Kompleks szkoleń na ratowników wodnych dla uczestników projektu ?UKRAINA BLIŻEJ NAS"
Szczecin, dnia 29.09.2023r.
Wykonawcy
ZAPYTANIE OFERTOWE
- Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Szczecinie zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej na „Kompleks szkoleń na ratowników wodnych dla uczestników projektu „UKRAINA BLIŻEJ NAS” dla 10 uczestników projektu wskazanych przez Zamawiającego.
- Przedmiotem zamówienia jest usługa kompleksu szkoleń na ratowników wodnych dla obywateli Ukrainy będących uczestnikami projektu „UKRAINA BLIŻEJ NAS” nr RPZP.07.06.00-32-P015/22 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020, Oś Priorytetowa 7 Włączenie społeczne, Działanie 7.6 Wsparcie rozwoju usług społecznych świadczonych w interesie ogólnym, pod nazwą: „Kompleks szkoleń na ratowników wodnych dla uczestników projektu „UKRAINA BLIŻEJ NAS”.
- Kompleks szkoleń musi obejmować:
- przeprowadzenie szkolenia teoretycznego i praktycznego ratownika wodnego wraz z egzaminem i wydaniem zaświadczenia, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia z dnia 21 czerwca 2012 r. w sprawie szkoleń w ratownictwie wodnym (Dz. U. z 2012 r. poz. 747);
- przeprowadzenie kursu w zakresie kwalifikowanej pierwszej pomocy wraz z egzaminem i wydaniem zaświadczenia, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 19 marca 2007 r. w sprawie kursu w zakresie kwalifikowanej pierwszej pomocy (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 411);
- przeprowadzenie kursu na sternika motorowodnego wraz z egzaminem i wydaniem patentu zgodnie z rozporządzeniem Ministra Sportu i Turystyki z dnia 9 kwietnia 2013 r. w sprawie uprawiania turystyki wodnej (Dz. U. z 2013 r. poz. 460);
celem nabycia przez uczestników projektu niezależnych od siebie kompetencji i umiejętności niezbędnych do uzyskania uprawnień w zakresie: ratownictwa wodnego; kwalifikowanej pierwszej pomocy; sternika motorowodnego; jak również celem spełnienia przez uczestników projektu wymagań przewidzianych dla ratowników wodnych, zgodnie z przepisami art. 15a ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 714 ze zm.).
- Kompleks szkoleń musi odbyć się w następującym terminie: do dnia 11.12.2023 r. - według programu i harmonogramu przekazanego przez Wykonawcę i zaakceptowanego przez Zamawiającego.
- Wykonawca zobowiązany jest dysponować kadrą gwarantującą należytą realizację przedmiotu zamówienia, w szczególności posiadającą odpowiednie doświadczenie i kwalifikacje do przeprowadzenia kompleksu szkoleń i zorganizowania egzaminów zgodnie z przepisami określonymi w pkt 3.
- Wykonawca zobowiązany jest zapewnić serwis kawowy w miejscu prowadzenia zajęć teoretycznych. Serwis kawowy musi obejmować co najmniej: kawę, herbatę, drobne słone lub słodkie przekąski typu ciasteczka, paluszki, cukier, mleko bądź śmietankę, wodę mineralną gazowaną i niegazowaną wraz z kubkami jednorazowymi przeznaczonymi do napojów gorących, jak i zimnych, czajnik/termos/zaparzacz/warnik z wodą do zaparzenia kawy/herbaty, łyżeczki/mieszadełka, w ilości co najmniej odpowiadającej liczbie uczestników szkolenia. Wykonawca musi zapewnić każdego dnia szkolenia serwis kawowy w trybie ciągłym.
- Liczba godzin zajęć przypadająca na jednego uczestnika projektu w ramach kompleksu szkoleń powinna wynosić łącznie 145 godzin zegarowych (Uwaga: 1 godzina zegarowa = 45 minut zajęć dydaktycznych + 15 minut przerwy, chyba że przepisy odrębne przewidują inaczej), w tym:
- 63 godziny dla szkolenia teoretycznego i praktycznego ratownika wodnego,
- 66 godzin dla kursu w zakresie kwalifikowanej pierwszej pomocy,
- 16 godzin dla kursu na sternika motorowodnego.
- Pozostałe wymagania związane z terminem realizacji kompleksu szkoleń zostały ujęte w warunkach umowy.
- Kompleks szkoleń zostanie przeprowadzony w formie stacjonarnej, w udostępnionych przez wykonawcę salach szkoleniowych, ćwiczeniowych jak również w innych obiektach lub miejscach, zgodnie z przepisami określonymi w pkt. 3.
- Wykonawca w celu prawidłowej realizacji szkoleń zapewni do wykorzystania przez uczestników projektu odpowiednią bazę dydaktyczną, w tym w szczególności:
- sale dydaktyczne (wykładowe lub seminaryjne, ćwiczeniowe) do realizacji zajęć teoretycznych, wyposażone w odpowiednią ilość stanowisk, sprzęt multimedialny oraz ćwiczeniowy;
- swobodny dostęp do pomieszczeń sanitarno-higienicznych (tj. WC, umywalka wraz z dostępem do ciepłej wody) w budynku, w którym odbywają się zajęcia;
- dostęp do niezbędnych środków czystości (tj. papier toaletowy, mydło do rąk, ręczniki papierowe, płyn do dezynfekcji rąk);
- obiekty do realizacji zajęć praktycznych (pływalnie, odpowiednie akweny, zbiorniki wodne);
- zgodnie z przepisami określonymi w pkt. 3 i programami ramowymi przewidzianymi w tych przepisach.
- Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia uczestników szkolenia w materiały dydaktyczne, środki, sprzęt i inne wyposażenie niezbędne do prawidłowej realizacji kompleksu szkoleń w zakresie teoretycznym i praktycznym, zgodnie z przepisami określonymi w pkt. 3 i programami ramowymi przewidzianymi w tych przepisach.
- Każdy uczestnik szkolenia, musi otrzymać na własność komplet materiałów dydaktycznych zawierający wyczerpujące materiały szkoleniowe obejmujące zakres tematyczny przedmiotu zamówienia (w tym także przybory: długopis, zakreślacz i notes minimum 50-kartkowy). Komplet materiałów dydaktycznych, należy przekazać uczestnikowi szkolenia w dniu, w którym osoba ta przystąpiła do szkolenia (przed rozpoczęciem zajęć).
- Materiały w formie drukowanej muszą być połączone ze sobą (np. zbindowane, zszyte, oprawione, w formie skoroszytu itp.). Uczestnicy szkoleń mogą dostać elektroniczną wersję wcześniej przekazanych materiałów szkoleniowych (np. zamieszczoną na pamięci USB (Pendrive). Nie dopuszcza się przekazania materiałów szkoleniowych uczestnikom szkolenia wyłącznie w formie elektronicznej.
- Wszelkie materiały dydaktyczne, które na własność otrzyma uczestnik szkolenia muszą być, czytelne, nowe, nieużywane, estetycznie wykonane, adekwatne do treści szkolenia, zgodne z obowiązującym stanem prawnym oraz dobre jakościowo.
- Wykonawca udzieli uczestnikom wszelkich niezbędnych wskazówek organizacyjnych związanych z terminowym przystąpieniem przez nich do egzaminów w ramach kompleksu szkoleń, w tym w szczególności o miejscu i godzinie egzaminu oraz o warunkach, sposobie i trybie przeprowadzenia egzaminu oraz sposobie dokonywania oceny egzaminu i jej weryfikacji, zgodnie z przepisami określonymi w pkt. 3.
- Wykonawca dopełnieni wszelkich formalności i pokryje koszty związane z umożliwieniem uczestnikom przystąpienia na terenie Miasta Szczecin do egzaminów w ramach kompleksu szkoleń i uzyskania stosownych certyfikatów, zaświadczeń, patentów, w tym w szczególności pokryje za uczestników opłaty za przystąpienie do egzaminu i za wydanie dokumentów potwierdzających uzyskanie kompetencji lub kwalifikacji.
- Nie dopuszcza się pobierania od uczestników szkolenia jakichkolwiek opłat za środki, wyposażenie, materiały dydaktyczne wykorzystywane podczas realizacji kompleksu szkoleń, za przystąpienie do egzaminów i za wydanie certyfikatów/zaświadczeń/patentów.
- Wykonawca zapewni objęcie uczestników kompleksu szkoleń stosownym ubezpieczeniem od następstw nieszczęśliwych wypadków na czas trwania szkoleń. Kserokopię polisy wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zamawiającemu.
- Wykonawca zapewni koordynatora, do którego obowiązków należy w szczególności:
- przywitanie uczestników kompleksu szkoleń i rozpoczęcie szkoleń;
- przygotowywanie sal szkoleniowych, zorganizowanie obiektów niezbędnych do przeprowadzenia szkoleń praktycznych,
- dopilnowanie przestrzegania harmonogramu szkoleń ustalonego z zamawiającym;
- bieżące informowanie uczestników szkoleń o ewentualnych zmianach w harmonogramie;
- przygotowanie oraz przekazanie na własność każdemu uczestnikowi szkolenia, materiałów dydaktycznych określonych w zapytaniu ofertowym;
- dopilnowanie przygotowania oraz przekazania uczestnikom środków, sprzętu i wyposażenia niezbędnych do zajęć praktycznych;
- przygotowanie serwisu kawowego i poczęstunku oraz uzupełnianie produktów wchodzących w skład serwisu i poczęstunku, zgodnie z wymogami zamawiającego,
- monitorowanie obecności uczestników na szkoleniach;
- informowanie zamawiającego o nieobecnościach, rezygnacji z uczestnictwa w szkoleniach oraz wszelkich innych istotnych dla kompleksu szkoleń zdarzeniach;
- nadzór nad prowadzeniem dziennika zajęć;
- przeprowadzenie ankiet wśród uczestników kompleksu szkoleń;
- przekazanie uczestnikom kompleksu szkoleń oryginałów certyfikatów/zaświadczeń/patentów i/lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kompetencji, umiejętności lub kwalifikacji; na warunkach określonych w umowie;
- prowadzenie rejestru przekazanych materiałów dydaktycznych oraz przekazanych certyfikatów/zaświadczeń/patentów i/lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkoleń i uzyskanie kompetencji, umiejętności lub kwalifikacji, na warunkach określonych w umowie;
- nadzór nad zapewnieniem wysokiego poziomu obsługi uczestników szkoleń;
- stały kontakt z uczestnikami szkoleń/osobami wyznaczonymi przez zamawiającego do nadzoru nad realizacją umowy, w sprawach organizacyjnych i szkoleniowych, w szczególności przyjmowanie uwag i zgłoszeń od uczestników szkoleń od momentu rozpoczęcia do dnia zakończenia szkolenia;
- udzielanie wszelkich informacji i udostępnianie dokumentów dotyczących realizowanych szkolenia zamawiającemu (w tym w trakcie wizyt monitorujących zamawiającego);
- stały kontakt z przedstawicielem Zamawiającego – telefoniczny/mailowy/ osobisty;
- dopełnienie wszelkich formalności związanych z umożliwieniem uczestnikom przystąpienia do egzaminów i uzyskania certyfikatów/zaświadczeń/patentów zgodnie z przepisami określonymi w pkt 3.
- Zamawiający nie dopuszcza łączenia funkcji osoby prowadzącej kurs z funkcją koordynatora.
- Funkcję koordynatora może pełnić więcej niż jedna osoba. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić taką liczbę koordynatorów, aby ich łączny zakres zadań, obejmował obowiązki, o których mowa w pkt 19.
- O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który posiada aktualny wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych, prowadzony przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę wykonawcy, zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 735 ze zm.).
- Termin wykonania zamówienia: w terminie od dnia podpisania umowy ale nie wcześniej niż od dnia 9 października 2023 r. do dnia 11 grudnia 2023 r.
- Płatność: przelewem w terminie 14 dni od otrzymania przez zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury po zakończeniu kompleksu szkoleń.
- Ofertę należy złożyć w terminie do dnia – 06.10.2023r.
a) pisemnie(osobiście, listownie ) na adres Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Szczecinie
ul. Gen. Sikorskiego 3, 70-323 Szczecin;
b) w formie elektronicznej na adres email: zam.publiczne@mopr.szczecin.pl.
Wykonawca podaje w ofercie cenę jednostkową brutto za udział jednego uczestnika w kompleksie szkoleń na ratownika wodnego”. Cena musi m.in. obejmować koszt:
- przeprowadzenia szkolenia teoretycznego i praktycznego ratownika wodnego wraz z egzaminem i wydaniem zaświadczenia, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia z dnia 21 czerwca 2012 r. w sprawie szkoleń w ratownictwie wodnym (Dz. U. z 2012 r. poz. 747);
- przeprowadzenia kursu w zakresie kwalifikowanej pierwszej pomocy wraz z egzaminem i wydaniem zaświadczenia, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 19 marca 2007 r. w sprawie kursu w zakresie kwalifikowanej pierwszej pomocy (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 411);
- przeprowadzenia kursu na sternika motorowodnego wraz z egzaminem i wydaniem patentu zgodnie z rozporządzeniem Ministra Sportu i Turystyki z dnia 9 kwietnia 2013 r. w sprawie uprawiania turystyki wodnej (Dz. U. z 2013 r. poz. 460)
Następnie cenę jednostkową mnoży przez liczbę uczestników. Tak obliczoną kwotę wpisuje w pozycji wartość brutto. Kwota z pozycji wartość brutto będzie podlegała ocenie w kryterium cena.
- Oferty złożyli następujący wykonawcy:
Lp. |
Nazwa i adres Wykonawcy |
Cena brutto |
1. |
Polski Instytut Rozwoju Kultury Fizycznej i Sportu ul. Kopernika 5 38-200 Jasło |
34 500,00 zł |
2. |
Wodne Ochotnicze Pogotowie Ratunkowe Województwa Zachodniopomorskiego Ul. Mickiewicza 18 70-383 Szczecin |
34 000,00 zł |
Załączniki do pobrania
Pobierz |
---|
Pobierz spakowane pliki |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Barbara Szczepańska | 29-09-2023 14:22 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Barbara Szczepańska | 29-09-2023 |
Ostatnia aktualizacja: | Barbara Szczepańska | 17-10-2023 14:03 |