Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie Szczecin

świadczenie usług przeglądów i napraw samochodów eksploatowanych w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Szczecinie

DO.2110-3.2022.AG

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

Przedmiotem zapytania ofertowego jest świadczenie usług przeglądów i napraw samochodów eksploatowanych w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Szczecinie, zwanych dalej usługami.

  1. Usługami objęte będą następujące pojazdy:
  1. dla części I zamówienia samochody marki:
  • VW Transporter, 1 sztuka,
  • Irisbus C50 Iveco Daily, 1 sztuka,
  • Ford Transit, 15 sztuk;
  1. dla części II zamówienia samochody marki:
  • Citroen Berlingo, 1 sztuka,
  • Hyundai I 30, 1 sztuka,
  • Ford Tourneo Courier, 2 sztuki.

Wykaz wszystkich samochodów stanowi załącznik nr 1.

  1. Świadczenie usług przeglądów i napraw samochodów wymienionych w pkt 1 lit. a-b połączone z dostawą niezbędnych materiałów i części zamiennych do tych usług obejmuje następujący zakres zlecenia:
    • przeglądy okresowe i pogwarancyjne,
    • naprawy wynikające z przeglądów,
    • bieżące naprawy będące wynikiem awarii.
  2. Samochody opisane w części I zamówienia wykonują około 20 000 tys. km rocznie, poruszając się w 95% w warunkach jazdy miejskiej we wszystkie dni tygodnia w systemie dwu zmianowym.
  3. Samochody opisane w części II zamówienia wykonują od 7 000 do 19 000 tys. km rocznie, poruszając się w 95% w warunkach jazdy miejskiej w dni robocze.
  4. Zamawiający wymaga, aby usługi będące przedmiotem zamówienia były wykonywane w stacji serwisowej wykonawcy:
  1. wyposażonej w aparaturę i oprogramowanie niezbędne do diagnostyki i naprawy samochodów danej marki, wymienionej w pkt 1 lit. a-b,
  2. położonej w granicach administracyjnych lewobrzeżnej części Miasta Szczecina, w warunkach warsztatowych, z zachowaniem należytej staranności, (oraz przy przestrzeganiu przepisów prawa w szczególności przepisów bezpieczeństwa), czynnej i pracującej co najmniej w następujących przedziałach czasowych: poniedziałek - piątek od godz. 8.00 do godz. 18.00, sobota od godz. 9.00 do godz. 13.00,
  3. wyposażonej w minimum 3 stanowiska obsługowo – naprawcze usytuowane w budynku, wyposażone w podnośniki dwu lub cztero – kolumnowy z napędem elektryczno- hydraulicznym, posiadające aktualny wpis do książki rewizyjnej dokonany przez Urząd Dozoru Technicznego (UDT) dopuszczający urządzenie do eksploatacji,
  4. w której wykonawca dysponuje minimum 3 mechanikami samochodowymi legitymującymi się kierunkowym wykształceniem zawodowym oraz minimum 1 elektromechanikiem samochodowym, legitymującym się kierunkowym wykształceniem zawodowym.
  1. Realizacja usług, o których mowa w pkt 2 obejmuje w szczególności:
  1. diagnostykę,
  2. dostawę niezbędnych części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych, które zostały dopuszczone przez producenta danej marki samochodów wymienionych w pkt 1 lit. a-b w uzgodnieniu z zamawiającym (nowe lub regenerowane) po cenach katalogowych,
  3. demontaż zużytych części i materiałów wynikający z napraw oraz ich utylizacja, (względnie regeneracja),
  4. montaż nowych materiałów i części zamiennych (lub regenerowanych), wynikający z napraw; zastosowanie części regenerowanych lub zamienników części oryginalnych, o porównywalnej jakości oraz objętych gwarancją producenta, wymaga każdorazowej zgody Zamawiającego; Zamawiający zastrzega sobie prawo do przekazania wykonawcy własnych części zamiennych oraz do zakupu części zamiennych we własnym zakresie,
  5. wykonanie czynności konserwacyjnych i serwisowych w sposób określony przez producenta danej marki samochodów wymienionych w pkt 1 lit. a-b,
  6. serwis olejowy OT-1 i OT- 2 dla samochodów wymienionych pkt 1 lit. a-b (zgodnie z instrukcją eksploatacji samochodu danej marki),
  7. naprawę układu hamulcowego (wymiana klocków hamulcowych, wymiana tarcz hamulcowych, wymiana linek hamulca ręcznego, wymiana płynu hamulcowego i odpowietrzanie układu hamulcowego oraz naprawę układu ABS),
  8. naprawę układu kierowniczego (drążek kierowniczy, końcówki drążka kierowniczego, wahacz górny, wahacz dolny, sworznie wahaczy, tuleje stabilizatora, amortyzatory, wymiana przekładni kierowniczej),
  9. naprawę układu rozrządu silnika (wymiana paska rozrządu, napinaczy paska rozrządu, kół zębatych, osłony paska, uszczelniaczy),
  10. wymianę pasków napędowych - wentylatora chłodnicy, wspomagania kierownicy, napędu alternatora,
  11. naprawę układu elektrycznego (oświetlenie zewnętrzne i wewnętrzne pojazdu, czujniki, wskaźniki, przełączniki, regulator napięcia, alternator, rozrusznik, wymiana akumulatora, sygnał dźwiękowy, alarm samochodowy),
  12. naprawę układu chłodzenia (wymiana chłodnicy, sprzęgiełka, pompy wodnej, przewodów gumowych),
  13. naprawę silnika (wymiana kolektorów, uszczelnienie silnika, wymiana zaworów, wymiana uszczelki pod głowicą, wymiana prowadnic i popychaczy zaworów, szlifowanie wału korbowego, wymiana świec żarowych, wymiana wtryskiwaczy),
  14. naprawę układu wydechowego (wymiana lub spawanie tłumików i rur wydechowych),
  15. naprawę układu napędowego (tylny most, łożyska i piasty koła, półosie, tarcze koła, przeguby, sprzęgło, skrzynia biegów, tylny most, półosie, przeguby, łożyska i piasty kół, tarcze koła).
  1. Wykonawca ma obowiązek przez cały okres realizacji zamówienia dysponować osobami  wskazanymi w wykazie osób. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przez pracownika wykonawcy lub przez wykonawcę w okresie realizacji zamówienia, wykonawca jest zobowiązany do zatrudnienia na to miejsce innej osoby, spełniającej ww. warunki tak, aby wymagania określone w zapytaniu ofertowym w stosunku do kadry były spełnione przez cały okres realizacji zamówienia.
  2. Wykonawca ma obowiązek posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 150 000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100).
  3. Wykonawca składa ofertę na formularzu oferty podając ceny brutto, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2.
  4. Wykonawca musi złożyć ofertę na dwie części zamówienia.
  5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości samochodów objętych usługą.
  6. Prowadzone postępowanie nie stanowi przetargu w rozumieniu Kodeksu cywilnego ani ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający nie jest zobligowany do wyboru jakiejkolwiek oferty, a złożenie oferty nie stanowi podstawy do wystąpienia z jakimikolwiek roszczeniami wobec Zamawiającego ze strony podmiotu, który złożył ofertę.
  7. Płatności będą następować przelewem po upływie 21 dni, po otrzymaniu prawidłowo wystawionej faktury.
  8. Wykonawca musi znajdować się w wykazie podmiotów zarejestrowanych jako podatnicy VAT, niezarejestrowanych oraz wykreślonych i przywróconych do rejestru VAT, na stronie internetowej Ministerstwa Finansów - https://www.podatki.gov.pl/wykaz-podatnikow-vat-wyszukiwarka.
  9. Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 09.01.2023 r. w jeden z poniższych sposobów:
  • w wersji elektronicznej e-mail: zam.publiczne@mopr.szczecin.pl
  • pisemnie (osobiście, listownie) na adres: 70-323 Szczecin, ul. Gen. Wł. Sikorskiego 3

 

Załączniki do pobrania

Pobierz Rozpakuj
Pobierz spakowane pliki Rozpakuj pliki i pobierz

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Barbara Szczepańska 03-01-2023 14:54
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Barbara Szczepańska 03-01-2023
Ostatnia aktualizacja: - 03-01-2023 14:54