organizacja wyjazdu integracyjno - edukacyjnego dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Szczecinie ? młodzieży będącej w procesie usamodzielnienia
Znak Sprawy
RPO/341-4 /19
ZAMAWIAJĄCY:
Gmina Miasto Szczecin – Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Szczecinie
ul. Gen. Sikorskiego 3, 70-323 Szczecin
ZAPRASZA DO ZŁOŻENIA OFERTY W POSTĘPOWANIU NA USŁUGI SPOŁECZNE PROWADZONYM NA PODSTAWIE ART. 138 O USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH NA:
„organizację wyjazdu integracyjno - edukacyjnego dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Szczecinie – młodzieży będącej w procesie usamodzielnienia ”
o wartości zamówienia poniżej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 750 000 euro o której mowa w art. 138 g ustawy Prawo zamówień publicznych
TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Postępowanie prowadzone jest na podstawie art. 138 o ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2018 poz 1986 ze zm).
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
- Przedmiotem zamówienia jest organizacja wyjazdu integracyjno- edukacyjnego dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Szczecinie – młodzieży w procesie usamodzielnienia, który będzie realizował następujące elementy aktywnej integracji: zajęcia indywidualne z psychologiem, warsztaty rozwijające kompetencje społeczne w tym kompetencje do poruszania się po rynku pracy.
- W wyjeździe uczestniczyć będzie młodzież po opuszczeniu pieczy zastępczej w wieku 18 - 25 lat, będąca w procesie usamodzielnienia. Celem usługi jest zdobycie przez Uczestników kompetencji społecznych dotyczących motywacji i asertywności.
- Realizacja programu powinna w atrakcyjnej formie dać uczestnikom możliwość rozbudzenia i poznania możliwości aktywnego spędzania wolnego czasu w kilku wybranych formach oraz zawierać cykl zajęć i aktywności warsztatowych podnoszących poziom ich kompetencji i samodzielności oraz przyczynić się do poprawy ich samooceny, rozpoznania mocnych i słabszych stron, wyznaczania celów życiowych i ich etapowania, planowania i realizacji spełniania własnych pragnień i marzeń zarówno praktycznych z punktu widzenia przyszłej samodzielności jak i ogólnorozwojowych.
- Usługa będzie realizowana w ramach projektu „Aktywna integracja w Szczecinie” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014- 2020.
- Kod CPV: 80.00.00.00-4., 55100000-1.
- Liczba Uczestników wyjazdu : 34 -44 osób (dalej także jako „UP”)
- Miejsce organizacji: miejscowość w województwie dolnośląskim położona nie dalej niż 45 minut jazdy autokarem od miejsca realizacji zajęć integracyjnych.
- Zamawiający wymaga by przed rozpoczęciem wyjazdu w siedzibie Zamawiającego odbyło się spotkanie organizacyjne z przedstawicielem wykonawcy/opiekunem wyjazdu.
9. Termin realizacji : od dnia 04.02.2019r. do dnia 10.02.2019r.
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
- O udzielenie zamówienia może się ubiegać wykonawca, który spełnia poniżej określone warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
-
- zdolności technicznej lub zawodowej:
Minimalny poziom zdolności:
- zamawiający uzna, że wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne i/lub zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować:
- minimum trzema osobami do prowadzenia zajęć z wizażu i stylizacji, osoby te musza posiadać minimum czteroletnie doświadczenie w pracy z młodzieżą,
- minimum dwoma psychologami posiadającymi wykształcenie kierunkowe tj. z zakresu psychologii oraz minimum czteroletnie doświadczenie w pracy z młodzieżą,
- minimum czterema opiekunami wyjazdu posiadającymi minimum dwuletnie doświadczenie w pracy opiekuna wyjazdu/pilota wycieczek,
- minimum dwoma trenerami prowadzącymi naukę jazdy na nartach - w tym jedna osoba do prowadzenia nauki jazdy na nartach posiadająca co najmniej kwalifikacje Instruktora PZN oraz trzyletnie doświadczenie w pracy oraz jedna osoba do prowadzenia zajęć na snowboardzie (wskazana osoba musi posiadać uprawnienia instruktora sportu lub instruktora rekreacji ruchowej o specjalności snowboard).
Wskazane do realizacji zamówienia osoby nie mogą łączyć funkcji.
- Wykaz wymaganych w ofercie dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu:
-
-
- wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami odpowiednio na załączniku nr 4 do IWZ;
-
-
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny wykaz.
Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.
- Wykaz pozostałych dokumentów wymaganych w ofercie:
- formularz oferty zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 IWZ;
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz
Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.
- oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do IWZ,
W przypadku składania oferty wspólnej każdy z wykonawców składa odrębne oświadczenie.
Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.
- oświadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodów określonych w oświadczeniu, według wzoru stanowiącego złącznik nr 3 do IWZ,
W przypadku składania oferty wspólnej każdy z wykonawców składa odrębne oświadczenie.
Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.
- zobowiązanie podmiotu trzeciego, zgodnie z Rozdziałem V pkt 3 ppkt 2 IWZ, jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów;
Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej.
- odpowiednie pełnomocnictwa tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 4 IWZ oraz w Rozdziale III pkt 2 IWZ.
Ww. pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej.
- odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
W przypadku składania oferty wspólnej każdy z wykonawców składa odrębny dokument.
Ww. dokument należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
- oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do IWZ wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom oraz firmy podwykonawców (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców);
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno oświadczenie.
Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.
- szczegółowy opis obiektu i pomieszczeń, w których będzie realizowane wsparcie.
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno wspólne oświadczenie.
Ww. dokument należy złożyć w oryginale.
9) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane, według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do IWZ oraz dowody, że zostały wykonane lub są wykonywane należycie, w celu przyznania punktów zgodnie z kryterium oceny ofert „doświadczenie wykonawcy w realizacji wyjazdów o charakterze integracyjno- edukacyjnym”.
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny wykaz.
Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale natomiast dowody (tj. np. referencje lub inne dokumenty) w kopii potwierdzonej przez wykonawcę za zgodność z oryginałem
10) program pobytu
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno wspólne oświadczenie.
Ww. dokument należy złożyć w oryginale.
KRYTERIA OCENY OFERT
- Wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany według następujących kryteriów oceny ofert:
- ) cena – 70 %.
- doświadczenie wykonawcy w organizacji wyjazdów o charakterze integracyjno edukacyjnym – 30 %
TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT
- Ofertę należy złożyć w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Szczecinie,
ul. Gen. Sikorskiego 3, 70-323 Szczecin, pok. 301, w terminie do dnia 15.01.2019r., do godz. 10.30 - Otwarcie ofert odbędzie się w dn. 15.01.2019r., o godz. 11.00 w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Szczecinie, ul. Gen. Sikorskiego 3, 70-323 Szczecin, pok. 301.
OSOBA DO KONTAKTU
Anna Sankowska tel 91 48 57 534, fax 91 48 57 603 email: asankowska@mopr.szczecin.pl
Instrukacja dla Wykoanwców IWZ
Załączniki do IWZ załączniki
Pytania i modyfikacja Pytania i mod
Zawarcie umowy:
Umowa została zawarta w dniu: 30.01.2019r. z Wykonawcą Joanną Pisulą prowadzącą działalność gospodarczą pod nazwą MOC Biznesu Joanna Pisula ul. Robotnicza 70J, 53- 608 Wrocław NIP 8941625707, oraz Izabelą Pisulą prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą Izabela Pisula dietetyk kliniczny ul. Rogowska94/7, 54 440 Wrocław wartość umowy: 63 648 zł
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Anna Sankowska | 07-01-2019 18:44 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Anna Sankowska | 07-01-2019 |
Ostatnia aktualizacja: | Anna Sankowska | 08-02-2019 09:35 |