BIP - Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie Szczecin
Szczecin: Modernizacja układu centralnego ogrzewania w budynku należącym do Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Szczecinie przy ul. Hryniewieckiego 9 w Szczecinie
Numer ogłoszenia: 428856 - 2013; data zamieszczenia: 22.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie , ul. Gen. Sikorskiego 3, 70-323 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 48 50 563, faks 091 48 57 603.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja układu centralnego ogrzewania w budynku należącym do Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Szczecinie przy ul. Hryniewieckiego 9 w Szczecinie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje kompleksowe wykonanie modernizacji układu centralnego ogrzewania w budynku należącym do Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Szczecinie przy ul. Hryniewieckiego 9 w Szczecinie w tym: Wykonanie projektu technicznego kotłowni olejowej oraz instalacji centralnego ogrzewania - w tym celu Wykonawca uwzględni dokumentację ujętą w załącznikach od 9 do 12 do SIWZ. Załączniki te stanowią materiał poglądowy i pomocniczy dla Wykonawcy przy opracowaniu projektu. Wykonanie dokumentacji kosztorysowej przedmiotu inwestycji, Uzyskanie pozwolenia na budowę, Montaż kotłowni olejowej, Montaż instalacji centralnego ogrzewania, Doprowadzenie instalacji ciepłej wody użytkowej z przewidzianego do wykonania w pomieszczeniu kotłowni zasobnika wody ciepłej do pomieszczeń nr 21 i 22a (numer pomieszczenia na rzucie przyziemia) oraz połączenie z istniejącą tam instalacją ciepłej wody użytkowej. Przeszkolenie pracowników użytkownika w zakresie obsługi kotła i instalacji centralnego ogrzewania.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.10.00-3, 45.40.00.00-1, 45.33.11.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.06.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium należy wnieść w wysokości: 3000 zł w terminie do dnia 20.112013. do godziny 10:00. Decyduje data wpływu środków do Zamawiającego. Wadium może być wnoszone: w pieniądzu - przelewem na konto depozytowe Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Szczecinie Nr 13 1020 4795 0000 9102 0278 1011. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w pkt 7 bez potwierdzania tych okoliczności, termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą, miejsce i termin zwrotu gwarancji
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
ofertę cenową zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz; w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument odpowiednie pełnomocnictwa;tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 siwz) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące część zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 4 do siwz. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany umowy mogą nastąpić w przypadku: konieczności wstrzymania robót przez Zamawiającego w celu usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, odmowy wydania przez organ administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn nie zawinionych przez Wykonawcę. zmianie stanu prawnego w zakresie dotyczącym realizowanej umowy, który spowoduje konieczność zmiany sposobu wykonania przedmiotu umowy, przez Wykonawcę; wystąpienia obiektywnych niezależnych od woli stron umowy okoliczności skutkujących potrzebą zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy; zmianie stawki podatku VAT w okresie trwania umowy - wartość umowy zostanie zmieniona odpowiednio do zmian stawek podatku VAT. konieczności dokonania zmian w wykazie osób przewidzianych do realizacji zamówienia, pod warunkiem spełniania przez te osoby warunków określonych w SIWZ, konieczności zmniejszenia wynagrodzenia wykonawcy. Zmniejszenie wynagrodzenia może nastąpić: w związku ze zmianą sposobu prowadzenia robót, ograniczenia zakresu robót lub wprowadzenia robót zamiennych o niższej wartości niż przewidziana w ofercie wykonawcy. Wykonawca wykona wycenę robót wynikających ze zmiany sposobu przeprowadzenia robót oraz robót zamiennych w formie kosztorysu sporządzonego metodą szczegółową, przy zastosowaniu następujących nośników cenotwórczych wskazanych w dostępnych publikacjach na rynku np. Sekocenbud, Orgbud, Wacetob aktualnego na dzień sporządzenia kosztorysu (wybór publikacji przez Wykonawcę wymaga akceptacji Zamawiającego), stawka roboczogodziny R- minimalna dla województwa zachodniopomorskiego, koszty pośrednie Kp (R+S) - minimalne dla województwa zachodniopomorskiego, zysk kalkulacyjny Z(R+S+Kp) - minimalny dla województwa zachodniopomorskiego, ceny jednostkowe sprzętu i materiałów (łącznie z kosztami zakupu) będą przyjęte na podstawie ogólnie dostępnych katalogów, w tym również dostawców na stronach internetowych, ofert handlowych itp. nakłady rzeczowe - w oparciu o katalogi nakładów rzeczowych KNR, roboty wykonywane w ograniczonym zakresie Wykonawca wyceni zgodnie z opracowanym kosztorysem ofertowym
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mopr.szczecin.plSpecyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Sikorskiego 3 70-323 Szczecin pok. 107.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.11.2013 godzina 10:00, miejsce: ul. Sikorskiego 3 70-323 Szczecin pok. 301.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | |||||
---|---|---|---|---|---|
1 | 22.10.2013.08.08.31_siwz_modernizacja_hryniewieckiego_II_przetarg-1.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2013-10-22 08:08:31 | 479,0KB | 296 razy | |
2 | 22.10.2013.08.09.12_zaA__8_do_siwz_wzA_r_umow_hryniewieckiego_2.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2013-10-22 08:09:12 | 290,0KB | 274 razy | |
3 | 22.10.2013.08.09.47_Zal_1_do_siwz.doc Po terminie otwarcia ofert | 2013-10-22 08:09:47 | 40KB | 261 razy | |
4 | 22.10.2013.08.10.05_Zal_2_do_siwz.doc Po terminie otwarcia ofert | 2013-10-22 08:10:05 | 35KB | 255 razy | |
5 | 22.10.2013.08.10.15_Zal_3_do_siwz.doc Po terminie otwarcia ofert | 2013-10-22 08:10:15 | 43KB | 254 razy | |
6 | 22.10.2013.08.10.26_Zal_4_do_siwz.doc Po terminie otwarcia ofert | 2013-10-22 08:10:26 | 32KB | 249 razy | |
7 | 22.10.2013.08.10.43_Zal_5_do_siwz.doc Po terminie otwarcia ofert | 2013-10-22 08:10:43 | 32KB | 251 razy | |
8 | 22.10.2013.08.11.00_Zal_6_do_siwz.doc Po terminie otwarcia ofert | 2013-10-22 08:11:00 | 33KB | 256 razy | |
9 | 22.10.2013.08.11.22_Zal_7_do_siwz.doc Po terminie otwarcia ofert | 2013-10-22 08:11:22 | 31,5KB | 255 razy | |
10 | 22.10.2013.08.12.14_zal._nr_9_Charakterystyka_budynku___Rzut_kotA_owni.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2013-10-22 08:12:14 | 867,0KB | 530 razy | |
11 | 22.10.2013.08.12.24_zal_10.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2013-10-22 08:12:24 | 669,1KB | 293 razy | |
12 | 22.10.2013.08.12.55_zal._nr_11_IstniejA_ca_instalacja_CO.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2013-10-22 08:12:55 | 19,0MB | 281 razy | |
13 | 22.10.2013.08.13.27_zal._nr_12__IstniejA_ca_kotA_ownia.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2013-10-22 08:13:27 | 4,5MB | 271 razy |
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Anna Sankowska | 22-10-2013 08:08 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Anna Sankowska | 22-10-2013 |
Ostatnia aktualizacja: | Anna Sankowska | 22-10-2013 08:13 |