Organizacja treningu interpersonalnego - wyjazdowego dla uczestników projekt pn. Nowa Szansa wdrożenie Klubu Integracji Społecznej w Szczecinie współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki Poddziałanie 7.2.1
Szczecin: Organizacja treningu interpersonalnego - wyjazdowego dla uczestników projekt pn. Nowa Szansa wdrożenie Klubu Integracji Społecznej w Szczecinie współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki Poddziałanie 7.2.1
Numer ogłoszenia: 252162 - 2013; data zamieszczenia: 28.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie , ul. Gen. Sikorskiego 3, 70-323 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 48 50 563, faks 091 48 57 603.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mopr.szczecin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja treningu interpersonalnego - wyjazdowego dla uczestników projekt pn. Nowa Szansa wdrożenie Klubu Integracji Społecznej w Szczecinie współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki Poddziałanie 7.2.1.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja 3-dniowego treningu interpersonalnego - wyjazdowego dla uczestników projektu pn. Nowa Szansa - wdrożenie Klubu Integracji Społecznej w Szczecinie współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego do miejscowości nadmorskiej na terenie województwa zachodniopomorskiego oddalonej od Szczecina maksymalnie o 140 km. Zakres zamówienia obejmuje: Transport: Wykonawca zapewni transport uczestnikom wyjazdu ze Szczecina z siedziby Zamawiającego do miejsca wypoczynku i z powrotem przez firmę przewozową autokarem, zgodnie z obowiązującymi przepisami dot. przewozu osób. Autokary nie mogą być starsze niż 5-letnie, mają posiadać klimatyzację lub możliwość otwierania okien. Wyjazd ze Szczecina w godzinach uzgodnionych z Zamawiającym (umożliwiający dojazd do miejsca wypoczynku przed godziną 13:00, celem zakwaterowania i spożycia obiadu). Wykonawca zapewnia sprawdzenie stanu technicznego autokarów przez policję w dniu wyjazdu (ze Szczecina i z miejscowości wypoczynkowej), a kierowca musi uzyskać protokół dopuszczenia pojazdu i kierowcy do przewozu osób. Przewoźnik powinien posiadać wymagane przepisami dokumenty m.in. licencję przewoźnika oraz zobowiązać się do: a) podstawienia autokaru sprawnego technicznie, posiadającego pełną dokumentację gwarantującą jego przejazd na trasie określonej w umowie zgodnie z przepisami obowiązującymi w Polsce, a także posiadać odpowiednie ubezpieczenie, b) podstawienia autokaru w wyznaczonym miejscu i czasie, w stanie czystym, zarówno na zewnątrz jak i wewnątrz oraz do dbania o czystość autokaru podczas podróży. Ubezpieczenie, Uczestnicy wyjazdu muszą zostać ubezpieczeni od następstw nieszczęśliwych wypadków w trakcie przejazdów oraz w trakcie trwania wyjazdu na kwotę nie mniejszą niż 10 000,00 PLN na każdego uczestnika. Wykonawca zobowiąże się do przedłożenia Zamawiającemu polisy - umowy ubezpieczenia uczestników wyjazdu najpóźniej przed terminem wyjazdu. Opieka medyczna: Wykonawca zapewnia opiekę pielęgniarską w razie potrzeby oraz zapewnieni w koniecznych przypadkach opiekę lekarską polegającą na wezwaniu lekarza do ośrodka lub dowiezieniu uczestnika wyjazdu do przychodni szpitala bezpłatnym transportem. Wyżywienie: Wykonawca zapewni uczestnikom pobytu wyżywienie zgodnie z poniższym planem: Dzień I 14.00 -15.00 Obiad dwudaniowy z deserem 16.00-18.00 dostęp do bufetu kawowego(kawa, herbata, ciastka, soki) 19.00-19.30 kolacja Dzień II 9.00 - 10.00 śniadanie 10.00 - 12.30 dostęp do bufetu kawowego (kawa, herbata, ciastka, soki) 14.00 - 15.00 obiad dwudaniowy z deserem 16.30 - 18.30 dostęp do bufetu kawowego (kawa, herbata, ciastka, soki) 19.00 - 19.30 Kolacja Dzień III 9.00 - 10.00 śniadanie 10.30 - 12.30 dostęp do bufetu kawowego (kawa, herbata, ciastka, soki) 14.00 obiad dwudaniowy z deserem Program wyjazdu Pobyt Uczestników musi być zorganizowany zgodnie z poniższym planem: Dzień I 13.00 zakwaterowanie w ośrodku 14.00-15.00 obiad 16.00-18.00 zajęcia z treningu interpersonalnego 19.00 kolacja Dzień II 9.00 - 10.00 śniadanie 10.00 - 12.30 zajęcia z treningu interpersonalnego 14.00 - 15.00 obiad 16.30 - 18.30 zajęcia z treningu interpersonalnego 19.00 kolacja Dzień III 9.00 - 10.00 śniadanie 10.30- 12.30 zajęcia z treningu interpersonalnego 14.00 obiad 15.00 wykwaterowanie, powrót do Szczecina Zajęcia rekreacyjne: Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia możliwości aktywnego spędzania czasu przez uczestników wyjazdu niezależnie od warunków pogodowych w tym nieograniczonego nieodpłatnego dostępu do: 1. krytego basenu, 2. sauny, 3. placu zabaw. Zajęcia z treningu interpersonalnego: Głównym celem treningu jest rozwój umiejętności/kompetencji interpersonalnych uczestników niezbędnych do budowania relacji z ludźmi w procesie aktywizacji społecznej i zawodowej oraz budowania relacji w rodzinie. Zajęcia mają na celu: pomóc odnaleźć się na rynku pracy, wsparcie każdego uczestnika w najpełniejszym rozwinięciu jego umiejętności społecznych koniecznych do utrzymania poprawnych relacji z innymi ludźmi, zwiększenie umiejętności funkcjonowania w grupie, przyjmowania określonych ról grupowych zminimalizowanie bariery niewiary w samego siebie, poznanie własnych mocnych i słabych stron w kontaktach interpersonalnych, uświadomienie każdemu uczestnikowi, że największym kapitałem jest on, pomoc w budowaniu relacji rodzinnych, nawiązywaniu relacji z dziećmi Zajęcia powinny obejmować następujące bloki tematyczne: podstawy porozumiewania się międzyosobowego, tworzenie wiadomości i odpowiadanie na wiadomości, korzyści z poprawnej komunikacji między ludźmi, budowanie relacji w rodzinie, samoocena. Podczas zajęć z treningu interpersonalnego wykonawca zapewni opiekę nad dziećmi przez co najmniej trzy osoby - opiekunki, które posiadają przeszkolenie w zakresie opieki nad dziećmi.(należy zabezpieczyć dostęp do gier planszowych, kredek, książeczek itp.) Zakwaterowanie Przedmiot zamówienia należy zrealizować w ośrodku wypoczynkowym lub hotelu. Wymagania odnośnie budynku: 1) budynek murowany, 2) własna kuchnia i stołówka na miejscu, 3) dostęp do dwóch sal świetlicowych/ konferencyjnych na min. 16 osób każda, stanowiących oddzielne pomieszczenia. Wykonawca zapewnia 2 noclegi w pokojach 2, 3 osobowych dla maksymalnie 35 uczestników w tym: Minimalnie 15 - maksymalnie 22 osoby dorosłe (osoby powyżej 12 roku życia) Minimalnie 5 - maksymalnie 9 dzieci powyżej 4 roku życia do 12 roku życia. Minimalnie 2 - maksymalnie 4 dzieci do 4 roku życia Każdy z pokoi musi mieć łazienkę wyposażoną w natryski i WC. Pokoje powinny być wyposażone w niezbędny sprzęt z możliwością swobodnego rozpakowania bagażu w tym posiadać pościel, ręczniki, do każdego łóżka przynależna szafka lub minimum 1 półka w szafie na uczestnika, pokoje bez łóżek piętrowych..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.00.00.00-0, 60.00.00.00-8, 92.00.00.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 11.08.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
poprzez wykazanie, że wykonawca prowadzi działalność w oparciu o ustawę z dnia 29 sierpnia 1997r. o usługach turystycznych z późniejszymi zmianami (Dz. U. z 2004r. Nr 223 poz. 2268).Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
poprzez wykazanie, że wykonawcy wykonali należycie (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum dwie usługi podobne do objętych przedmiotem zamówienia.Za jedną usługę podobną zamawiający uzna przeprowadzenie wyjazdu zawierającego w swym programie zajęcia prowadzone przez psychologa lub psychoterapeutę dla minimum 20 osób.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
poprzez wykazanie, że wykonawcy dysponują lub będą dysponować wykwalifikowaną kadrą z uprawnieniami do wykonywania powierzonych zadań: Minimum jedną osobą posiadającą kwalifikacje do wykonywania zawodu psychologa oraz posiadającą doświadczenie w prowadzeniu treningów interpersonalnych, oraz minimum trzy osoby - opiekunki które posiadają przeszkolenie w zakresie opieki nad dziećmi. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 4 do siwz, W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną. ofertę cenową zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz; w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument odpowiednie pełnomocnictwa; tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 siwz) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców) w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument proponowany program pobytu zawierający propozycję organizacji czasu wolnego oraz realizacji zajęć w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mopr.szczecin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Gen. W. Sikorskiego 3, 70-323 Szczecin..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.07.2013 godzina 10:00, miejsce: 70-323 Szczecin, ul. Gen. W. Sikorskiego 3..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: projekt pn. Nowa Szansa - wdrożenie Klubu Integracji Społecznej w Szczecinie współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki Poddziałanie 7.2.1)..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Załączniki do pobrania
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
---|---|---|---|---|
1 | 28.06.2013.18.03.29_SIWZ_341-07-2013.doc | 2013-06-28 18:03:29 | 253,5KB | 293 razy |
2 | 28.06.2013.18.03.45_zaA__nr_1_siwz.doc | 2013-06-28 18:03:45 | 132,5KB | 293 razy |
3 | 28.06.2013.18.04.28_zaA__nr_2_siwz.doc | 2013-06-28 18:04:28 | 123,5KB | 274 razy |
4 | 28.06.2013.18.04.43_zaA__nr_3_siwz.doc | 2013-06-28 18:04:43 | 127,5KB | 244 razy |
5 | 28.06.2013.18.04.58_zaA__nr_4_siwz.doc | 2013-06-28 18:04:58 | 12KB | 260 razy |
6 | 28.06.2013.18.05.19_zaA__nr_5_siwz.doc | 2013-06-28 18:05:19 | 12KB | 267 razy |
7 | 28.06.2013.18.06.05_zaA__nr_6_siwz.doc | 2013-06-28 18:06:05 | 12KB | 255 razy |
8 | 28.06.2013.18.06.23_zaA__nr_7_siwz.doc | 2013-06-28 18:06:23 | 12KB | 280 razy |
9 | 28.06.2013.18.06.42_zaA__nr_8_siwz_wzA_r_umowy.doc | 2013-06-28 18:06:42 | 170,5KB | 495 razy |
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ | ||||
1 | 04.07.2013.11.57.50_odpowiiedAo_do_wykonawcy.doc | 2013-07-04 11:57:50 | 13KB | |
Udzielenie zamówienia | ||||
1 | 24.01.2014.16.40.33_OgA_oszenie_o_udzieleniu_zamA_wienia.doc | 2014-01-24 16:40:33 | 32KB |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Anna Sankowska | 28-06-2013 18:03 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Anna Sankowska | 28-06-2013 |
Ostatnia aktualizacja: | Anna Sankowska | 24-01-2014 16:40 |