Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie Szczecin

Prowadzenie usług pośrednictwa pracy dla uczestników Projektu ?Nowa Szansa ? wdrożenie Klubu Integracji Społecznej w Szczecinie

Prowadzenie  usług pośrednictwa pracy dla uczestników Projektu „Nowa Szansa – wdrożenie Klubu Integracji Społecznej w Szczecinie

Numer ogłoszenia:     206380                                 data zamieszczenia:    18.06.2012r.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie , ul. Gen. Sikorskiego 3, 70-323 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 48 50 563, faks 091 48 57 603.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mopr.szczecin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie  usług pośrednictwa pracy dla uczestników Projektu „Nowa Szansa – wdrożenie Klubu Integracji Społecznej w Szczecinie”
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
1.    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach realizacji zamówienia Wykonawca będzie świadczyć usługi pośrednictwa pracy dla maksymalnie 40 osób. Porady pośrednictwa pracy odbywać się będą w siedzibie Klubu Integracji Społecznej w Szczecinie ul. Al. Jana Pawła II 42 (wejście od fontann), w wymiarze średnio dwa razy w tygodniu po 3 godziny (maksymalnie 27 godzin miesięcznie),na podstawie ustalonego z Zamawiającym harmonogramu. Usługa będzie realizowana maksymalnie do godziny 15.00.
2.    Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie:
1)    pozyskiwanie ofert pracy poprzez kontakt z pracodawcami i właściwymi instytucjami zajmującymi się problematyka rynku pracy  i bezrobocia,
2)    stworzenie banku ofert pracy – zasobu informacji o wolnych miejscach pracy dostępnych dla  uczestników projektu,
3)    przedstawianie uczestnikom projektu ofert pracy dopasowanych pod względem wykształcenia, posiadanych kwalifikacji, stażu pracy itp.,
4)    monitoring procesu podejmowania zatrudnienia przez uczestników projektu,
5)    udzielanie niezbędnych informacji o zawodach, rynku pracy oraz możliwościach zatrudnienia uczestnikom projektu,
6)    udzielanie pomocy w formie indywidualnych porad
7)    współpraca z Koordynatorem Projektu w zakresie planowania i realizowania instrumentów aktywnej integracji pracownikami socjalnymi i zespołem specjalistów w zakresie planowania i realizacji instrumentów aktywnej integracji,
8)    prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją usługi,
9)    przygotowania materiałów niezbędnych do prawidłowej realizacji zamówienia.


II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):     80 40 0000 -8
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie 20.12.2012r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
          - zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku.

III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
  - zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku.


III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować minimum jedną osobą która będzie świadczyła usługi  pośrednictwa pracy. Osoba ta  musi posiadać wykształcenie wyższe (preferowane doradztwo psychospołeczne, socjologia lub psychologia),  licencję pośrednika pracy, minimum dwuletni staż pracy na stanowisku  pośrednika pracy, znajomość metod i technik pośrednictwa pracy, znajomość przepisów ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy wraz z aktami wykonawczymi, ustawy o  rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych oraz ustawy o pomocy społecznej.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie           
dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1)    ofertę cenową zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz;
2)    odpowiednie pełnomocnictwa;
3)    oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców);

    5) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany postanowień umowy mogą nastąpić w przypadku gdy:
a)    ulegnie zmianie stan prawny w zakresie dotyczącym realizowanej umowy, który spowoduje konieczność zmiany sposobu wykonania przedmiotu umowy, przez Wykonawcę;
b)     wystąpią obiektywne niezależnie od woli stron umowy okoliczności skutkujące potrzebą zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy
c)     w przypadku urzędowej zmiany stawek podatku VAT w okresie trwania umowy – wartość umowy zostanie zmieniona odpowiednio do zmian stawek podatku VAT
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mopr.szczecin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Gen. Sikorskiego 3, 70 - 323 Szczecin pok. 106, osoba do kontaktów Anna Sankowska tel 91 48 57 534, fax 91 48 57 603 email asankowska@mopr.szczecin.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.06.2012 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego ul. Gen. Sikorskiego 3, 70 - 323 Szczecin pok. 301.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
 

Załączniki do pobrania

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 siwz_poA_rednik_pracy.pdf 2012-06-18 10:04:23 190,6KB 58 razy
2 umowa_poA_rednik.pdf 2012-06-18 10:04:35 134,5KB 97 razy
3 ZaA_A_cznik_nr_1.doc 2012-06-18 10:04:45 119,5KB 52 razy
4 zaA_A_cznik_nr_2.doc 2012-06-18 10:04:54 112,5KB 154 razy
5 zaA_A_cznik_nr_3.doc 2012-06-18 10:05:06 112,5KB 56 razy
6 zal_nr_4.doc 2012-06-18 10:05:16 12KB 54 razy
7 zal_nr_5.doc 2012-06-18 10:05:25 31KB 60 razy

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Anna Sankowska 18-06-2012 10:04
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Anna Sankowska 18-06-2012
Ostatnia aktualizacja: 07-06-2019 11:08