Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie Szczecin

Organizacja zadań szkoleniowych w ramach projektu: Aktywna integracja w Szczecinie współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki Poddziałanie 7.1.1.) - szkolenie: Szkoła Tańca

Organizacja zadań szkoleniowych w ramach projektu: Aktywna integracja w Szczecinie współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki Poddziałanie 7.1.1.) - szkolenie: Szkoła Tańca
Numer ogłoszenia:     145622 - 2012     data zamieszczenia: 08.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie , ul. Gen. Sikorskiego 3, 70-323 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 48 50 563, faks 091 48 57 603.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mopr.szczecin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizację zadań szkoleniowych w ramach projektu: Aktywna integracja w Szczecinie współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki Poddziałanie 7.1.1.) - szkolenie: Szkoła tańca
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie usługi pn. „Szkoła tańca” dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Szczecinie. Usługa będzie realizowana w ramach projektu „Aktywna integracja w Szczecinie” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki Poddziałanie 7.1.1.).
Liczba uczestników: od 15 – do 22 osób w wieku od 15 do 18 lat
Liczba grup: 2 (liczba uczestników w grupie nie przekroczy 11 osób).
Wymaga się, aby usługa składała się z trzech modułów:
a)    I edycji warsztatów tanecznych organizowanych w okresie od 28.05.2012 do 31.06.2012 r.,
b)    obozu tanecznego organizowanego w formie wyjazdowych warsztatów socjoterapeutycznych w sierpniu 2012 r.,
c)    II edycji warsztatów tanecznych organizowanych w okresie od 17 września do  30 listopada 2011 r.
W ramach warsztatów tanecznych wykonawca zorganizuje zajęcia w wymiarze 48 godzin lekcyjnych (20 godzin lekcyjnych w I edycji i  28 godzin lekcyjnych w II edycji) przypadających na każdą z grup. Zamawiający wymaga, by zajęcia były organizowane w miejscu przez niego udostępnionym (sala gimnastyczna wraz z zapleczem) w następującym systemie:
Grupa I – zajęcia w poniedziałki i środy w godzinach od 17.00 do 18.30,
Grupa II – zajęcia we wtorki i czwartki w godzinach od 17.00 do 18.30.
Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia niezbędnego sprzętu i materiałów o odpowiedniej jakości, ilości  i standardzie do prawidłowego prowadzenia zajęć zgodnie z programem szkolenia.  
Do prowadzenia warsztatów Wykonawca musi wskazać instruktora posiadającego minimum Klasę Taneczną A oraz  minimum roczne doświadczenie w nauce tańca młodzieży.
Obóz taneczny będzie zorganizowany w formie 12-dniowego wyjazdu socjoterapeutyczno- wypoczynkowego (w tym 11 noclegów) dla 15 - 22 osobowej grupy (uczestnicy Grupy I i II) do miejscowości na terenie w województwie zachodniopomorskim położnej w pasie nadmorskim w pierwszej połowie sierpnia 2012 r.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):     55.00.00.0, 60 00 00 00 - 8 , 92 00 00 00 1 ,80 0000004
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie 30.11.2012r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Wykonawca posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania poprzez wykazanie że wykonawca prowadzi działalność w oparciu o ustawę z dnia 29 sierpnia 1997r. o usługach turystycznych (Dz. U z  2004r. Nr 223 poz. 2268),
Ocena spełniania udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie             
 złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
poprzez wykazanie, że dysponują lub będą dysponować wykwalifikowaną kadrą z uprawnieniami do wykonywania powierzonych zadań:
           - dla modułu I, II, III  co najmniej jedną osobą – instruktorem tańca posiadającą minimum klasę   
              taneczną A posiadającą minimum roczne doświadczenie w nauce tańca młodzieży,  ponadto -  
            dla modułu II :
a)    1 kierownika wypoczynku
b)    2 wychowawców
c)    minimum jedną osobę posiadającą  kwalifikacje w zawodzie socjoterapeuta (tzn. ukończone studia wyższe w zakresie pedagogiki ze specjalnością socjoterapia lub ukończone studia wyższe w zakresie pedagogiki oraz studia podyplomowe), oraz minimum czteroletnie doświadczenie w pracy z młodzieżą.
Osoby wskazane w pkt 3 ppkt 3 lit a i b muszą spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Miniasta Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997r. w sprawie warunków jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania (Dz. U. z 1997r. Nr 12, poz. 67 ze zm.).
Osoba pełniąca funkcję kierownika wypoczynku nie może pełnić funkcji wychowawcy, natomiast instruktor tańca oraz socjoterapeuta mogą jednocześnie pełnić funkcje wychowawcy pod warunkiem spełniania wymogów ww Rozporządzenia.

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku
             Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie           
             dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) ofertę cenową zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz; w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 2) odpowiednie pełnomocnictwa; tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 siwz) 3) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 4)Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz, W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu. 5)Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do siwz, W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną., 6)opis bazy wyjazdowej dla obozu tanecznego, celem sprawdzenia zgodności z opisem przedmiotu   
           zamówienia. w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany postanowień umowy mogą nastąpić w przypadku gdy:
a)    ulegnie zmianie stan prawny w zakresie dotyczącym realizowanej umowy, który spowoduje konieczność zmiany sposobu wykonania przedmiotu umowy, przez Wykonawcę;
b)     wystąpią obiektywne niezależnie od woli stron umowy okoliczności skutkujące potrzebą zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy
c)     w przypadku urzędowej zmiany stawek podatku VAT w okresie trwania umowy – wartość umowy zostanie zmieniona odpowiednio do zmian stawek podatku VAT
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mopr.szczecin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Gen. Sikorskiego 3, 70 - 323 Szczecin pok. 106, osoba do kontaktów Anna Sankowska tel 91 48 57 534, fax 91 48 57 603 email asankowska@mopr.szczecin.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.05.2012 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego ul. Gen. Sikorskiego 3, 70 - 323 Szczecin pok. 301.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
 

Załączniki do pobrania

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 siwz_szkola_tanca.pdf 2012-05-08 15:05:34 210,1KB 153 razy
2 umowa_szkola_tanca.pdf 2012-05-08 15:05:42 124,7KB 145 razy
3 ZaA_A_cznik_nr_1.doc 2012-05-08 15:05:52 12KB 91 razy
4 zaA_A_cznik_nr_2.doc 2012-05-08 15:05:58 11KB 95 razy
5 zaA_A_cznik_nr_3.doc 2012-05-08 15:06:04 113,5KB 102 razy
6 zal_nr_4.doc 2012-05-08 15:06:13 121,5KB 99 razy
7 zal_nr_5.doc 2012-05-08 15:06:22 31,5KB 115 razy

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Anna Sankowska 08-05-2012 15:05
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Anna Sankowska 08-05-2012
Ostatnia aktualizacja: 07-06-2019 11:03