organizacja wyjazdów socjoterapeutycznych dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Szczecinie objętych asystenturą rodzin wraz z osobami towarzyszącymi i dziećmi
Projekt „Aktywna integracja w Szczecinie”
jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach RPO WZ 2014-2020
Znak Sprawy RPO/341-6/17
ZAMAWIAJĄCY:
Gmina Miasto Szczecin – Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Szczecinie
ul. Gen. Sikorskiego 3, 70-323 Szczecin
ZAPRASZA DO ZŁOŻENIA OFERTY W POSTĘPOWANIU NA USŁUGI SPOŁECZNE PROWADZONYM NA PODSTAWIE ART. 138 O USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH NA:
„organizację wyjazdów socjoterapeutycznych dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Szczecinie objętych asystenturą – rodzin wraz z osobami towarzyszącymi i dziećmi ”
o wartości zamówienia poniżej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 750 000 euro o której mowa w art. 138 g ustawy Prawo zamówień publicznych
TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Postępowanie prowadzone jest na podstawie art. 138 o ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2015 poz 2164 ze zm).
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
- Przedmiotem zamówienia jest organizacja wyjazdów socjoterapeutycznego dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Szczecinie objętych asystenturą – rodzin wraz z osobami towarzyszącymi i dziećmi. Usługa będzie realizowana w ramach projektu „Aktywna integracja w Szczecinie” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014- 2020.
- Liczba uczestników:
- Dla I części zamówienia:
Liczba Uczestników Projektu: 11 - 20 osób
Liczba dorosłych osób towarzyszących 4 -7 osób
Liczba dzieci:
-
- dzieci w wieku do 3 lat: 1 - 3 osoby
- dzieci w wieku 4 - 12 lat: 23 - 33 osób
- dzieci w wieku 13-18 6 - 10 osób
- Dla II części zamówienia:
Liczba Uczestników Projektu: 9 - 16 osób
Liczba dorosłych osób towarzyszących 1 - 3 osoby
Liczba dzieci:
- dzieci w wieku do 3 lat: 1 - 5 osób
- dzieci w wieku 4 - 12 lat: 12 - 22 osoby
- dzieci w wieku 13-18 5 - 10 osób
- Dla III części zamówienia:
Liczba Uczestników Projektu: 10 - 18 osób
Liczba dorosłych osób towarzyszących 4 - 8 osób
Liczba dzieci:
- dzieci w wieku do 3 lat: 3 - 7 osób
- dzieci w wieku 4 - 18 lat: 20 - 29 osób
- dzieci w wieku 13-18 3 - 7 osób
- Dla IV części zamówienia:
Liczba Uczestników Projektu: 9 - 15 osób
Liczba dorosłych osób towarzyszących 4 - 7 osób
Liczba dzieci:
- dzieci w wieku do 3 lat: 3 - 6 osób
- dzieci w wieku 4 - 18 lat: 10 - 18 osób
- dzieci w wieku 13-18 6 - 10 osób
- Kod CPV: 55.00.00.00-0, 60.00.00.00-8, 92.00.00.00-1, 80.00.00.00-4.
- Miejsce organizacji zamówienia: miejscowość w pasie nadmorskim na terenie województwa zachodniopomorskiego. Za pas nadmorski zamawiający rozumie pas lądu ciągnący się wzdłuż brzegu morskiego o szerokości do 2 km, w którym występuje koncentracja turystyki morskiej z pieszą dostępnością plaży tzw. I strefa turystyczna.
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
I część zamówienia: 11.07.2017r – 16.07.2017r.
II część zamówienia: 11.07.2017r. – 16.07.2017r.
III część zamówienia: 22.08.2017r. – 27.08.2017r.
IV część zamówienia: 22.08.2017r. – 27.08.2017r.
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
- O udzielenie zamówienia może się ubiegać wykonawca, który spełnia poniżej określone warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
-
- zdolności technicznej lub zawodowej:
Minimalny poziom zdolności:
- zamawiający uzna, że wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne i/lub zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykonawca dla każdej części zamówienia wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować minimum:
- dwoma osobami posiadającymi uprawnienia do prowadzenia socjoterapii (każda z tych osób pracuje z własną grupą). Osoby te muszą posiadać odpowiednie kwalifikacje np. ukończone studia wyższe w zakresie pedagogiki ze specjalnością socjoterapia lub ukończone studia wyższe humanistyczne plus studia podyplomowe z socjoterapii oraz minimum czteroletnie doświadczenie w prowadzeniu socjoterapii,
- jedną osobą pełniącą funkcję opiekuna wyjazdu posiadającą następujące kwalifikacje zawodowe (ukończone studia wyższe w zakresie turystyki lub ukończone studia wyższe humanistyczne oraz studia podyplomowe z turystki) oraz minimum dwuletnie doświadczenie w pracy,
- czterema osobami pełniącymi funkcję opiekunów dla dzieci posiadających następujące kwalifikacje zawodowe (tzn. ukończone studia wyższe w zakresie pedagogiki lub ukończone studia wyższe humanistyczne oraz studia podyplomowe z pedagogiki oraz minimum dwuletnie doświadczenie w pracy z dziećmi oraz młodzieżą.
Wyżej wskazane osoby nie mogą łączyć funkcji.
W przypadku gdy wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia nie może wskazać tych samych osób dla część I i dla części II lub dla części III i IV, może natomiast wskazać te same osoby w zakresie części I i III lub II i IV.
- Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu:
- W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 1, wykonawca dołącza do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do IWZ.
- Wykonawca przedkłada wraz z ofertą :
- wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami odpowiednio na załączniku nr 4a,4b,4c,4d do IWZ;
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny wykaz
Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale
- Inne dokumenty wymagane przez zamawiającego, które należy dołączyć do oferty:
- formularz oferty zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 IWZ;
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz
Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.
- oświadczenie, zgodnie z Rozdziałem V pkt 2 ppkt 1) IWZ;
W przypadku składania oferty wspólnej każdy z wykonawców składa odrębne oświadczenie.
Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.
- Oświadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodów określonych w oświadczeniu, według wzoru stanowiącego złącznik nr 3 do IWZ,
W przypadku składania oferty wspólnej każdy z wykonawców składa odrębne oświadczenie.
Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.
- zobowiązanie podmiotu trzeciego, zgodnie z Rozdziałem V pkt 3 ppkt 2 IWZ, jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów;
Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej.
- odpowiednie pełnomocnictwa tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 4 IWZ oraz w Rozdziale III pkt 2 IWZ.
Ww. pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej.
- odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert .
W przypadku składania oferty wspólnej każdy z wykonawców składa odrębny dokument.
Ww. dokument należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
- oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do IWZ wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom oraz firmy podwykonawców (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców);
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno oświadczenie.
Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.
- wykaz zrealizowanych usług polegających na realizacji wyjazdów o charakterze socjoterapeutycznym odpowiednio na załączniku nr 5a,5b,5c,5d do IWZ;
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny wykaz.
Ww. dokument należy złożyć w oryginale
- program zajęć rekreacyjnych
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny wykaz.
Ww. dokument należy złożyć w oryginale
KRYTERIA OCENY OFERT
- Wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany według następujących kryteriów oceny ofert:
- ) cena – 60 %.
- doświadczenie wykonawcy w organizacji wyjazdów o charakterze socjoterapeutycznym dla – 40 %
TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT
- Ofertę należy złożyć w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Szczecinie,
ul. Gen. Sikorskiego 3, 70-323 Szczecin, pok. 301, w terminie do dnia 06.2017r., do godz. 10.00 - Otwarcie ofert odbędzie się w dn. 08. 06.2017r., o godz. 10.15 w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Szczecinie, ul. Gen. Sikorskiego 3, 70-323 Szczecin, pok. 301.
OSOBA DO KONTAKTU
Anna Sankowska tel 91 48 57 534, fax 91 48 57 603 email: asankowska@mopr.szczecin.pl
Umowy z wybranymi wykonawcami zostały zawarte w dniu 27.05.2017r.
W zakresie I części zamowienia z TRAVEL SHOP Sp. z o.o ul. Środowa 7, 70- 535 Szczecin na kwotę 97 500 zł
W zakresie II i IV części zamówienia z Sun &More Sp. z o.o ul. Ogrodowa 25, 71-037 Szczecin na kwotę w zakresie II części zamówienia na kwotę 77520 zł, w zkresie IV części na kwotę: 76 000zł
W zakresie III części zamowienia z Galicyjskim Centrum Edukacji Sp. z o.o ul. Bronowicka 73, 30-091 Kraków na kwotę: 88 740 zł
Załączniki do pobrania
Pobierz | Rozpakuj |
---|---|
Pobierz spakowane pliki | Rozpakuj pliki i pobierz |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Anna Sankowska | 31-05-2017 11:56 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Anna Sankowska | 31-05-2017 |
Ostatnia aktualizacja: | Anna Sankowska | 07-07-2017 09:30 |