Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie Szczecin

informacja o wyniku postępowania na świadczenie usług opiekuńczych oraz specjalistycznych usług opiekuńczych dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Szczecinie

Gmina Miasto Szczecin

Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Szczecinie

ul. Gen. Sikorskiego 3, 70 -323 Szczecin

 informuje o wyniku postępowania  o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na świadczenie usług opiekuńczych oraz specjalistycznych usług opiekuńczych dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Szczecinie

 

Nr postępowania DO/341-1/13

Oferty do ww postępowania złożyli następujący wykonawcy:

Nr oferty

Wykonawca

Liczba punktów w kryterium cena - 50 %

Liczba punktów w kryterium koncepcja wykonania usług - 50  %

Razem liczba punktów

1

Gwarant”- Tomczyk sp. jawna

Ul. Rynek 3A

67-200 Głogów

50  pkt

     45,24   pkt

 

 

 

95,24 pkt

2

Pomoc Opieka Pielęgnacja V.R. Bożyk spółka cywilna,

Ul. Zegadłowicza 11G, Pilchowo, 71-370 Szczecin

49,35 pkt

         50 pkt

99,35  pkt

 

Uzasadnienie przyznanych punktów w kryterium koncepcja wykonania usługi . W poniższych tabelach zostały przestawione uśrednione wartości punktów na podstawie indywidualnych ocen członków komisji przetargowej ich indywidualnych uzasadnień.

Oferta nr 1

Wykonawca

Gwarant”- Tomczyk sp. jawna

Ul. Rynek 3A

67-200 Głogów

 

Liczba punktów

Uzasadnienie

Rozumienie kontekstu realizacji zamówienia

1

Wykonawca wykazał zrozumienie kontekstu realizacji zamówienia w stopniu podstawowym , odnosząc się zarówno do usług opiekuńczych jak i specjalistycznych usług opiekuńczych jednak wyłącznie w kontekście obowiązków wynikających z ustawy o pomocy społecznej ponadto pojawiają się błędy merytoryczne dotyczące struktury i zadań Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Szczecinie.

Narzędzia oraz metody realizacji zamówienia (opis planu realizacji usługi)

1

Wykonawca opisał sposób realizacji zamówienia poprzez etap rekrutacji po realizację poszczególnych zapisów umowy i siwz, opis ten jest prosty i czytelny nie odnosi się jednak do tego w jaki sposób będą świadczone poszczególne usługi opiekuńcze oraz specjalistyczne usługi opiekuńcze. Brak jest informacji wskazującej na przekazanie oryginału KP klientowi, po dokonaniu przez niego wpłaty za świadczone usługi. Opis spełnia oczekiwania zamawiającego w stopniu podstawowym.

Narzędzia oraz metody realizacji zamówienia (propozycja usług dodatkowych)

2

.Wykonawca zaproponował 8 usług dodatkowych

Organizacja procesu realizacji zamówienia (opis struktury organizacyjnej Wykonawcy)

1

Wykonawca przedstawił schemat graficzny struktury organizacyjnej Firmy, dokonał opisu stanowisk znajdujących się na poziomie lokalnym tj, biura szczecińskiego jednakże brak decyzyjności na szczeblu lokalnym może zakłócać prawidłowość realizacji zadań np. stanowisko specjalisty ds. operacyjnych mającego m.in. wspierać zespół w sprawach organizacyjnych, być wsparciem merytorycznym w sprawach realizacji zamówienia nie jest umiejscowione na poziomie lokalny co może unie umożliwiać faktyczną realizację zadań. Opis spełnia oczekiwania zamawiającego w stopniu podstawowym.

Organizacja procesu realizacji zamówienia (opis kontroli jakości realizacji zamówienia)

2

Wykonawca zaproponował przejrzystą procedurę kontroli oraz samokontroli prawidłowości świadczonych usług, przewidział w tym zakresie prowadzenie notatek służbowych z interwencji, raportów z świadczonych usług u klienta, sporządził również ankietę mającą wykazać oczekiwania klienta w zakresie świadczonych usług.

Organizacja procesu realizacji zamówienia (opis sposobu kontaktu  Wykonawcy z Zamawiającym)

2

Wykonawca zaproponował wszelkie możliwe ścieżki kontaktu z Zamawiający m w odniesieniu do wytycznych znajdujących się w siw jak i wzorze umowy.

Organizacja procesu realizacji usługi (zaangażowanie wykwalifikowanej kadry dla realizacji specjalistycznych usług opiekuńczych)

 

10

Wykonawca wykazał iż dysponuje wykwalifikowaną kadrą do świadczenia specjalistycznych usług opiekuńczych w ilości przekraczającej wartości wskazane w SIWZ.

Razem

19,00

 

 

Oferta nr 2

 

Wykonawca

Pomoc Opieka Pielęgnacja V.R. Bożyk spółka cywilna,

Ul. Zegadłowicza 11G, Pilchowo, 71-370 Szczecin

Liczba punktów

Uzasadnienie

Rozumienie kontekstu realizacji zamówienia

2

Wykonawca wykazał się zrozumieniem kontekstu realizacji zamówienia, prawidłowo opisał specyfikę usług opiekuńczych jak również specjalistycznych usług opiekuńczych Wykonawca wziął pod uwagę  specyfikę odbiorcy, proces starzenia się, zmian zachodzących w zachowaniu osób starszych. Z opisu wynika, że Podmiot posiada doświadczenie i wie jakie osoby potrzebują pomocy oraz jak dobrać personel do danej osoby, by móc jak najlepiej wywiązywać się ze swoich obowiązków. Zapisy koncepcji wskazują na zrozumienie kontekstu realizacji zamówienia w zakresie ponadpodstawowym, wykonawca opisał zarówno cel usług jak również drogę postępowania przy przyznawaniu tej formy pomocy.

Narzędzia oraz metody realizacji zamówienia (opis planu realizacji usługi

2

Wykonawca w koncepcji przedstawił opis planu realizacji usługi na poziomie wykraczającym  poza podstawowy zakres określony w siwz.

Wykonawca opisał zasób kadrowy jakim dysponuje w tym czas pracy – zakładając świadczenie usług opiekuńczych od godz. 6.00 do 22.00, a w sytuacjach interwencyjnych całodobowo. Wykonawca szczegółowo opisał plan realizacji usług opiekuńczych oraz specjalistycznych usług opiekuńczych odnosząc się do zakresu usług określonego w Rozdziale XV siwz. Ponadto wykonawca  dokonał opisu czynności jakie będzie wykonywał na rzecz klienta wykraczające poza podstawowy zakres usług  wskazując drogę postępowania z klientami chorymi czy posiadającymi dysfunkcje np. przygotowywanie posiłków o konsystencji dostosowanej do stanu zdrowia klienta, kąpiele aseptyczne, zapewnienie specjalistycznych opatrunków przyspieszających gojenie ran, zapewnienie nadzoru medycznego. Zaproponowany przez wykonawcę plan realizacji usług daje gwarancję należytej opieki nad klientami.

 

Narzędzia oraz metody realizacji zamówienia (propozycja usług dodatkowych)

2

Wykonawca zaproponował 7 usług dodatkowych wychodząc naprzeciw potrzebom klientów, zaproponowane usługi dodatkowe są dostosowane do potrzeb osób korzystających z usług opiekuńczych.

Organizacja procesu realizacji zamówienia (opis struktury organizacyjnej Wykonawcy)

1

Schemat organizacyjny Spółki jest jasny i przejrzysty. Opisano podział na wyodrębnione zespoły pracowników dla wykonywania usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych. Opis spełnia oczekiwania zamawiającego w stopniu podstawowym.

Organizacja procesu realizacji zamówienia (opis kontroli jakości realizacji zamówienia)

2

Zaproponowany opis kontroli realizacji zamówienia spełnia wytyczne określone w Rozdziale XV pkt 17 siwz. Wykonawca zaproponował w ramach kontroli/ samokontroli przygotowywanie miesięcznych grafików kontroli, kontrole poza planem, wspólne wizyty u klienta wraz z pracownikami MOPR,  ścisły kontakt koordynatorów wykonawcy i zamawiającego, przekazywanie miesięcznych grafików pracy opiekunów do MOPR. Tak przygotowany  plan kontroli daje zamawiającemu możliwość bieżącego monitorowania jakości i terminowości świadczonych usług. Wykonawca w przedstawionej koncepcji odniósł się również do kwestii załatwiania  skarg i wniosków.

Organizacja procesu realizacji zamówienia (opis sposobu kontaktu  Wykonawcy z Zamawiającym)

2

Wykonawca zaproponował wszystkie możliwe ścieżki komunikowania się z zamawiającym zarówno na szczeblu personelu pierwszego kontaktu jak również na szczeblu kadry zarządzającej w sposób jasny czytelny, proponując również ponadpodstawowy pakiet współpracy w tym zakresie. Ponadto Podmiot proponuje prowadzenie kart obserwacyjnych podopiecznego oraz Kompleksowej Oceny Geriatrycznej, które umożliwią Zamawiającemu bieżący wgląd w dokumentację z realizacji usług. Spółka zobowiązuje się do udostępnienia numerów telefonów do wszystkich koordynatorów, specjalistów oraz podania numerów telefonów dyżurnych.

Organizacja procesu realizacji usługi (zaangażowanie wykwalifikowanej kadry dla realizacji specjalistycznych usług opiekuńczych)

 

10

Wykonawca wykazał, iż dysponuje wykwalifikowaną kadrą do świadczenia specjalistycznych usług opiekuńczych w ilości przekraczającej wartości wskazane w SIWZ.

Razem

21

 

 

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.

 

W oparciu o przepis art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2010 r. nr 113, poz. 759ze zmianami ), zwanej dalej „ustawą”, uprzejmie informujemy, że po dokonaniu oceny ofert w postępowaniu na świadczenie usług opiekuńczych oraz specjalistycznych usług opiekuńczych dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Szczecinie, Zamawiający wybrał ofertę wykonawców Violetty Bożyk i Romana Bożyk - wspólników spółki cywilnej, prowadzących działalność gospodarczą pod nazwą Pomoc Opieka Pielęgnacja V.R. Bożyk spółka cywilna, ul. Zegadłowicza 11G, Pilchowo, 71-370 Szczecin Oferta Wykonawcy spełnia wszystkie wymogi określone w siwz przez Zamawiającego otrzymała najwyższą liczbę punktów w dwóch podkryteriach łącznie tj 99,35  punktów.

 

 

Informacja o terminie określonym zgodnie z art. 94 ust. 1 lub 2 ustawy, po upływie którego umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta.

 

Umowa z wybranym wykonawcą zostanie zawarta  w terminie nie krótszym niż 10 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.

 

 

 

 

Gmina Miasto Szczecin

Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Szczecinie

ul. Gen. Sikorskiego 3, 70 -323 Szczecin

 informuje o wyniku postępowania  o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na świadczenie usług opiekuńczych oraz specjalistycznych usług opiekuńczych dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Szczecinie

 

Nr postępowania DO/341-1/13

Oferty do ww postępowania złożyli następujący wykonawcy:

Nr oferty

Wykonawca

Liczba punktów w kryterium cena - 50 %

Liczba punktów w kryterium koncepcja wykonania usług - 50  %

Razem liczba punktów

1

Gwarant”- Tomczyk sp. jawna

Ul. Rynek 3A

67-200 Głogów

50  pkt

     45,24   pkt

 

 

 

95,24 pkt

2

Pomoc Opieka Pielęgnacja V.R. Bożyk spółka cywilna,

Ul. Zegadłowicza 11G, Pilchowo, 71-370 Szczecin

49,35 pkt

         50 pkt

99,35  pkt

 

Uzasadnienie przyznanych punktów w kryterium koncepcja wykonania usługi . W poniższych tabelach zostały przestawione uśrednione wartości punktów na podstawie indywidualnych ocen członków komisji przetargowej ich indywidualnych uzasadnień.

Oferta nr 1

Wykonawca

Gwarant”- Tomczyk sp. jawna

Ul. Rynek 3A

67-200 Głogów

 

Liczba punktów

Uzasadnienie

Rozumienie kontekstu realizacji zamówienia

1

Wykonawca wykazał zrozumienie kontekstu realizacji zamówienia w stopniu podstawowym , odnosząc się zarówno do usług opiekuńczych jak i specjalistycznych usług opiekuńczych jednak wyłącznie w kontekście obowiązków wynikających z ustawy o pomocy społecznej ponadto pojawiają się błędy merytoryczne dotyczące struktury i zadań Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Szczecinie.

Narzędzia oraz metody realizacji zamówienia (opis planu realizacji usługi)

1

Wykonawca opisał sposób realizacji zamówienia poprzez etap rekrutacji po realizację poszczególnych zapisów umowy i siwz, opis ten jest prosty i czytelny nie odnosi się jednak do tego w jaki sposób będą świadczone poszczególne usługi opiekuńcze oraz specjalistyczne usługi opiekuńcze. Brak jest informacji wskazującej na przekazanie oryginału KP klientowi, po dokonaniu przez niego wpłaty za świadczone usługi. Opis spełnia oczekiwania zamawiającego w stopniu podstawowym.

Narzędzia oraz metody realizacji zamówienia (propozycja usług dodatkowych)

2

.Wykonawca zaproponował 8 usług dodatkowych

Organizacja procesu realizacji zamówienia (opis struktury organizacyjnej Wykonawcy)

1

Wykonawca przedstawił schemat graficzny struktury organizacyjnej Firmy, dokonał opisu stanowisk znajdujących się na poziomie lokalnym tj, biura szczecińskiego jednakże brak decyzyjności na szczeblu lokalnym może zakłócać prawidłowość realizacji zadań np. stanowisko specjalisty ds. operacyjnych mającego m.in. wspierać zespół w sprawach organizacyjnych, być wsparciem merytorycznym w sprawach realizacji zamówienia nie jest umiejscowione na poziomie lokalny co może unie umożliwiać faktyczną realizację zadań. Opis spełnia oczekiwania zamawiającego w stopniu podstawowym.

Organizacja procesu realizacji zamówienia (opis kontroli jakości realizacji zamówienia)

2

Wykonawca zaproponował przejrzystą procedurę kontroli oraz samokontroli prawidłowości świadczonych usług, przewidział w tym zakresie prowadzenie notatek służbowych z interwencji, raportów z świadczonych usług u klienta, sporządził również ankietę mającą wykazać oczekiwania klienta w zakresie świadczonych usług.

Organizacja procesu realizacji zamówienia (opis sposobu kontaktu  Wykonawcy z Zamawiającym)

2

Wykonawca zaproponował wszelkie możliwe ścieżki kontaktu z Zamawiający m w odniesieniu do wytycznych znajdujących się w siw jak i wzorze umowy.

Organizacja procesu realizacji usługi (zaangażowanie wykwalifikowanej kadry dla realizacji specjalistycznych usług opiekuńczych)

 

10

Wykonawca wykazał iż dysponuje wykwalifikowaną kadrą do świadczenia specjalistycznych usług opiekuńczych w ilości przekraczającej wartości wskazane w SIWZ.

Razem

19,00

 

 

Oferta nr 2

 

Wykonawca

Pomoc Opieka Pielęgnacja V.R. Bożyk spółka cywilna,

Ul. Zegadłowicza 11G, Pilchowo, 71-370 Szczecin

Liczba punktów

Uzasadnienie

Rozumienie kontekstu realizacji zamówienia

2

Wykonawca wykazał się zrozumieniem kontekstu realizacji zamówienia, prawidłowo opisał specyfikę usług opiekuńczych jak również specjalistycznych usług opiekuńczych Wykonawca wziął pod uwagę  specyfikę odbiorcy, proces starzenia się, zmian zachodzących w zachowaniu osób starszych. Z opisu wynika, że Podmiot posiada doświadczenie i wie jakie osoby potrzebują pomocy oraz jak dobrać personel do danej osoby, by móc jak najlepiej wywiązywać się ze swoich obowiązków. Zapisy koncepcji wskazują na zrozumienie kontekstu realizacji zamówienia w zakresie ponadpodstawowym, wykonawca opisał zarówno cel usług jak również drogę postępowania przy przyznawaniu tej formy pomocy.

Narzędzia oraz metody realizacji zamówienia (opis planu realizacji usługi

2

Wykonawca w koncepcji przedstawił opis planu realizacji usługi na poziomie wykraczającym  poza podstawowy zakres określony w siwz.

Wykonawca opisał zasób kadrowy jakim dysponuje w tym czas pracy – zakładając świadczenie usług opiekuńczych od godz. 6.00 do 22.00, a w sytuacjach interwencyjnych całodobowo. Wykonawca szczegółowo opisał plan realizacji usług opiekuńczych oraz specjalistycznych usług opiekuńczych odnosząc się do zakresu usług określonego w Rozdziale XV siwz. Ponadto wykonawca  dokonał opisu czynności jakie będzie wykonywał na rzecz klienta wykraczające poza podstawowy zakres usług  wskazując drogę postępowania z klientami chorymi czy posiadającymi dysfunkcje np. przygotowywanie posiłków o konsystencji dostosowanej do stanu zdrowia klienta, kąpiele aseptyczne, zapewnienie specjalistycznych opatrunków przyspieszających gojenie ran, zapewnienie nadzoru medycznego. Zaproponowany przez wykonawcę plan realizacji usług daje gwarancję należytej opieki nad klientami.

 

Narzędzia oraz metody realizacji zamówienia (propozycja usług dodatkowych)

2

Wykonawca zaproponował 7 usług dodatkowych wychodząc naprzeciw potrzebom klientów, zaproponowane usługi dodatkowe są dostosowane do potrzeb osób korzystających z usług opiekuńczych.

Organizacja procesu realizacji zamówienia (opis struktury organizacyjnej Wykonawcy)

1

Schemat organizacyjny Spółki jest jasny i przejrzysty. Opisano podział na wyodrębnione zespoły pracowników dla wykonywania usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych. Opis spełnia oczekiwania zamawiającego w stopniu podstawowym.

Organizacja procesu realizacji zamówienia (opis kontroli jakości realizacji zamówienia)

2

Zaproponowany opis kontroli realizacji zamówienia spełnia wytyczne określone w Rozdziale XV pkt 17 siwz. Wykonawca zaproponował w ramach kontroli/ samokontroli przygotowywanie miesięcznych grafików kontroli, kontrole poza planem, wspólne wizyty u klienta wraz z pracownikami MOPR,  ścisły kontakt koordynatorów wykonawcy i zamawiającego, przekazywanie miesięcznych grafików pracy opiekunów do MOPR. Tak przygotowany  plan kontroli daje zamawiającemu możliwość bieżącego monitorowania jakości i terminowości świadczonych usług. Wykonawca w przedstawionej koncepcji odniósł się również do kwestii załatwiania  skarg i wniosków.

Organizacja procesu realizacji zamówienia (opis sposobu kontaktu  Wykonawcy z Zamawiającym)

2

Wykonawca zaproponował wszystkie możliwe ścieżki komunikowania się z zamawiającym zarówno na szczeblu personelu pierwszego kontaktu jak również na szczeblu kadry zarządzającej w sposób jasny czytelny, proponując również ponadpodstawowy pakiet współpracy w tym zakresie. Ponadto Podmiot proponuje prowadzenie kart obserwacyjnych podopiecznego oraz Kompleksowej Oceny Geriatrycznej, które umożliwią Zamawiającemu bieżący wgląd w dokumentację z realizacji usług. Spółka zobowiązuje się do udostępnienia numerów telefonów do wszystkich koordynatorów, specjalistów oraz podania numerów telefonów dyżurnych.

Organizacja procesu realizacji usługi (zaangażowanie wykwalifikowanej kadry dla realizacji specjalistycznych usług opiekuńczych)

 

10

Wykonawca wykazał, iż dysponuje wykwalifikowaną kadrą do świadczenia specjalistycznych usług opiekuńczych w ilości przekraczającej wartości wskazane w SIWZ.

Razem

21

 

 

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.

 

W oparciu o przepis art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2010 r. nr 113, poz. 759ze zmianami ), zwanej dalej „ustawą”, uprzejmie informujemy, że po dokonaniu oceny ofert w postępowaniu na świadczenie usług opiekuńczych oraz specjalistycznych usług opiekuńczych dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Szczecinie, Zamawiający wybrał ofertę wykonawców Violetty Bożyk i Romana Bożyk - wspólników spółki cywilnej, prowadzących działalność gospodarczą pod nazwą Pomoc Opieka Pielęgnacja V.R. Bożyk spółka cywilna, ul. Zegadłowicza 11G, Pilchowo, 71-370 Szczecin Oferta Wykonawcy spełnia wszystkie wymogi określone w siwz przez Zamawiającego otrzymała najwyższą liczbę punktów w dwóch podkryteriach łącznie tj 99,35  punktów.

 

 

Informacja o terminie określonym zgodnie z art. 94 ust. 1 lub 2 ustawy, po upływie którego umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta.

 

Umowa z wybranym wykonawcą zostanie zawarta  w terminie nie krótszym niż 10 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.

 

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Anna Sankowska 07-02-2013 17:52
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Anna Sankowska 07-02-2013
Ostatnia aktualizacja: Barbara Szczepańska 07-06-2019 14:43