Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie Szczecin

Świadczenie usług wsparcia dla uczestników proejktu Samodzielni kompleksowy system wsparcia dziecka i rodziny w Szczecinie

Ogłoszenie nr 760035-N-2020 z dnia 01.12.2020 r.

Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie: Świadczenie usług wsparcia dla uczestników proejktu Samodzileni
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu
Samodzielni kompleksowy system wsparcia dziecka i rodziny w Szczecinie

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie, krajowy numer identyfikacyjny 54333530000000, ul. ul. Gen. Sikorskiego  3 , 70-323  Szczecin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 091 48 50 563, e-mail zam.publiczne@mopr.szczecin.pl, faks 091 48 57 603.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.mopr.szczecin.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
 

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
 

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie
http://bip.mopr.szczecin.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Nie
http://bip.mopr.szczecin.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie
 


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres
 

 

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Zamawiający wymaga aby oferta została złożona w formie pisemnej
Adres:
Gmina Miasto Szczecin - Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie ul. Gen. Sikorskiego 3 , 70 -323 Szczecin (pok 301)
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług wsparcia dla uczestników proejktu Samodzileni
Numer referencyjny: RPO/341-3/SAMODZIELNI
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług wsparcia dla rodzin biologicznych, z których dziecko/dzieci zostało/ły umieszczone w pieczy zastępczej oraz zagrożonych odebraniem dziecka Oferty składane przez wykonawców powinny obejmować co najmniej jedną z następujących części: a) I część zamówienia: w ramach której wsparciem w okresie realizacji zamówienia objętych zostanie maksymalnie 10 rodzin (narastająco), średnia liczba godzin doradztwa psychologicznego przypadających na 1 rodzinę wynosi 20 godzin zegarowych. Maksymalna liczba zrealizowanych godzin dla tej części zamówienia wynosi 200 godzin zegarowych, b) II część zamówienia: w ramach, której wsparciem w okresie realizacji zamówienia zostanie objętych maksymalnie 10 rodzin (narastająco), średnia liczba godzin doradztwa psychologicznego przypadająca na 1 rodzinę wynosi 20 godzin zegarowych. Maksymalna liczba zrealizowanych godzin dla tej części zamówienia wynosi 200 godzin zegarowych. c) III część zamówienia: w ramach, której wsparciem w okresie realizacji zamówienia zostanie objętych maksymalnie 20 rodzin (narastająco), średnia liczba godzin doradztwa pedagogicznego przypadającego na 1 rodzinę wynosi 8 godzin. Maksymalna liczba zrealizowanych godzin dla tej części zamówienia wynosi 160 godzin zegarowych.

II.5) Główny kod CPV: 85121270-6
Dodatkowe kody CPV:

Kod CPV

85300000-2


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: 1) Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy, polegających na powtórzeniu podobnych usług, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego; 2) Przedmiot zamówienia: powtórzenie usług doradztwa psychologicznego w sytuacjach kryzysowych dla rodzin zastępczych; 3) Wielkość lub zakres zamówienia: do 50 % wartości zamówienia podstawowego; 4) Warunki na jakich zostanie udzielone zamówienie: zgodnie z warunkami umowy podstawowej oraz warunkami ustalonymi w wyniku negocjacji.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  11   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 01.02.2021   lub zakończenia:

Okres w miesiącach

Okres w dniach

Data rozpoczęcia

Data zakończenia

 

 

01.02.2021

31.12.2021


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: w zakresie I części zamówienia minimum jedną osobą (specjalistą), który świadczyć będzie usługi doradztwa psychologicznego dla rodzin biologicznych. Osoba ta musi posiadać wykształcenie wyższe na kierunku psychologia oraz posiadać minimum dwuletnie doświadczenie w świadczeniu usług doradztwa psychologicznego obejmującego udzielanie pomocy psychologicznej oraz przeprowadzanie diagnostyki psychologicznej. Ponadto osoba ta musi posiadać znajomość metod diagnostycznych w zakresie niezbędnym do właściwego rozpoznawania problemów emocjonalnych, zaburzeń psychicznych, uzależnień oraz innych czynników zakłócających sprawne funkcjonowanie systemu rodzinnego. W przypadku składania oferty wspólnej ww. warunek wykonawcy mogą spełniać łącznie. - w zakresie II części zamówienia minimum jedną osobą (specjalistą), który świadczyć będzie usługi doradztwa psychologicznego dla rodzin biologicznych. Osoba ta musi posiadać wykształcenie wyższe na kierunku psychologia oraz posiadać minimum dwuletnie doświadczenie w świadczeniu usług doradztwa psychologicznego obejmującego udzielanie pomocy psychologicznej oraz przeprowadzanie diagnostyki psychologicznej. Ponadto osoba ta musi posiadać znajomość metod diagnostycznych w zakresie niezbędnym do właściwego rozpoznawania problemów emocjonalnych, zaburzeń psychicznych, uzależnień oraz innych czynników zakłócających sprawne funkcjonowanie systemu rodzinnego. W przypadku składania oferty wspólnej ww. warunek wykonawcy mogą spełniać łącznie. - w zakresie III części zamówienia minimum jedną osobą (specjalistą), który świadczyć będzie usługi doradztwa pedagogicznego dla rodzin biologicznych. Osoba ta musi posiadać wykształcenie wyższe na kierunku pedagogika oraz posiadać minimum dwuletnie doświadczenie w świadczeniu usług doradztwa pedagogicznego obejmującego udzielanie pomocy pedagogicznej oraz przeprowadzanie diagnostyki pedagogicznej. Ponadto osoba ta musi posiadać znajomość metod diagnostycznych w zakresie niezbędnym do właściwego rozpoznawania problemów emocjonalnych, zaburzeń psychicznych, uzależnień oraz innych czynników zakłócających sprawne funkcjonowanie systemu rodzinnego. W przypadku składania oferty wspólnej ww. warunek wykonawcy mogą spełniać łącznie. Uwaga: Ta sama osoba specjalisty nie może zostać wskazana jednocześnie dla dwóch lub dla trzech części zamówienia. Zamawiający wymaga, aby wykonawca wskazał różne osoby dla poszczególnych części zamówienia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)


 

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; W przypadku oferty wspólnej ww. odpis składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. dokument należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny ww. wykaz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
 

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1) formularz oferty zgodnie z Rozdziałem I pkt 2 siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 2) oświadczenie, zgodnie z Rozdziałem V pkt 3 ppkt 1) siwz; W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 3) oświadczenie, zgodnie z Rozdziałem V pkt 3 ppkt 2) siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego, zgodnie z Rozdziałem V pkt 4 ppkt 2) siwz, jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów; Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. 5) odpowiednie pełnomocnictwa tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 4 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 siwz); Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej. 6) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom oraz firmy podwykonawców (jeżeli Wykonawca przewiduje udział podwykonawców); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno wspólne oświadczenie. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 7) wykaz zrealizowanych usług przez osoby wskazane do realizacji zamówienia celem przyznania punktów w kryterium: „doświadczenie specjalistów”, którzy będą świadczyć usługi doradztwa psychologicznego - na załączniku nr 1 do siwz. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno wspólne oświadczenie. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium
 


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

Kryteria

Znaczenie

cena

40,00

doświadczenie specjalistów

60,00


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiany postanowień umowy mogą nastąpić w przypadku, gdy: 1) ulegnie zmianie stan prawny w zakresie dotyczącym realizowanej umowy, który spowoduje konieczność zmiany sposobu wykonania przedmiotu umowy, przez Wykonawcę. Zmieniony sposób wykonania przedmiotu umowy zostanie określony w aneksie do umowy sporządzonym w oparciu o aktualną podstawę prawną, stanowiącą uzasadnienie dla dokonania zmiany; 2) wystąpią obiektywne niezależnie od woli stron umowy okoliczności skutkujące potrzebą zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy. Zmiana powyższa może zostać wprowadzona na pisemny wniosek strony umowy, wskazujący okoliczności i uzasadnienie dla zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy o określony czas; 3) zajdzie konieczność zmiany osoby/osób wskazanej/ych do realizacji zamówienia pod warunkiem spełniania przez tą osobę wymogów określonych w siwz, o doświadczeniu nie mniejszym niż osoba zastępowana. 4) ulegną zmianie stawki podatku VAT w okresie trwania umowy – wartość umowy zostanie zmieniona odpowiednio do zmian stawek podatku VAT, 5) zajdzie konieczność zmiany zakresu lub sposobu wykonania przedmiotu umowy na skutek wystąpienia okoliczności związanych z epidemią wirusa SARS-COV – 2 lub choroby wywołanej tym wirusem (COVID – 19), dotyczących w szczególności: a) decyzji wydanych przez Głównego Inspektora Sanitarnego lub działającego z jego upoważnienia państwowego wojewódzkiego inspektora sanitarnego, w związku z przeciwdziałaniem COVID 19, nakładających na Zamawiającego lub Wykonawcę obowiązek podjęcia określonych czynności zapobiegawczych lub kontrolnych; b) poleceń wydanych przez wojewodów lub decyzji wydanych przez Prezesa Rady Ministrów związanych z przeciwdziałaniem COVID-19, o których mowa w art. 11 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID – 19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacjach kryzysowych; c) innych okoliczności, które uniemożliwiają lub w istotnym stopniu ograniczą możliwość wykonania umowy zgodnie z jej treścią.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 11.12.2020, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
 

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

 

 

Część nr:

1

Nazwa:

Świadczenie usługi doradztwa psychologicznego dla uczestników projektu Samodzielni kompleksowy system wsparcia dziecka i rodziny w Szczecinie

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:I część zamówienia: w ramach której wsparciem w okresie realizacji zamówienia objętych zostanie maksymalnie 10 rodzin (narastająco), średnia liczba godzin doradztwa psychologicznego przypadających na 1 rodzinę wynosi 20 godzin zegarowych. Maksymalna liczba zrealizowanych godzin dla tej części zamówienia wynosi 200 godzin zegarowych. Zakres świadczonych usług doradztwa psychologicznego obejmuje udzielanie wsparcia psychologicznego rodzinom w tym: a) sklasyfikowanie obszarów problemowych występujących w rodzinie wymienionych w mapie problemowej; b) podejmowanie interwencji wobec osoby uzależnionej/współuzależnionej, pomoc rodzinie w przeprowadzeniu procedury interwencji wobec osoby uzależnionej; c) psychoedukacja na temat objawów oraz możliwości leczenia i terapii zaburzeń psychicznych i zaburzeń osobowości; d) psychoedukacja na temat ujawnianych zaburzeń i możliwości ich leczenia; e) monitorowanie postępów i wzmacnianie klienta w podjętych działaniach terapeutycznych; f) psychoedukacja i poradnictwo w zakresie deficytów umiejętności społecznych oraz regulacji emocji; g) psychoedukacja w zakresie szukania pomocy oraz interwencji w przypadku przemocy i nadużyć; h) zalecania konsultacji u specjalistów.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85121270-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 01.02.2021
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

cena

60,00

doświadczenie specjalistów

40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
 

Część nr:

2

Nazwa:

Świadczenie usług doradztwa psychologicznego dla uczestników projektu Samodzielni kompleksowy system wsparcia dziecka i rodziny w Szczecinie

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:II część zamówienia: w ramach, której wsparciem w okresie realizacji zamówienia zostanie objętych maksymalnie 10 rodzin (narastająco), średnia liczba godzin doradztwa psychologicznego przypadająca na 1 rodzinę wynosi 20 godzin zegarowych. Maksymalna liczba zrealizowanych godzin dla tej części zamówienia wynosi 200 godzin zegarowych Zakres świadczonych usług doradztwa psychologicznego obejmuje udzielanie wsparcia psychologicznego rodzinom w tym: a) sklasyfikowanie obszarów problemowych występujących w rodzinie wymienionych w mapie problemowej; b) podejmowanie interwencji wobec osoby uzależnionej/współuzależnionej, pomoc rodzinie w przeprowadzeniu procedury interwencji wobec osoby uzależnionej; c) psychoedukacja na temat objawów oraz możliwości leczenia i terapii zaburzeń psychicznych i zaburzeń osobowości; d) psychoedukacja na temat ujawnianych zaburzeń i możliwości ich leczenia; e) monitorowanie postępów i wzmacnianie klienta w podjętych działaniach terapeutycznych; f) psychoedukacja i poradnictwo w zakresie deficytów umiejętności społecznych oraz regulacji emocji; g) psychoedukacja w zakresie szukania pomocy oraz interwencji w przypadku przemocy i nadużyć; h) zalecania konsultacji u specjalistów.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85121270-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 01.02.2021
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

cena

60,00

doświadczenie specjalistów

40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
 

Część nr:

3

Nazwa:

Świadczenie usług doradztwa pedagogicznego dla uczestników projektu Samodzielni kompleksowy system wsparcia dziecka i rodziny w Szczecinie

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:III część zamówienia: w ramach, której wsparciem w okresie realizacji zamówienia zostanie objętych maksymalnie 20 rodzin (narastająco), średnia liczba godzin doradztwa pedagogicznego przypadającego na 1 rodzinę wynosi 8 godzin. Maksymalna liczba zrealizowanych godzin dla tej części zamówienia wynosi 160 godzin zegarowych. Zakres świadczonych usług doradztwa pedagogicznego obejmuje udzielanie wsparcia pedagogicznego rodzinom, w tym: a) rozmowy pedagogizujące na temat uzależnień, współuzależnień, b) rozmowy pedagogizujące w zakresie potrzeb rodziny, w tym trening budżetowy, rozmowy motywujące, c) motywowanie do podjęcia terapii uzależnienia/ współuzależnienia, d) edukacja w zakresie sprawowania należytej opieki nad dzieckiem, w zakresie roli rodzica, e) motywowanie rodziców do podjęcia działań na rzecz nabycia prawidłowych umiejętności wychowawczych, f) monitorowanie działań podejmowanych przez rodzinę, g) wspierane rodziny w podejmowanych działaniach.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85300000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 01.02.2021
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

cena

60,00

doświadczenie specjalistów

40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
 

Ogłoszenie nr 540536007-N-2020 z dnia 07.12.2020 r.
Szczecin:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 760035-N-2020
Data: 01/12/2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie, Krajowy numer identyfikacyjny 54333530000000, ul. ul. Gen. Sikorskiego  3, 70-323  Szczecin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 091 48 50 563, e-mail zam.publiczne@mopr.szczecin.pl, faks 091 48 57 603.
Adres strony internetowej (url):
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 7
W ogłoszeniu jest: 2) Przedmiot zamówienia: powtórzenie usług doradztwa psychologicznego w sytuacjach kryzysowych dla rodzin zastępczych;
W ogłoszeniu powinno być: 2) Przedmiot zamówienia: powtórzenie usług doradztwa psychologicznego/pedagogicznego dla uczestników projektu
 
 

 

Załączniki do pobrania

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 01.12.2020.12.33.15_SIWZ_psycholog_i_pedagog.pdf 2020-12-01 12:33:15 827,4KB 126 razy
2 01.12.2020.12.36.01_za_Oaczniki_do_siwz.zip 2020-12-01 12:36:01 3,1MB 126 razy
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ
1 07.12.2020.18.44.52_modyfikacja_.docx 2020-12-07 18:44:52 12,1KB
Wynik postępowania
1 26.01.2021.13.04.27_wybair_oferty_wsparcie__2021.doc 2021-01-26 13:04:27 90KB
Informacja z otwarcia ofert
1 11.12.2020.11.30.06_inofrmacja_z_otwarcia_ofert_doradztwo_dla_rodzin.doc 2020-12-11 11:30:06 910,5KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Anna Sankowska 01-12-2020 12:33
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Anna Sankowska 01-12-2020
Ostatnia aktualizacja: Anna Sankowska 26-01-2021 13:04