorze umowy. Maksymalne ilości zamawianych artykułów zostały określone w załączniku nr 1a do siwz.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. Wykonawca może zaproponować produkt fabrycznie nowy, nie zawierający elementów regenerowanych, ponadto spełniający wszystkie wymagane parametry, normy i standardy jakościowe, jak produkt określony w Kalkulacji cenowej stanowiącej załącznik nr 1a do siwz. Przy czym zastosowanie zaproponowanego produktu nie może spowodować utraty gwarancji użytkowanego sprzętu. W ofertach równoważnych w odpowiedniej pozycji załącznika nr 1a do siwz należy wskazać producenta, nazwę i oznaczenie stosowane przez producenta oferowanych produktów. Przez produkty równoważne należy rozumieć takie, które składają się z elementów nowych, niewykorzystywanych uprzednio, a w szczególności takie, które nie zostały poddane procesowi ponownego napełniania, wymiany jakichkolwiek elementów czy poddane jakiemukolwiek procesowi nadającemu im charakter ponownej używalności. W czasie trwania zamówienia Zamawiający zamówi u Wykonawcy poszczególne artykuły w ilości nie przekraczającej ilości maksymalnych, określonych w Kalkulacji cen. Wykonawca, z którym zostanie podpisana umowa na dostawę materiałów eksploatacyjnych zobowiązany będzie do odbioru zużytych kaset, kardridży nadających się do recyclingu oraz nieodpłatnej utylizacji odpadów - potwierdzonej kartą przekazania odpadu.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):30.19.21.12-9.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.11.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INKTON Krzysztof Łyszczyk, ul. Mieszka I 80/302, 71-011 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia(bez VAT): 23723,58 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty:13586,71
  • Oferta z najniższą ceną:13586,71/ Oferta z najwyższą ceną: 15206,06
  • Waluta:PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek. Zgodnie z art. 70ustawy Pzp zastosowanie trybu zapytania o cenę może mieć miejsce wtedy, gdy zostaną spełnione dwie przesłanki: Przedmiotem zapytania jest zamówienie na dostawy lub usługi powszechnie dostępne, Wartość przedmiotu zamówienia jest niższa niż kwoty określone w przepisach rozporządzenia w sprawie kwot wartości zamówień wydanych na podstawie art. 11ust. 8 ustawy Pzp. W przedmiotowym postępowaniu obie przesłanki zostały spełnione - materiały te objęte przedmiotem zamówienia są powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust.8 ustawy Pzp.

  

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 OgA_oszenie_do_pobrania_tonery_431-36-11.doc 2011-11-18 08:54:55 37,5KB
Udzielenie zamówienia
1 OgA_oszenie_do_pobrania_tonery_431-36-11.doc 2011-11-18 08:58:36 37,5KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Anna Sankowska 18-11-2011 08:54
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Anna Sankowska 18-11-2011
Ostatnia aktualizacja: Barbara Szczepańska 06-06-2019 14:34