Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie Szczecin

Prowadzenie usług pośrednictwa pracy dla uczestników Projektu Nowa Szansa ? wdrożenie Klubu Integracji Społecznej w Szczecinie

Szczecin: Prowadzenie usług pośrednictwa pracy dla uczestników Projektu Nowa Szansa - wdrożenie Klubu Integracji Społecznej w Szczecinie
Numer ogłoszenia: 115746 - 2013; data zamieszczenia: 22.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie , ul. Gen. Sikorskiego 3, 70-323 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 48 50 563, faks 091 48 57 603.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mopr.szczecin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie usług pośrednictwa pracy dla uczestników Projektu Nowa Szansa - wdrożenie Klubu Integracji Społecznej w Szczecinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: rzedmiotem zamówienia jest prowadzenie pośrednictwa pracy dla minimalnie 40 uczestników Projektu Nowa Szansa wdrożenie Klubu Integracji Społecznej w Szczecinie. (Program Operacyjny Kapitał Ludzki Poddziałanie 7.2.1). 2. Kod CPV 80 40 0000 -8 usługi edukacji osób dorosłych oraz inne 3. Wykonawca będzie świadczyć usługi pośrednictwa pracy w formie konsultacji indywidualnych dla minimum 40 uczestników/uczestniczek Projektu w wymiarze średnio 30 godzin miesięcznie. Maksymalna ilość godzin w okresie realizacji umowy nie przekroczy 300 godzin. Za jedną godzinę przyjmuje się 60 minut. 4. Konsultacje odbywać się będą w siedzibie Klubu Integracji Społecznej w Szczecinie ul. Al. Jana Pawła II 42 (wejście od fontann), na podstawie ustalonego z Zamawiającym harmonogramu. Usługa będzie realizowana w godzinach od 8.00 do 15.00 od poniedziałku do piątku. 5. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: 1)opracowywanie miesięcznego harmonogramu planowanej realizacji usługi z zakresu pośrednictwa pracy, 2)gromadzenie i pozyskiwanie ofert pracy oraz ofert stażu dla uczestników/uczestniczek Projektu dopasowanych pod względem wykształcenia, posiadanych kwalifikacji, stażu pracy, możliwości uczestnika itp. (minimum 5 ofert dla każdego Uczestnika), 3) nawiązywanie kontaktu z potencjalnymi pracodawcami, 4) organizowanie spotkań/ rozmów rekrutacyjnych klientów z pracodawcami, 5) monitoring procesu podejmowania zatrudnienia przez uczestników projektu (w tym podjęcia zatrudnienia na podstawie cywilnoprawnych form zatrudnienia na okres co najmniej 3 miesięcy, 6) współpraca z doradcą zawodowym, koordynatorem projektu, pracownikiem socjalnym projektu oraz psychologiem w zakresie planowania i realizowania instrumentów aktywizacji zawodowej, 7) sporządzanie notatki konsultacyjnej z przebiegu każdego spotkania odbytego w ramach konsultacji, 8) bieżące informowanie Zamawiającego o problemach dot. Uczestnika/czki, rezygnacji itp. 9) sporządzenie miesięcznych raportów obrazujących proces świadczenia usługi z zakresu pośrednictwa pracy oraz skuteczność podjętych działań, sporządzenie raportu końcowego, 10) prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją usługi.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·         III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: - warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że jest wpisany do rejestru podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia w związku z prowadzeniem działalności regulowanej w rozumieniu ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. z 2007 r. Nr 155, poz. 1095, z późn. zm.) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów na zasadzie spełnia/niespełnia

·         III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku

·         III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku

·         III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować minimum jedną osobą która będzie świadczyła usługi pośrednictwa pracy. Osoba ta musi posiadać wykształcenie wyższe (preferowane doradztwo psychospołeczne, socjologia lub psychologia), minimum dwuletni staż pracy na stanowisku pośrednika pracy, doświadczenie w udzielaniu konsultacji indywidualnych z zakresu pośrednictwa pracy znajomość metod i technik pośrednictwa pracy, znajomość przepisów ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy wraz z aktami wykonawczymi, ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych oraz ustawy o pomocy społecznej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów na zasadzie spełnia/niespełnia

·         III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

 

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

·         inne dokumenty

nie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy, albo informacja o tym, że wykonawca nie należy do grupy kapitałowej, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do siwz, Ponadto wykonawcy mają dołączyć : 1) ofertę cenową zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz; w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 2) odpowiednie pełnomocnictwa; tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 siwz) 3) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące część zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument, Wpis do rejestru podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 4 do siwz, W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany postanowień umowy mogą nastąpić w przypadku gdy: a) ulegnie zmianie stan prawny w zakresie dotyczącym realizowanej umowy, który spowoduje konieczność zmiany sposobu wykonania przedmiotu umowy, przez Wykonawcę; b)wystąpią obiektywne niezależnie od woli stron umowy okoliczności skutkujące potrzebą zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy c)w przypadku urzędowej zmiany stawek podatku VAT w okresie trwania umowy - wartość umowy zostanie zmieniona odpowiednio do zmian stawek podatku VAT

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mopr.szczecin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiającego pok. 105 osoba do kontaktów Anna Sankowska mail asankowska@mopr.szczecin.pl fax 91 48 57 603..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.04.2013 godzina 10:00, miejsce: 21.03.2013 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego pok. 301..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Załączniki do pobrania

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 22.03.2013.14.45.53_siwz_poA_rednik_ok.doc 2013-03-22 14:45:53 209,5KB 80 razy
2 22.03.2013.14.46.12_ZaA_1_oferta_cenowa_ok.doc 2013-03-22 14:46:12 11KB 78 razy
3 22.03.2013.14.47.51_zaA__nr_2_ok.doc 2013-03-22 14:47:51 11KB 73 razy
4 22.03.2013.14.48.07_ZaA_3__grupa_kapitaA_owa_ok.doc 2013-03-22 14:48:07 125,5KB 78 razy
5 22.03.2013.14.48.18_ZaA_4_oA_w._warunki_ok.doc 2013-03-22 14:48:18 11KB 77 razy
6 22.03.2013.14.48.26_ZaA__5_wykaz_osob_ok.doc 2013-03-22 14:48:26 114,5KB 74 razy
7 22.03.2013.14.48.37_20130322poA_rednik_pracy_wzA_r_umowy.doc 2013-03-22 14:48:37 51KB 105 razy
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ
1 25.03.2013.12.44.43_OgA_oszenie_o_zmianie_ogA_oszenia.doc 2013-03-25 12:44:43 21KB
Wynik postępowania
1 05.04.2013.12.50.29_info_do_wyborze_na_strone_3-4-2013.doc 2013-04-05 12:50:29 11KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Anna Sankowska 22-03-2013 14:45
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Anna Sankowska 22-03-2013
Ostatnia aktualizacja: Barbara Szczepańska 07-06-2019 14:46