Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie Szczecin

Przygotowanie poprzez obróbkę cieplną produktów żywnościowych oraz wydawanie gorących posiłków dla osób uprawnionych skierowanych przez Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Szczecinie

Identyfikator miniportalu:add892d4-44d8-4e8a-a709-7a0d5e2ea2c4

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Przygotowanie poprzez obróbkę cieplną produktów żywnościowych oraz wydawanie gorących
posiłków dla osób uprawnionych skierowanych przez Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w
Szczecinie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Szczecin Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Szczecinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 005433353
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gen. Sikorskiego 3
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-323
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.7.) Numer telefonu: 914857528
1.5.8.) Numer faksu: 914857603
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publiczne@mopr.szczecin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mopr.szczecin.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka organizacyjna Gminy Miasta Szczecin
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przygotowanie poprzez obróbkę cieplną produktów żywnościowych oraz wydawanie gorących
posiłków dla osób uprawnionych skierowanych przez Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w
Szczecinie”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5ffbaf84-541c-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00299280/01 z dnia 2021-12-03
2021-12-03 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00299280/01
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-03 14:39
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00042004/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.24 Przygotowanie poprzez obróbkę cieplną produktów żywnościowych oraz wydawanie
gorących posiłków dla osób uprawnionych skierowanych przez Miejski Ośrodek Pomocy
Rodzinie w Szczecinie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art.
94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki
określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu
współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.bip.mopr.szczecin.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków
komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie
komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1) W niniejszym postępowaniu o
udzielenie zamówienia, z zastrzeżeniem art. 61 ust. 2 ustawy, komunikacja odbywa się przy użyciu
miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/ oraz ePUAPu, dostępnego
pod adresem: https://epuap.gov.pl/portal.
2) Korespondencja przekazana zamawiającemu w inny sposób (np. listownie, pocztą elektroniczną,
faksem) nie będzie brana pod uwagę.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej:
Wymagania techniczne i organizacyjne sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji
elektronicznej:
1) Ofertę i oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, składa się pod rygorem nieważności
w formie elektronicznej (tj. przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego) lub w postaci
elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2) Sposób sporządzenia podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych
oraz innych dokumentów lub oświadczeń elektronicznych musi być zgodny z wymaganiami
określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu
sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych
oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00299280/01 z dnia 2021-12-03
2021-12-03 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
konkursie oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w
sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może
żądać zamawiający od wykonawcy.
3) Wykonawca zamierzający wziąć udział w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do
następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz
„Formularz do komunikacji”.
4) Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,
elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu
opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z
elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
5) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz
złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularz do komunikacji” wynosi 150 MB.
6) Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub
elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich
przekazania na ePUAP.
7) Zamawiający zamieszcza link do postępowania oraz ID postępowania na stronie internetowej
prowadzonego postępowania. Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich
postępowań w miniPortalu, wybierając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub na stronie głównej z
zakładki Postępowania.
8) Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub
wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Funkcjonalność do
zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegółach
danego postępowania. W formularzu oferty wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki
ePUAP, na którym prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem.
9) Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany został w „Instrukcji użytkownika”,
dostępnej na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/
10) Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert wycofać ofertę za pośrednictwem
„Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i
udostępnionego również na miniPortalu. Sposób wycofania oferty został opisany w „Instrukcji
użytkownika” dostępnej na miniPortalu.
11) Wykonawca po upływie terminu do składania ofert nie może skutecznie dokonać zmiany ani
wycofać złożonej oferty.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi
elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie
są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę
przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej
konkurencji, jeżeli wykonawca, wraz z przekazaniem takich informacji, zastrzegł, że nie mogą być one
udostępniane oraz wykazał, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
Wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i
odpowiednio oznaczonym pliku. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za ujawnienie tych
informacji, w sytuacji, gdy wykonawca nie wydzieli tych informacji i odpowiednio nie oznaczy.
Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 222 ust. 5 ustawy.
3. W sytuacji, gdy wykonawca zastrzeże w ofercie informacje, które nie stanowią tajemnicy
przedsiębiorstwa lub są jawne na podstawie przepisów ustawy lub odrębnych przepisów, informacje te
będą podlegały udostępnieniu na takich samych zasadach, jak pozostałe niezastrzeżone dokumenty.
4. Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00299280/01 z dnia 2021-12-03
2021-12-03 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)(Dz.Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1, z późn. zm.), zwanego dalej „RODO”, w celu umożliwienia korzystania ze środków
ochrony prawnej, o których mowa w ustawie, do upływu terminu do ich wniesienia.
5. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 „RODO”, zamawiający informuje, że:
a) administratorem i podmiotem przetwarzającym wszelkie dane osobowe osób fizycznych związanych
z niniejszym postępowaniem jest – Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Szczecinie,
b) Kontakt do inspektora ochrony danych osobowych w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w
Szczecinie tel. 91 48 57 542. iod@mopr.szczecin.pl,
c) dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z
niniejszym postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego prowadzonego w trybie
podstawowym,
d) odbiorcami ww. danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie
dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy oraz umowy dofinansowania (jeżeli
dotyczy),
e) ww. dane osobowe będą przechowywane, odpowiednio:
- przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego albo przez
cały okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego - jeżeli okres obowiązywania
umowy przekracza 4 lata,
- przez okres, o którym mowa w art. 125 ust. 4 lit. d) w zw. z art. 140 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego nr 1303/2013 z dnia 17.12.2013 r. - w przypadku zamówień współfinansowanych ze
środków UE,
- do czasu przeprowadzenia archiwizacji dokumentacji – w zakresie określonym w przepisach o
archiwizacji,
f) obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach
ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania określonych danych wynikają z ustawy,
g) w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany,
stosowanie do art. 22 RODO,
Szczegóły w Rozdziale IV swz
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 341-20.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot
odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie
przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia publicznego są usługi polegające na przygotowaniu poprzez obróbkę
cieplną produktów żywnościowych i wydawaniu posiłków dla osób uprawnionych do takiej
pomocy na podstawie decyzji administracyjnej wydanej przez Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
w Szczecinie.
Wykonawca zobowiązuje się do przygotowywania posiłków wg zasad racjonalnego żywienia i
obowiązujących przepisów kulinarnych, o kaloryczności ustalonej przez Instytut Żywienia i
Żywności. Wykonawca zobowiązany jest do stosowania przemienności i różnorodności
zestawów gorących posiłków na przestrzeni tygodnia (zupa/drugie danie);
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00299280/01 z dnia 2021-12-03
2021-12-03 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
Zamawiający wymaga aby wydawanie gorących posiłków osobom uprawnionym odbywało się
przez 7 dni w tygodniu, w godzinach od 13.00 do 16.00, z wyjątkiem dni świątecznych.
Zamawiający dopuszcza by lokal w którym wydawane są posiłki był zamknięty w niektóre dni
świąteczne pod warunkiem jednak, że Wykonawca z kilkudniowym wyprzedzeniem powiadomi
klientów oraz Zamawiającego o terminie zamknięcia stołówki i wyda suchy prowiant o wartości
określonej w umowie za przygotowany posiłek.
Przewiduje się, że wykonawca w ramach realizacji zamówienia wyda osobom uprawnionym w
2022r. ok. 16 600 posiłków, w tym dziennie około 45 posiłków. Wskazana ilość jest szacunkowa i
w czasie obowiązywania umowy może ulec zmianie, co oznacza, że nie stanowi ostatecznego
wymiaru zamówienia, w wyniku czego nie może być podstawą do zgłaszania roszczeń z tytułu
nie zrealizowanych posiłków lub podstawą odmowy wykonania zamówienia, jednak ilość
posiłków nie może być mniejsza niż 10 000 posiłków w czasie realizacji umowy. Wykonawcy
będzie przysługiwało prawo do wynagrodzenia wyłącznie za faktycznie wydane posiłki.
Szczegółowo opisane w Rozdziale XV
4.2.6.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
55511000-5 - Usługi bufetowe oraz usługi kawiarniane dla ograniczonej grupy klientów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na
podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty
budowlane: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień podobnych, o których mowa w
art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy, polegających na powtórzeniu podobnych usług, zgodnych z przedmiotem
zamówienia podstawowego, do kwoty 80 000 zł netto. Podstawą ustalenia warunków realizacji
zamówienia podobnego jest umowa podstawowa oraz przeprowadzone z wykonawcą negocjacje.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wysokość kary umownej
4.3.6.) Waga: 15
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00299280/01 z dnia 2021-12-03
2021-12-03 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dietetyk posiłków
4.3.6.) Waga: 25
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet
lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
zdolności technicznej lub zawodowej:
Minimalny poziom zdolności: zamawiający uzna, że wykonawca posiada wymagane zdolności
techniczne i zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykonawca
wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania
ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, minimum jedną usługę
zbiorowego żywienia, polegającą na przygotowaniu, poprzez obróbkę cieplną produktów
żywnościowych oraz wydawaniu gorących posiłków na rzecz osób objętych pomocą społeczną
w ilości min. 12 000 w ciągu jednego roku kalendarzowego.
W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia ww. warunek wykonawcy mogą
spełniać łącznie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków
udziału w postępowaniu: a) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania
wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia (wg wzoru
stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ). Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby może być
zastąpione innym podmiotowym środkiem dowodowym potwierdzającym, że wykonawca realizując
zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tego podmiotu;
ww. dokument należy złożyć tylko wtedy, gdy wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji
podmiotu udostępniającego zasoby.
b) Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wskazujące, które
usługi wykonają poszczególni Wykonawcy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ.
ww. dokument należy złożyć w przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie
zamówienia.
Podmiotowe środki dowodowe wymagane przez zamawiającego, które należy złożyć na wezwanie, o
którym mowa w art. 274 ust. 1 ustawy na potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w
postępowaniu, o których mowa w Rozdziale V pkt 1 SWZ:
1) Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również
wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym
okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi
zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały
wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami o których mowa, są referencje bądź
inne dokumenty sporządzone przez podmiot na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku
świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn
niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w
przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne
dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00299280/01 z dnia 2021-12-03
2021-12-03 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
miesięcy.
W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia wykonawcy składają
jeden dokument
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) Formularz oferty, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ.
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o
Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, w celu potwierdzenia, że osoba
działająca w imieniu (odpowiednio wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby) jest
umocowana do jego reprezentowania; wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia ww.
dokumentów, jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych
baz danych, o ile wykonawca wskazał w załączniku nr 1 do SWZ (formularz oferty) dane
umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
3) Pełnomocnictwa lub inne dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania
(odpowiednio: wykonawcy, podmiotu udostępniającego zasoby, wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia), jeżeli w imieniu (odpowiednio: wykonawcy, podmiotu
udostępniającego zasoby, wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia)
działa osoba, której umocowanie do reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa
w pkt 1 ppkt 2).
4) Oświadczenie wykonawcy o poleganiu na zdolnościach lub sytuacji podmiotów
udostępniających zasoby, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ; uwaga
oświadczenie należy złożyć tylko wtedy gdy wykonawca polega na zdolnościach podmiotu
udostępniającego,
5) Oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu, według wzoru stanowiącego
załącznik nr 2 do SWZ;
Uwaga! W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia ww.
dokument składa każdy z wykonawców.
6) Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru
stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ;
Uwaga! W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia ww.
dokument składa każdy z wykonawców, w zakresie, w jakim wykazuje spełnienie warunków
udziału w postępowaniu.
7) Oświadczenie o dysponowaniu na potrzeby realizacji zamówienia dietetykiem według wzoru
stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ
W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielnie zamówienia wykonawcy składają wspólne
oświadczenie
8) oświadczenie wykonawcy wskazujące miejsce planowanego wydawania posiłków (Rozdział
XV pkt 11 swz – według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do swz;
w przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia wykonawcy
składają jedno oświadczenie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00299280/01 z dnia 2021-12-03
2021-12-03 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia
umowy.
2. Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 1 należy dołączyć do oferty.
3. Wszelką korespondencję w postępowaniu zamawiający kieruje do pełnomocnika.
4. Wspólnicy spółki cywilnej są wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie
zamówienia i mają do nich zastosowanie zasady określone w pkt 1 – 3 niniejszego rozdziału.
5. Przed podpisaniem umowy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia
będą mieli obowiązek przedstawić zamawiającemu kopię umowy regulującej współpracę tych
wykonawców, zawierającą, co najmniej:
1) zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim
zakresem realizację przedmiotu zamówienia,
2) określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy,
3) czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację
zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które
zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane:
Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiany postanowień umowy mogą nastąpić w przypadku:
1) ulegnie zmianie stan prawny w zakresie dotyczącym realizowanej umowy, który spowoduje
konieczność zmiany sposobu wykonania przedmiotu umowy, przez wykonawcę. Zmieniony
sposób wykonania przedmiotu umowy zostanie określony w aneksie do umowy sporządzonym
w oparciu o aktualną podstawę prawną, stanowiącą uzasadnienie dla dokonania zmiany;
2) urzędowej zmiany stawek podatku VAT w okresie trwania umowy- wartość umowy zostanie
zmieniona odpowiednio do zmian stawek podatku VAT,
3) gdy wystąpią obiektywne niezależnie od woli stron umowy okoliczności skutkujące potrzebą
zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy. Zmiana powyższa może zostać wprowadzona na
pisemny wniosek strony umowy, wskazujący okoliczności i uzasadnienie dla zmiany terminu
realizacji przedmiotu umowy o określony czas;
4) zajdzie konieczność zmiany zakresu lub sposobu wykonania przedmiotu umowy na skutek
wystąpienia okoliczności związanych z epidemią wirusa SARS-COV – 2 lub choroby wywołanej
tym wirusem (COVID – 19), dotyczących w szczególności:
a) decyzji wydanych przez Głównego Inspektora Sanitarnego lub działającego z jego
upoważnienia państwowego wojewódzkiego inspektora sanitarnego , w związku z
przeciwdziałaniem COVID 19, nakładających na Zamawiającego lub Wykonawcę obowiązek
podjęcia określonych czynności zapobiegawczych lub kontrolnych;
b) poleceń wydanych przez wojewodów lub decyzji wydanych przez Prezesa Rady Ministrów
związanych z przeciwdziałaniem COVID-19, o których mowa w art. 11 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 2
marca 2020r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i
zwalczaniem COVID – 19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacjach
kryzysowych;
c) innych okoliczności, które uniemożliwiają lub w istotnym stopniu ograniczą możliwość
wykonania umowy zgodnie z jej treścią.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety
związane z realizacją zamówienia: Nie
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00299280/01 z dnia 2021-12-03
2021-12-03 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-13 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: formularz do złożenia, wycofania oferty lub wniosku dostępny na
miniportalu i epuapie
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-13 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Zamawiający nie wymaga złożenia dokumentów, o których mowa w § 4 Rozporządzenia Ministra
Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków
dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od
wykonawcy.
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00299280/01 z dnia 2021-12-03
2021-12-03 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 03.12.2021.15.32.18_08d9b640-5b39-bbbd-6d59-a800017efdec_(1).pdf 2021-12-03 15:32:18 65,7KB
Specyfikacja warunków zamówienia
1 03.12.2021.15.32.18_wydawnie_oposi_Okaiw_o2022.pdf 2021-12-03 15:32:18 303,0KB 125 razy
2 03.12.2021.15.32.34_za_Oaczniki_do_swz.zip 2021-12-03 15:32:34 1,3MB 124 razy
Kwota, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
1 07.12.2021.09.44.34_kwota_zamaiwienia_posi_Oki_341-20.2021r..pdf 2021-12-07 09:44:34 113,5KB
Wynik postępowania
1 21.12.2021.10.51.06_wybair_na_stron_a_341-20.2021.pdf 2021-12-21 10:51:06 177,3KB
Informacja z otwarcia ofert
1 13.12.2021.11.21.04_informacja_z_otwarcia_ofert_341-20.2021.pdf 2021-12-13 11:21:04 131,9KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Barbara Szczepańska 03-12-2021 15:32
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Barbara Szczepańska 03-12-2021
Ostatnia aktualizacja: Barbara Szczepańska 21-12-2021 10:51