Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie Szczecin

zawarcie umowy na świadczenie usług opiekuńczych oraz specjalistycznych usług opiekuńczych dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Szczecinie

Polska-Szczecin: Usługi opieki dziennej

2014/S 244-430358

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

Usługi

Dyrektywa 2004/18/WE

Sekcja I: Instytucja zamawiająca

I.1)Nazwa, adresy i punkty kontaktowe

Gmina Miasto Szczecin Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
ul. Gen. Sikorskiego 3
Osoba do kontaktów: Anna Sankowska
70-323 Szczecin
POLSKA
Tel.: +48 9157534
E-mail: asankowska@mopr.szczecin.pl
Faks: +48 914857603

Adresy internetowe:

Ogólny adres instytucji zamawiającej: http://www.bip.mopr.szczecin.pl

I.2)Rodzaj instytucji zamawiającej

Agencja/urząd regionalny lub lokalny

I.3)Główny przedmiot lub przedmioty działalności

Ochrona socjalna

I.4)Udzielenie zamówienia w imieniu innych instytucji zamawiających

Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: nie

Sekcja II: Przedmiot zamówienia

II.1)Opis

II.1.1)Nazwa nadana zamówieniu

Świadczenie usług opiekuńczych oraz specjalistycznych usług opiekuńczych dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Szczecinie.

II.1.2)Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług

Usługi
Kategoria usług: nr 25: Usługi społeczne i zdrowotne

Kod NUTS PL424

II.1.3)Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

II.1.4)Krótki opis zamówienia lub zakupu

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług opiekuńczych oraz specjalistycznych usług opiekuńczych dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Szczecinie. Świadczenie usług odbywać się będzie w miejscu zamieszkania bądź pobytu klienta.
W ramach wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca powinien zgodnie z decyzjami wydanymi przez upoważnionych pracowników Zamawiającego świadczyć klientom usługi, a w sytuacjach szczególnych także przekazywać klientom korespondencję i dokumenty od Zamawiającego. Maksymalny wymiar usług opiekuńczych oraz specjalistycznych usług opiekuńczych określony będzie w decyzjach administracyjnych, natomiast zakres usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych przyznanych poszczególnym klientom określony będzie w indywidualnej karcie usług. Realizacja usług opiekuńczych i specjalistycznych będzie miała miejsce w dni powszednie, soboty, niedziele i święta w godz. od 7:00 do 21:00.
W szczególnie uzasadnionych przypadkach, wynikających z konieczności natychmiastowego zapewnienia opieki klientom, Wykonawca świadczyć będzie Usługi na podstawie telefonicznego zgłoszenia potwierdzonego pisemnie najpóźniej w następnym dniu roboczym (usługi interwencyjne). Usługi interwencyjne zostaną potwierdzone także decyzją administracyjną.

II.1.5)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

85312100

II.1.6)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)

Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA): nie

II.2)Całkowita końcowa wartość zamówienia (zamówień)

II.2.1)Całkowita końcowa wartość zamówienia (zamówień)

Wartość: 6 126 540 PLN
Bez VAT

Sekcja IV: Procedura

IV.1)Rodzaj procedury

IV.1.1)Rodzaj procedury

Otwarta

IV.2)Kryteria udzielenia zamówienia

IV.2.1)Kryteria udzielenia zamówienia

Oferta najkorzystniejsza ekonomicznie z uwzględnieniem kryteriów
1. Cena. Waga 50
2. Koncepcja wykonania usługi. Waga 50

IV.2.2)Informacje na temat aukcji elektronicznej

Wykorzystano aukcję elektroniczną: nie

IV.3)Informacje administracyjne

IV.3.1)Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą

DO/341-22/14

IV.3.2)Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia

Ogłoszenie o zamówieniu

Numer ogłoszenia w Dz.U.: 2014/S 207-366981 z dnia 28.10.2014

Sekcja V: Udzielenie zamówienia

Zamówienie nr: 1 Część nr: 1 - Nazwa: Świadczenie usług opiekuńczych oraz specjalistycznych usług opiekuńczych w szczególności dla klientów MOPR zamieszkałych na obszarze działania Rejonowego Ośrodka Pomocy Rodzinie – Północ

V.1)Data decyzji o udzieleniu zamówienia:

3.12.2014

V.2)Informacje o ofertach

Liczba otrzymanych ofert: 1

V.3)Nazwa i adres wykonawcy, na rzecz którego została wydana decyzja o udzieleniu zamówienia

Pomoc Opieka Pielęgnacja V.R. Bożyk s.c.
ul. Niedziałkowskiego 24
71-410 Szczecin
POLSKA

V.4)Informacje na temat wartości zamówienia

Początkowa szacunkowa całkowita wartość zamówienia:
Wartość: 2 577 375 PLN
Bez VAT
Całkowita końcowa wartość zamówienia:
Wartość: 1 795 500 PLN
Jeżeli jest to wartość roczna lub miesięczna,:
liczbę lat: 1

V.5)Informacje na temat podwykonawstwa

Przewidywane jest zlecenie podwykonawstwa w ramach zamówienia: nie

Zamówienie nr: 2 Część nr: 2 - Nazwa: Świadczenie usług opiekuńczych oraz specjalistycznych usług opiekuńczych w szczególności dla klientów MOPR zamieszkałych na obszarze działania Rejonowego Ośrodka Pomocy Rodzinie – Śródmieście

V.1)Data decyzji o udzieleniu zamówienia:

3.12.2014

V.2)Informacje o ofertach

Liczba otrzymanych ofert: 1

V.3)Nazwa i adres wykonawcy, na rzecz którego została wydana decyzja o udzieleniu zamówienia

Pomoc Opieka Pielęgnacja V.R. Bożyk s.c
ul. Niedziałkowskiego 24
71-410 Szczecin
POLSKA

V.4)Informacje na temat wartości zamówienia

Początkowa szacunkowa całkowita wartość zamówienia:
Wartość: 2 815 500 PLN
Bez VAT
Całkowita końcowa wartość zamówienia:
Wartość: 1 938 500 PLN
Bez VAT
Jeżeli jest to wartość roczna lub miesięczna,:
liczbę lat: 1

V.5)Informacje na temat podwykonawstwa

Przewidywane jest zlecenie podwykonawstwa w ramach zamówienia: nie

Zamówienie nr: 3 Część nr: 3 - Nazwa: Świadczenie usług opiekuńczych oraz specjalistycznych usług opiekuńczych w szczególności dla klientów MOPR zamieszkałych na obszarze działania Rejonowego Ośrodka Pomocy Rodzinie – Zachód

V.1)Data decyzji o udzieleniu zamówienia:

3.12.2014

V.2)Informacje o ofertach

Liczba otrzymanych ofert: 1

V.3)Nazwa i adres wykonawcy, na rzecz którego została wydana decyzja o udzieleniu zamówienia

Pomoc Opieka Pielęgnacja V.R. Bożyk s.c.
ul. Niedziałkowskiego 24
71-410 Szczecin
POLSKA

V.4)Informacje na temat wartości zamówienia

Początkowa szacunkowa całkowita wartość zamówienia:
Wartość: 1 932 075 PLN
Bez VAT
Całkowita końcowa wartość zamówienia:
Wartość: 1 339 780 PLN
Bez VAT
Jeżeli jest to wartość roczna lub miesięczna,:
liczbę lat: 1

V.5)Informacje na temat podwykonawstwa

Przewidywane jest zlecenie podwykonawstwa w ramach zamówienia: nie

Zamówienie nr: 4 Część nr: 4 - Nazwa: Świadczenie usług opiekuńczych oraz specjalistycznych usług opiekuńczych w szczególności dla klientów MOPR zamieszkałych na obszarze działania Rejonowego Ośrodka Pomocy Rodzinie – Prawobrzeże

V.1)Data decyzji o udzieleniu zamówienia:

11.12.2014

V.2)Informacje o ofertach

Liczba otrzymanych ofert: 2

V.3)Nazwa i adres wykonawcy, na rzecz którego została wydana decyzja o udzieleniu zamówienia

Pomoc Opieka Pielęgnacja V.R. Bożyk s.c.
ul. Niedziałkowskiego 24
71-410 Szczecin
POLSKA

V.4)Informacje na temat wartości zamówienia

Początkowa szacunkowa całkowita wartość zamówienia:
Wartość: 1 575 900 PLN
Bez VAT
Całkowita końcowa wartość zamówienia:
Wartość: 1 052 760 PLN
Jeżeli jest to wartość roczna lub miesięczna,:
liczbę lat: 1

V.5)Informacje na temat podwykonawstwa

Przewidywane jest zlecenie podwykonawstwa w ramach zamówienia: nie

Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.1)Informacje o funduszach Unii Europejskiej

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

VI.2)Informacje dodatkowe:

VI.3)Procedury odwoławcze

VI.3.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze

Krajowa Izba Odwoławcza
ul. Postępu 17a
02-676 Warszawa
POLSKA

VI.3.2)Składanie odwołań

Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: 1. Wykonawcom, którzy mają lub mieli interes w uzyskaniu zamówienia oraz ponieśli lub mogą ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów ustawy, przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w dziale VI ustawy: odwołanie i skarga.
2. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w formie pisemnej albo elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu w terminie określonym w art. 182 ustawy.
3. Odwołujący przesyła kopię odwołania zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu.
4. Na orzeczenie Krajowej Izby Odwoławczej stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu.

VI.3.3)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań

Krajowa Izba Odwoławcza
ul. Postępu 17a
02-676 Warszawa
POLSKA

VI.4)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:

15.12.2014

 

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Anna Sankowska 18-12-2014 14:57
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Anna Sankowska 18-12-2014
Ostatnia aktualizacja: Anna Sankowska 18-12-2014 14:57