Świadczenie usług edukacyjnych w zakresie rozwoju osobistego dla uczestników projektu Aktywna integracja w Szczecinie współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Regionalny Program Operacyjny Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020 Działanie 7.1
Ogłoszenie nr 361629 - 2016 z dnia 2016-12-07 r. Świadczenie usług edukacyjnych w zakresie rozwoju osobistego dla uczestników projektu Aktywna integracja w Szczecinie współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Regionalny Program Operacyjny Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020 Działanie 7.1 Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej tak
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający nie Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania nie Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: nie
nie W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych: I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie, krajowy numer identyfikacyjny 543335300000, ul. ul. Gen. Sikorskiego 3, 70323 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 091 48 50 563, e-mail zam.publiczne@mopr.szczecin.pl, faks 091 48 57 603. I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy): Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): I.4) KOMUNIKACJA: nie
nie
nie
nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
nie
Tak
data zakończenia: 30/09/2017
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; W przypadku oferty wspólnej ww. odpis składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. dokument należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) 1) formularz oferty zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 2) oświadczenie, zgodnie z Rozdziałem V pkt 3 ppkt 1) siwz; W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 3) oświadczenie, zgodnie z Rozdziałem V pkt 3 ppkt 2) siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego, zgodnie z Rozdziałem V pkt 4 ppkt 2 siwz, jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów; Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. 5) odpowiednie pełnomocnictwa tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 siwz); Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej. 6) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom oraz firmy podwykonawców (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno wspólne oświadczenie. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 7) wykaz usług polegających na prowadzeniu przez osoby wskazane do realizacji zamówienia warsztatów rozwijających kompetencje społeczne dla młodzieży z pieczy zastępczej - odpowiednio na załączniku nr 5a, 5b, 5c do siwz; Ww. dokument należy złożyć w oryginale. SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) OPIS nie
nie
nie
nie
Liczba wykonawców
Umowa ramowa będzie zawarta:
Aukcja wieloetapowa
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: Licytacja wieloetapowa
Termin otwarcia licytacji elektronicznej: Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
IV.5) ZMIANA UMOWY ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH Część nr: 1 Nazwa: 1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług edukacyjnych w dziedzinie rozwoju osobistego dla uczestników projektu Aktywna integracja w Szczecinie współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego (Regionalny Program Operacyjny Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020 Działanie 7.1 ). Wsparciem w ramach realizacji zamówienia zostanie objętych maksymalnie 20 uczestników – wychowanków pieczy zastępczej w wieku 15 +. Zakres zamówienia dla każdej części zamówienia obejmuje: 1) Przygotowanie i przeprowadzenie cyklu warsztatów grupowych o charakterze integracyjno- edukacyjnym w okresie od XII 2016 r. do IX 2017 r. w łącznym wymiarze 9 spotkań każde po 5 godzin lekcyjnych 2) Przeprowadzenie doradztwa i konsultacji indywidualnych w wymiarze średnio 2 godzin lekcyjnych na 1 uczestnika. 3) Udział osób wskazanych do realizacji zamówienia w 3-dniowym wyjeździe socjoterapeutycznym dla młodzieży w I kwartale 2017r. Harmonogram wyjazdu zakłada przeprowadzenie w jego trakcie dwóch z 9 spotkań o których mowa w ppkt 1.
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: 2 Nazwa: 1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług edukacyjnych w dziedzinie rozwoju osobistego dla uczestników projektu Aktywna integracja w Szczecinie współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego (Regionalny Program Operacyjny Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020 Działanie 7.1 ). Wsparciem w ramach realizacji zamówienia zostanie objętych maksymalnie 20 uczestników – wychowanków pieczy zastępczej w wieku 15 +. Zakres zamówienia dla każdej części zamówienia obejmuje: 1) Przygotowanie i przeprowadzenie cyklu warsztatów grupowych o charakterze integracyjno- edukacyjnym w okresie od XII 2016 r. do IX 2017 r. w łącznym wymiarze 9 spotkań każde po 5 godzin lekcyjnych 2) Przeprowadzenie doradztwa i konsultacji indywidualnych w wymiarze średnio 2 godzin lekcyjnych na 1 uczestnika. 3) Udział osób wskazanych do realizacji zamówienia w 3-dniowym wyjeździe socjoterapeutycznym dla młodzieży w I kwartale 2017r. Harmonogram wyjazdu zakłada przeprowadzenie w jego trakcie dwóch z 9 spotkań o których mowa w ppkt 1.
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: 3 Nazwa: 1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług edukacyjnych w dziedzinie rozwoju osobistego dla uczestników projektu Aktywna integracja w Szczecinie współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego (Regionalny Program Operacyjny Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020 Działanie 7.1 ). Wsparciem w ramach realizacji zamówienia zostanie objętych maksymalnie 20 uczestników – wychowanków pieczy zastępczej w wieku 15 +. Zakres zamówienia dla każdej części zamówienia obejmuje: 1) Przygotowanie i przeprowadzenie cyklu warsztatów grupowych o charakterze integracyjno- edukacyjnym w okresie od XII 2016 r. do IX 2017 r. w łącznym wymiarze 9 spotkań każde po 5 godzin lekcyjnych 2) Przeprowadzenie doradztwa i konsultacji indywidualnych w wymiarze średnio 2 godzin lekcyjnych na 1 uczestnika. 3) Udział osób wskazanych do realizacji zamówienia w 3-dniowym wyjeździe socjoterapeutycznym dla młodzieży w I kwartale 2017r. Harmonogram wyjazdu zakłada przeprowadzenie w jego trakcie dwóch z 9 spotkań o których mowa w ppkt 1.
6) INFORMACJE DODATKOWE:
|
|
Załączniki do pobrania
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
---|---|---|---|---|
1 | 07.12.2016.16.15.29_siwz_trenerzy.pdf | 2016-12-07 16:15:29 | 749,0KB | 176 razy |
2 | 07.12.2016.16.15.41_zaA__nr_1.pdf | 2016-12-07 16:15:41 | 215,5KB | 158 razy |
3 | 07.12.2016.16.15.49_Zal_2_.pdf | 2016-12-07 16:15:49 | 180,0KB | 161 razy |
4 | 07.12.2016.16.15.58_Zal_3_.pdf | 2016-12-07 16:15:58 | 230,7KB | 166 razy |
5 | 07.12.2016.16.16.08_zaA__4_a_do_siwz.pdf | 2016-12-07 16:16:08 | 111,7KB | 189 razy |
6 | 07.12.2016.16.16.18_zaA__4_b_do_siwz.pdf | 2016-12-07 16:16:18 | 111,7KB | 154 razy |
7 | 07.12.2016.16.16.25_zaA__4_c_do_siwz.pdf | 2016-12-07 16:16:25 | 111,7KB | 155 razy |
8 | 07.12.2016.16.16.33_Zal_5_a_do_siwz.pdf | 2016-12-07 16:16:33 | 159,6KB | 194 razy |
9 | 07.12.2016.16.16.40_Zal_5_b__do_siwz.pdf | 2016-12-07 16:16:40 | 159,7KB | 161 razy |
10 | 07.12.2016.16.16.50_Zal_5_c__do_siwz.pdf | 2016-12-07 16:16:50 | 159,7KB | 156 razy |
11 | 07.12.2016.16.16.59_Zal_6a_do_siwz.pdf | 2016-12-07 16:16:59 | 165,3KB | 161 razy |
12 | 07.12.2016.16.17.10_Zal_6b__do_siwz.pdf | 2016-12-07 16:17:10 | 165,3KB | 158 razy |
13 | 07.12.2016.16.17.17_Zal_6c__do_siwz.pdf | 2016-12-07 16:17:17 | 165,3KB | 153 razy |
14 | 07.12.2016.16.17.28_wzA_r_umowy_trenerzy.pdf | 2016-12-07 16:17:28 | 498,6KB | 158 razy |
15 | 07.12.2016.16.25.25_zaA_A_czniki_word_pomocniczo.zip | 2016-12-07 16:25:25 | 1,0MB | 172 razy |
16 | 09.12.2016.15.27.05_Zal_6a_do_siwz.doc | 2016-12-09 15:27:05 | 15KB | 125 razy |
17 | 09.12.2016.15.27.14_Zal_6b__do_siwz.doc | 2016-12-09 15:27:14 | 15KB | 130 razy |
18 | 09.12.2016.15.27.28_Zal_6c__do_siwz.doc | 2016-12-09 15:27:28 | 15KB | 120 razy |
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ | ||||
1 | 09.12.2016.15.26.55_modyfikacja.doc | 2016-12-09 15:26:55 | 30KB | |
Wynik postępowania | ||||
1 | 22.12.2016.10.49.00_WybA_r_oferty.doc | 2016-12-22 10:49:00 | 32KB | |
2 | 23.12.2016.13.16.25_wybA_r_oferty_ponowny.pdf | 2016-12-23 13:16:25 | 1,7MB | |
Udzielenie zamówienia | ||||
1 | 05.01.2017.11.04.07_zawarcie_umowy.doc | 2017-01-05 11:04:07 | 52KB | |
Informacja z otwarcia ofert | ||||
1 | 16.12.2016.11.50.08_informacja_z_otwarcia_ofert.doc | 2016-12-16 11:50:08 | 34KB |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Anna Sankowska | 07-12-2016 16:15 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Anna Sankowska | 07-12-2016 |
Ostatnia aktualizacja: | Anna Sankowska | 05-01-2017 11:04 |