Świadczenie uslug opieki nad dziećmi z niepełnosprawnością w czasie przewozu pojazdami SOKON
Znak Sprawy
RPO.341-18.2020
ZAMAWIAJĄCY:
Gmina Miasto Szczecin – Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Szczecinie
ul. Gen. Sikorskiego 3, 70-323 Szczecin
ZAPRASZA DO ZŁOŻENIA OFERTY W POSTĘPOWANIU NA USŁUGI SPOŁECZNE PROWADZONYM NA PODSTAWIE ART. 138 o USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH NA:
„świadczenie usług opieki nad dziećmi z niepełnosprawnością w czasie przewozu pojazdami SOKON ”
o wartości zamówienia poniżej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 750 000 euro o której mowa w art. 138 g ustawy Prawo zamówień publicznych
TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Postępowanie prowadzone jest na podstawie art. 138 o ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2019 poz 1843 ze zm).
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
- Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług opieki nad dziećmi z niepełnosprawnością w czasie przewozu pojazdami Sekcji Obsługi Komunikacyjnej Osób Niepełnosprawnych (SOKON) z miejsca zamieszkania do placówki oświatowej oraz z placówki oświatowej do miejsca zamieszkania.
- Kod CPV: 85312120-6
- Przewozy odbywać się będą zgodnie z planem zajęć szkolnych, we wszystkie dni nauki szkolnej, w okresie od dnia 18.01.202r. do dnia 25.06.2021 r., za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od zajęć, przerw świątecznych, oraz w sytuacji zamknięcia placówek oświatowych, szczególnie w sytuacjach związanych z COVID-19.
- Każdorazowo wyjazd samochodu wożącego dzieci odbywać się będzie z siedziby SOKON przy ul. Strzałowskiej 9 w Szczecinie. Osoby wskazane przez Wykonawcę do świadczenia usług opieki na czas przewozu, rozpoczynają świadczenie usług w siedzibie SOKON. Samochody przystosowane są do przewozu osób niepełnosprawnych w tym poruszających się na wózkach inwalidzkich. W każdym jednym samochodzie transportującym dzieci wymagana jest obecność jednego opiekuna.
- Opiekun jest zobowiązany do:
- pomocy kierowcy w zapewnieniu bezpiecznego wsiadania i wysiadania z pojazdu dowożonych dzieci (m.in. otwierania zamykania drzwi pojazdu, pomocy dziecku przy wsiadaniu i wysiadaniu z pojazdu),
- pomoc w zajęciu miejsca w pojeździe (nie dotyczy dzieci na wózkach inwalidzkich),
- czuwania nad bezpieczeństwem przewożonych dzieci (m.in. sprawdzanie czy wszystkie dzieci są przypięte pasami bezpieczeństwa),
- zapewnienia opieki dzieciom w czasie oczekiwania na pojazd zastępczy (w przypadku awarii pojazdu),
- odbioru/przekazywania dziecka pracownikom placówki oświatowej/ rodzicom /opiekunom.
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
- O udzielenie zamówienia może się ubiegać Wykonawca, który spełnia poniżej określone warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
-
- zdolności technicznej lub zawodowej:
Minimalny poziom zdolności:
Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne i/lub zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować minimum:
-
-
- jedną osobą do obsługi administracyjnej (uzgadnianie grafików z Zamawiającym, rozliczanie usług),
- 12 osobami, które będą świadczyły usługi opieki nad dziećmi z niepełnosprawnością w czasie przewozu z miejsca zamieszkania do placówki oświatowej oraz z placówki oświatowej do miejsca zamieszkania. Osoby te muszą być pełnoletnie, posiadać dobry stan zdrowia, wykazywać się empatią, dobrą komunikacją z osobami niepełnosprawnymi.
-
Wskazane osoby nie mogą figurować w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym z dostępem ograniczonym.
- Wykaz wymaganych w ofercie dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu:
- wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia (ze wskazaniem podmiotów na rzecz których wykonywały usługi oraz okresu relacji ) i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami odpowiednio na załączniku nr 4 do IWZ;
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny wykaz.
Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem
- Wykaz pozostałych dokumentów wymaganych w ofercie:
- formularz oferty zgodnie z Rozdziałem I pkt 2 IWZ
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz
Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.
- oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do IWZ,
W przypadku składania oferty wspólnej każdy z wykonawców składa odrębne oświadczenie.
Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.
- oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodów określonych w oświadczeniu, według wzoru stanowiącego złącznik nr 3 do IWZ,
W przypadku składania oferty wspólnej każdy z wykonawców składa odrębne oświadczenie.
Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.
- odpowiednie pełnomocnictwa tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 4 IWZ oraz w Rozdziale III pkt 2 IWZ.
Ww. pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej.
- odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
W przypadku składania oferty wspólnej każdy z wykonawców składa odrębny dokument.
Ww. dokument należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
- oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do IWZ wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom oraz firmy podwykonawców (jeżeli Wykonawca przewiduje udział podwykonawców);
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno oświadczenie. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.
Wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany według następujących kryteriów oceny ofert:
Cena : 100 %
TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT
- Ofertę należy złożyć w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Szczecinie,
ul. Gen. Sikorskiego 3, 70-323 Szczecin, pok. 301, w terminie do dnia 17.12.2020r., do godz. 10.00 - Otwarcie ofert odbędzie się w dn. 17.12.2020r., o godz. 10.15 w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Szczecinie, ul. Gen. Sikorskiego 3, 70-323 Szczecin, pok. 301.
OSOBA DO KONTAKTU
Anna Sankowska tel 91 48 57 534, fax 91 48 57 603 email: asankowska@mopr.
Załączniki do pobrania
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
---|---|---|---|---|
1 | 08.12.2020.14.56.58_IWZ_opieka_2021.pdf | 2020-12-08 14:56:58 | 409,2KB | 182 razy |
2 | 08.12.2020.15.03.03_zalaczniki_do_IWZ.zip | 2020-12-08 15:03:03 | 436,1KB | 180 razy |
Wynik postępowania | ||||
1 | 17.12.2020.15.02.25_uniewa__nienie_post_apowania_na_us_Ougi_opieki_na_czas_transportu.doc | 2020-12-17 15:02:25 | 32,5KB |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Anna Sankowska | 08-12-2020 14:56 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Anna Sankowska | 08-12-2020 |
Ostatnia aktualizacja: | Anna Sankowska | 17-12-2020 15:02 |