Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie Szczecin

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty na świadczenie usług opiekuńczych oraz specjalistycznych usług opiekuńczych dla klientów Rejonowego Ośrodka Pomocy Rodzinie Prawobrzeże w Szczecinie.

Gmina Miasto Szczecin

Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Szczecinie

ul. Gen. Sikorskiego 3, 70 -323 Szczecin

informuje o wyniku postępowania  o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na Świadczenie usług opiekuńczych oraz specjalistycznych usług opiekuńczych dla klientów Rejonowego Ośrodka Pomocy Rodzinie Prawobrzeże
w Szczecinie. Nr postępowania 341-14/13

Informacja o złożonych ofertach:

 

Zamawiający informuje, że do ww. postępowania została złożona jedna oferta:

 

 

Nr oferty

Wykonawca

Liczba punktów w kryterium cena - 50 %

Liczba punktów w kryterium koncepcja wykonania usług - 50  %

Razem liczba punktów

1

Pomoc Opieka Pielęgnacja V.R. Bożyk spółka cywilna, Ul. Zegadłowicza 11G, Pilchowo, 71-370 Szczecin

50 pkt

50 pkt

100pkt

 

Uzasadnienie przyznanych punktów w kryterium koncepcja wykonania usługi.
W poniższej tabeli zostały przestawione uśrednione wartości punktów na podstawie indywidualnych ocen członków komisji przetargowej ich indywidualnych uzasadnień.

 

 

 

 

Wykonawca

Pomoc Opieka Pielęgnacja V.R. Bożyk spółka cywilna, ul. Zegadłowicza 11G, Pilchowo, 71-370 Szczecin

Liczba punktów

Uzasadnienie

Rozumienie kontekstu realizacji zamówienia

2

Wykonawca wykazał się zrozumieniem kontekstu realizacji zamówienia, prawidłowo opisał specyfikę usług opiekuńczych jak również specjalistycznych usług opiekuńczych Wykonawca wziął pod uwagę  specyfikę odbiorcy, proces starzenia się, zmian zachodzących w zachowaniu osób starszych. Z opisu wynika, że Podmiot posiada doświadczenie i wie jakie osoby potrzebują pomocy oraz jak dobrać personel do danej osoby, by móc jak najlepiej wywiązywać się ze swoich obowiązków. Zapisy koncepcji wskazują na zrozumienie kontekstu realizacji zamówienia w zakresie ponadpodstawowym, wykonawca opisał zarówno cel usług jak również drogę postępowania przy przyznawaniu tej formy pomocy.

Narzędzia oraz metody realizacji zamówienia (opis planu realizacji usługi

2

Wykonawca w koncepcji przedstawił opis planu realizacji usługi na poziomie wykraczającym  poza podstawowy zakres określony w siwz. Wykonawca opisał zasób kadrowy jakim dysponuje w tym czas pracy – zakładając świadczenie usług opiekuńczych od godz. 6.00 do 22.00, a w sytuacjach interwencyjnych całodobowo. Wykonawca szczegółowo opisał plan realizacji usług opiekuńczych oraz specjalistycznych usług opiekuńczych odnosząc się do zakresu usług określonego w Rozdziale XV siwz. Ponadto wykonawca  dokonał opisu czynności jakie będzie wykonywał na rzecz klienta wykraczające poza podstawowy zakres usług  wskazując drogę postępowania z klientami chorymi czy posiadającymi dysfunkcje np. przygotowywanie posiłków o konsystencji dostosowanej do stanu zdrowia klienta, kąpiele aseptyczne, zapewnienie specjalistycznych opatrunków przyspieszających gojenie ran, zapewnienie nadzoru medycznego. Zaproponowany przez wykonawcę plan realizacji usług daje gwarancję należytej opieki nad klientami.

Narzędzia oraz metody realizacji zamówienia (propozycja usług dodatkowych)

2

W opisie propozycji usług dodatkowych Spółka wyszła naprzeciw potrzebom podopiecznych. Każda usługa opisana w zakresie podstawowym, jak i ponad podstawowym np.: organizacja we własnym zakresie warunków do godnego spożywania posiłków,
w uzasadnionych medycznie przypadkach opiekę dietetyka, a także indywidualne poradnictwo żywieniowe. Zapewnienie ciepłej odzieży, udostępnienie przenośnego promiennika ciepła, ma duży wpływ na poprawę warunków, jakości i bezpieczeństwa świadczonych usług. W sytuacjach szczególnych firma udostępni środki dezynfekujące, myjące oraz podstawowy sprzęt do sprzątania. Firma posiada tzw. Pogotowie kasowe,
z którego można założyć za podopiecznego środki finansowe na niezbędne zakupy. Firma
w swoich zasobach kadrowych posiada osobę biegle posługującą się językiem migowych, posiadającą kurs tłumacza-przewodnika osób głucho niewidomych. Prowadzenie karty informującej zawierającej podstawowe informacje o każdym kliencie. Z opisu wynika, że zostało powołane Stanowisko ds. Nadzoru Medycznego, nawiązana została współpraca ze studentami Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego na kierunku lekarskim i stomatologicznym. W przypadku specjalistycznych usług opiekuńczych, Podmiot będzie dokonywał Kompleksowej Oceny Geriatrycznej. Powołanie Zespołu Terapeutycznego i sprawowanie opieki nad dziećmi oraz świadczenie usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych dla dzieci.

Organizacja procesu realizacji zamówienia (opis struktury organizacyjnej Wykonawcy)

2

Schemat organizacyjny Spółki jest jasny i przejrzysty. Wyodrębniono 3 zespoły pracowników dla wykonywania: usług opiekuńczych zwykłych i specjalistycznych usług opiekuńczych, a także zespól specjalistów współpracy z MOPR Szczecinie  Ponadto powołano koordynatora usług opiekuńczych ds. nadzoru medycznego, koordynatora usług opiekuńczych ds. doboru kadry oraz koordynatora usług opiekuńczych ds. kontroli. Powołano tzw. Grupę Dyżurną pełniący całodobowy dyżur pod wskazanym numerem telefonu interwencyjnego. Opis spełnia oczekiwania zamawiającego w stopniu ponadpodstawowym.

Organizacja procesu realizacji zamówienia (opis kontroli jakości realizacji zamówienia)

2

Zaproponowany opis kontroli realizacji zamówienia spełnia wytyczne określone w Rozdziale XV pkt 17 siwz. Wykonawca zaproponował w ramach kontroli/ samokontroli przygotowywanie miesięcznych grafików kontroli, kontrole poza planem, wspólne wizyty u klienta wraz z pracownikami MOPR,  ścisły kontakt koordynatorów wykonawcy i zamawiającego, przekazywanie miesięcznych grafików pracy opiekunów do MOPR. Tak przygotowany  plan kontroli daje zamawiającemu możliwość bieżącego monitorowania jakości i terminowości świadczonych usług. Wykonawca w przedstawionej koncepcji odniósł się również do kwestii załatwiania  skarg i wniosków.

Organizacja procesu realizacji zamówienia (opis sposobu kontaktu  Wykonawcy z Zamawiającym)

2

Wykonawca zaproponował wszystkie możliwe ścieżki komunikowania się z zamawiającym zarówno na szczeblu personelu pierwszego kontaktu jak również na szczeblu kadry zarządzającej w sposób jasny czytelny, proponując również ponadpodstawowy pakiet współpracy w tym zakresie. Ponadto Podmiot proponuje prowadzenie kart obserwacyjnych podopiecznego oraz Kompleksowej Oceny Geriatrycznej, które umożliwią Zamawiającemu bieżący wgląd w dokumentację z realizacji usług. Spółka zobowiązuje się do udostępnienia numerów telefonów do wszystkich koordynatorów, specjalistów oraz podania numerów telefonów dyżurnych.

Organizacja procesu realizacji usługi (zaangażowanie wykwalifikowanej kadry dla realizacji specjalistycznych usług opiekuńczych)

 

10

Wykonawca wykazał, iż dysponuje wykwalifikowaną kadrą do świadczenia specjalistycznych usług opiekuńczych w ilości przekraczającej wartości wskazane w SIW.

Razem

22

 

 

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.

W oparciu o przepis art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2013 r., poz. 907 ze zmianami ), zwanej dalej „ustawą”, uprzejmie informujemy, że po dokonaniu oceny ofert w postępowaniu na świadczenie usług opiekuńczych oraz specjalistycznych usług opiekuńczych dla klientów Rejonowego Ośrodka Pomocy Rodzinie Prawobrzeże w Szczecinie, Zamawiający uznał za najkorzystniejszą ofertę Firmy:

Pomoc Opieka Pielęgnacja V.R. Bożyk spółka cywilna, ul. Zegadłowicza 11G, Pilchowo, 71-370 Szczecin

Oferta Wykonawcy spełnia wszystkie wymogi określone w siwz przez Zamawiającego otrzymała łącznie w dwóch podkryteriach  100 punktów i jest jedną złożoną ofertą w tym zamówieniu. 

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Anna Sankowska 21-10-2013 11:21
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Anna Sankowska 21-10-2013
Ostatnia aktualizacja: - 21-10-2013 11:21