Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie Szczecin

Warsztaty komputerowe dla uczestników Senior Klubu działającego w ramach Pilotażowego wdrożenia pt Szczecińskie Partnerstwo na Rzecz Osób starszych realizowanego w ramach projektu Tworzenie i rozwijanie standardów usług pomocy i integracji społecznej

Szczecin: Warsztaty komputerowe dla uczestników Senior Klubu działającego
w ramach Pilotażowego wdrożenia pt Szczecińskie Partnerstwo na Rzecz Osób starszych realizowanego w ramach projektu Tworzenie i rozwijanie standardów usług pomocy
i integracji społecznej. Numer ogłoszenia: 175288 - 2013; data zamieszczenia: 02.05.2013

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie , ul. Gen. Sikorskiego 3, 70-323 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 48 50 563, faks 091 48 57 603.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mopr.szczecin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Warsztaty komputerowe dla uczestników Senior Klubu działającego w ramach Pilotażowego wdrożenia pt Szczecińskie Partnerstwo na Rzecz Osób starszych realizowanego w ramach projektu Tworzenie i rozwijanie standardów usług pomocy i integracji społecznej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Organizacja i przeprowadzenie usługi szkoleniowej w zakresie Warsztaty komputerowe dla uczestników Senior Klubu działającego w ramach Pilotażowego wdrożenia pt Szczecińskie Partnerstwo na Rzecz Osób starszych realizowanego w ramach projektu Tworzenie i rozwijanie standardów usług pomocy i integracji społecznej 2. Kod CPV 80 0000000 - usługi edukacyjne i szkoleniowe. 3. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 31.07.2013r. (szczegółowy harmonogram zostanie ustalony z Zamawiającym). 4. Zamówienie obejmuje przeprowadzenie szkolenia z obsługi komputera dla maksymalnie 30 osób w wymiarze 20 godzin, 5 spotkań x 4 godziny. Program szkolenia obejmować musi następujące moduły: Moduł 1. Podstawy 6 godzin 1. Zasady bezpiecznej oraz higienicznej pracy z komputerem 2. Budowa zestawu komputerowego; klawiatura oraz mysz 3. Podstawowe zasady pisania na klawiaturze 4. Wprowadzenie do środowiska Windows - uruchamianie i prawidłowe wyłączanie komputera, pulpit, ikony, przegląd programów za pomocą przycisku START 5. Pliki i foldery- tworzenie, kopiowanie, przenoszenie, wklejanie, zapisywanie, usuwanie, zmiana nazwy 6. Praca z programem graficznym Paint Moduł 2. Podstawy pracy z edytorem tekstu MS Word 6 godzin 1. Pisanie oraz formatowanie tekstu 2. Wstawianie numeracji stron 3. Tabela: wstawianie, usuwanie, scalanie 4. Obraz: wstawianie, usuwanie 5. Zapisywanie i drukowanie dokumentu Moduł 3. Wykorzystanie Internetu 8 godzin 1. Wprowadzenie do Internetu 2. Omówienie oraz obsługa przeglądarek internetowych 3. Zasady wprowadzania adresów internetowych 4. Wyszukiwanie informacji w Internecie - grafika oraz tekst, kopiowanie tekstu do edytora, zapisywanie obrazów z sieci w folderze 5. Poczta elektroniczna - zakładanie i obsługa konta, pisanie listu, dodawanie załącznika, wysyłanie oraz odbieranie poczty 6. Edukacja i rozrywka w sieci - encyklopedia Wikipedia, portale z grami, portale z przepisami kulinarnymi Razem 20 godzin 5. Zajęcia mają odbywać się w centrum miasta Szczecina. 6. Zajęcia powinny być oparte na ćwiczeniach i pokazach uzupełnianych wskazówkami teoretycznymi. 7. Baza lokalowa, w której odbywać będą się zajęcia teoretyczne musi zawierać oddzielne stanowisko do nauki dla maksymalnie dwóch osób (stanowisko musi być wyposażone w stolik, krzesła, komputer). Lokal musi mieć zaplecze sanitarne. Wykonawca musi zapewnić sprzęt oraz materiały o odpowiedniej jakości, ilości i standardzie do prawidłowego prowadzenia zajęć zgodnie z programem szkolenia. 8. Wszystkie zajęcia muszą być przeprowadzone z trenerem. Wykonawca musi zapewnić kadrę dydaktyczną o odpowiednich kwalifikacjach i doświadczeniu niezbędnym do prawidłowej realizacji zamówienia. Wymagane jest, aby zajęcia prowadziły osoby mające doświadczenie zawodowe związane z modułami programu szkolenia. 9. Nie dopuszcza się prowadzenia zajęć drogą elektroniczną oraz metodą e-learningu itp. 10. Każdy z uczestników ma otrzymać w dniu rozpoczęcia szkolenia, na własność materiały dydaktyczne takie jak notatnik, długopis, skrypty, opracowania zawierające opis zagadnień ujętych w programie szkolenia. 11. W trakcie szkolenia wykonawca zapewni uczestnikom serwis kawowy (kawa, herbata, napoje chłodzące, ciastka). 12. Wykonawca zapewni warunki zgodnie z bezpieczeństwem i higieną pracy w trakcie trwania szkolenia. 13. Na zakończenie szkolenia Wykonawca przeprowadzi ankietę mającą na celu sprawdzenie poziom zadowolenia z odbytego szkolenia, oraz wystawi zaświadczenia potwierdzające udział w szkoleniu 14. Wykonawca dokona wizualizacji dokumentacji związanej z realizacją usługi z aktualnymi wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, opublikowanymi przez Departament Zarządzania Europejskim Funduszem Społecznym w Ministerstwie Rozwoju Regionalnego (Instytucja Zarządzająca Programem Operacyjnym Kapitał Ludzki)..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·         III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        zamawiający nie dokonuje opisu spełniania warunku

·         III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        poprzez wykazanie, że: wykonawcy wykonali należycie (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum dwie usługi podobne do objętych przedmiotem zamówienia. Za jedną usługę podobną zamawiający uzna organizację lub przeprowadzenie szkolenia, którego zakres tematyczny odpowiada zakresowi tematycznemu będącemu przedmiotem niniejszego zamówienia (zawierającego zagadnienia określone w rozdziale XIV pkt 4 ) - dla grupy minimum 20 osób. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

·         III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        poprzez wykazanie, że wykonawcy : dysponują lub będą dysponować minimum jedną osobą , która w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert przeprowadziła minimum 3 szkolenia, których zakres tematyczny odpowiada tematyce określonej w rozdziale XIV pkt 4 siwz. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

·         III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        zamawiający nie dokonuje opisu spełniania warunku

·         III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        zamawiający nie dokonuje opisu spełniania warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 4 do siwz, W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną. ofertę cenową zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz; w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument odpowiednie pełnomocnictwa; tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 siwz) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument, program szkolenia -celem sprawdzenia zgodności z opisem przedmiotu zamówienia w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany postanowień umowy mogą nastąpić w przypadku gdy: a) ulegnie zmianie stan prawny w zakresie dotyczącym realizowanej umowy, który spowoduje konieczność zmiany sposobu wykonania przedmiotu umowy, przez Wykonawcę; b) wystąpią obiektywne niezależnie od woli stron umowy okoliczności skutkujące potrzebą zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy c) w przypadku urzędowej zmiany stawek podatku VAT w okresie trwania umowy - wartość umowy zostanie zmieniona odpowiednio do zmian stawek podatku VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mopr.szczecin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 70-323 Szczecin, ul. Sikorskiego 3 pok.107.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.05.2013 godzina 10:00, miejsce: 70-323 Szczecin, ul. Sikorskiego 3 pok. 301.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Pilotażowe wdrożenie pt Szczecińskie Partnerstwo na Rzecz Osób starszych realizowane w ramach projektu Tworzenie i rozwijanie standardów usług pomocy i integracji społecznej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 02.05.2013.12.27.30_OgA_oszenie_o_zamA_wieniu_PW_warsztaty_komputerowe.doc 2013-05-02 12:27:30 55,5KB
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 02.05.2013.12.27.30_siwz_szkolenie_standardy_ok.pdf 2013-05-02 12:27:30 248,7KB 84 razy
2 02.05.2013.12.27.45_ZaA_A_cznik_nr_1_do_siwz.doc 2013-05-02 12:27:45 12KB 73 razy
3 02.05.2013.12.28.02_ZaA_acznik_nr_2_do_siwz.doc 2013-05-02 12:28:02 119,5KB 72 razy
4 02.05.2013.12.28.12_ZaA_acznik_nr_3_do_siwz.doc 2013-05-02 12:28:12 129,5KB 72 razy
5 02.05.2013.12.28.23_ZaA_acznik_nr_4_do_siwz.doc 2013-05-02 12:28:23 12KB 71 razy
6 02.05.2013.12.29.20_zaA_A_cznik_nr_5_do_siwz.doc 2013-05-02 12:29:20 127,5KB 67 razy
7 02.05.2013.12.29.30_ZaA_acznik_nr_6_do_siwz.doc 2013-05-02 12:29:30 12KB 77 razy
8 02.05.2013.12.29.44_ZaA_acznik_nr_7_ok.pdf 2013-05-02 12:29:44 143,3KB 80 razy
Wynik postępowania
1 23.05.2013.10.58.35_wyb_A_r_najkorzystniejszej_oferty_na_stronA_.doc 2013-05-23 10:58:35 12KB
Udzielenie zamówienia
1 06.06.2013.07.53.33_OgA_oszenie_o_udzieleniu_zamA_wienia.doc 2013-06-06 07:53:34 39KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Anna Sankowska 02-05-2013 12:27
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Anna Sankowska 02-05-2013
Ostatnia aktualizacja: Barbara Szczepańska 11-06-2019 13:49