świadczenie usług przeglądów i napraw samochodów eksploatowanych w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Szczecinie
DO.2110-3.2022.AG
ZAPYTANIE OFERTOWE
Przedmiotem zapytania ofertowego jest świadczenie usług przeglądów i napraw samochodów eksploatowanych w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Szczecinie, zwanych dalej usługami.
- Usługami objęte będą następujące pojazdy:
- dla części I zamówienia samochody marki:
- VW Transporter, 1 sztuka,
- Irisbus C50 Iveco Daily, 1 sztuka,
- Ford Transit, 15 sztuk;
- dla części II zamówienia samochody marki:
- Citroen Berlingo, 1 sztuka,
- Hyundai I 30, 1 sztuka,
- Ford Tourneo Courier, 2 sztuki.
Wykaz wszystkich samochodów stanowi załącznik nr 1.
- Świadczenie usług przeglądów i napraw samochodów wymienionych w pkt 1 lit. a-b połączone z dostawą niezbędnych materiałów i części zamiennych do tych usług obejmuje następujący zakres zlecenia:
- przeglądy okresowe i pogwarancyjne,
- naprawy wynikające z przeglądów,
- bieżące naprawy będące wynikiem awarii.
- Samochody opisane w części I zamówienia wykonują około 20 000 tys. km rocznie, poruszając się w 95% w warunkach jazdy miejskiej we wszystkie dni tygodnia w systemie dwu zmianowym.
- Samochody opisane w części II zamówienia wykonują od 7 000 do 19 000 tys. km rocznie, poruszając się w 95% w warunkach jazdy miejskiej w dni robocze.
- Zamawiający wymaga, aby usługi będące przedmiotem zamówienia były wykonywane w stacji serwisowej wykonawcy:
- wyposażonej w aparaturę i oprogramowanie niezbędne do diagnostyki i naprawy samochodów danej marki, wymienionej w pkt 1 lit. a-b,
- położonej w granicach administracyjnych lewobrzeżnej części Miasta Szczecina, w warunkach warsztatowych, z zachowaniem należytej staranności, (oraz przy przestrzeganiu przepisów prawa w szczególności przepisów bezpieczeństwa), czynnej i pracującej co najmniej w następujących przedziałach czasowych: poniedziałek - piątek od godz. 8.00 do godz. 18.00, sobota od godz. 9.00 do godz. 13.00,
- wyposażonej w minimum 3 stanowiska obsługowo – naprawcze usytuowane w budynku, wyposażone w podnośniki dwu lub cztero – kolumnowy z napędem elektryczno- hydraulicznym, posiadające aktualny wpis do książki rewizyjnej dokonany przez Urząd Dozoru Technicznego (UDT) dopuszczający urządzenie do eksploatacji,
- w której wykonawca dysponuje minimum 3 mechanikami samochodowymi legitymującymi się kierunkowym wykształceniem zawodowym oraz minimum 1 elektromechanikiem samochodowym, legitymującym się kierunkowym wykształceniem zawodowym.
- Realizacja usług, o których mowa w pkt 2 obejmuje w szczególności:
- diagnostykę,
- dostawę niezbędnych części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych, które zostały dopuszczone przez producenta danej marki samochodów wymienionych w pkt 1 lit. a-b w uzgodnieniu z zamawiającym (nowe lub regenerowane) po cenach katalogowych,
- demontaż zużytych części i materiałów wynikający z napraw oraz ich utylizacja, (względnie regeneracja),
- montaż nowych materiałów i części zamiennych (lub regenerowanych), wynikający z napraw; zastosowanie części regenerowanych lub zamienników części oryginalnych, o porównywalnej jakości oraz objętych gwarancją producenta, wymaga każdorazowej zgody Zamawiającego; Zamawiający zastrzega sobie prawo do przekazania wykonawcy własnych części zamiennych oraz do zakupu części zamiennych we własnym zakresie,
- wykonanie czynności konserwacyjnych i serwisowych w sposób określony przez producenta danej marki samochodów wymienionych w pkt 1 lit. a-b,
- serwis olejowy OT-1 i OT- 2 dla samochodów wymienionych pkt 1 lit. a-b (zgodnie z instrukcją eksploatacji samochodu danej marki),
- naprawę układu hamulcowego (wymiana klocków hamulcowych, wymiana tarcz hamulcowych, wymiana linek hamulca ręcznego, wymiana płynu hamulcowego i odpowietrzanie układu hamulcowego oraz naprawę układu ABS),
- naprawę układu kierowniczego (drążek kierowniczy, końcówki drążka kierowniczego, wahacz górny, wahacz dolny, sworznie wahaczy, tuleje stabilizatora, amortyzatory, wymiana przekładni kierowniczej),
- naprawę układu rozrządu silnika (wymiana paska rozrządu, napinaczy paska rozrządu, kół zębatych, osłony paska, uszczelniaczy),
- wymianę pasków napędowych - wentylatora chłodnicy, wspomagania kierownicy, napędu alternatora,
- naprawę układu elektrycznego (oświetlenie zewnętrzne i wewnętrzne pojazdu, czujniki, wskaźniki, przełączniki, regulator napięcia, alternator, rozrusznik, wymiana akumulatora, sygnał dźwiękowy, alarm samochodowy),
- naprawę układu chłodzenia (wymiana chłodnicy, sprzęgiełka, pompy wodnej, przewodów gumowych),
- naprawę silnika (wymiana kolektorów, uszczelnienie silnika, wymiana zaworów, wymiana uszczelki pod głowicą, wymiana prowadnic i popychaczy zaworów, szlifowanie wału korbowego, wymiana świec żarowych, wymiana wtryskiwaczy),
- naprawę układu wydechowego (wymiana lub spawanie tłumików i rur wydechowych),
- naprawę układu napędowego (tylny most, łożyska i piasty koła, półosie, tarcze koła, przeguby, sprzęgło, skrzynia biegów, tylny most, półosie, przeguby, łożyska i piasty kół, tarcze koła).
- Wykonawca ma obowiązek przez cały okres realizacji zamówienia dysponować osobami wskazanymi w wykazie osób. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przez pracownika wykonawcy lub przez wykonawcę w okresie realizacji zamówienia, wykonawca jest zobowiązany do zatrudnienia na to miejsce innej osoby, spełniającej ww. warunki tak, aby wymagania określone w zapytaniu ofertowym w stosunku do kadry były spełnione przez cały okres realizacji zamówienia.
- Wykonawca ma obowiązek posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 150 000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100).
- Wykonawca składa ofertę na formularzu oferty podając ceny brutto, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2.
- Wykonawca musi złożyć ofertę na dwie części zamówienia.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości samochodów objętych usługą.
- Prowadzone postępowanie nie stanowi przetargu w rozumieniu Kodeksu cywilnego ani ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający nie jest zobligowany do wyboru jakiejkolwiek oferty, a złożenie oferty nie stanowi podstawy do wystąpienia z jakimikolwiek roszczeniami wobec Zamawiającego ze strony podmiotu, który złożył ofertę.
- Płatności będą następować przelewem po upływie 21 dni, po otrzymaniu prawidłowo wystawionej faktury.
- Wykonawca musi znajdować się w wykazie podmiotów zarejestrowanych jako podatnicy VAT, niezarejestrowanych oraz wykreślonych i przywróconych do rejestru VAT, na stronie internetowej Ministerstwa Finansów - https://www.podatki.gov.pl/wykaz-podatnikow-vat-wyszukiwarka.
- Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 09.01.2023 r. w jeden z poniższych sposobów:
- w wersji elektronicznej e-mail: zam.publiczne@mopr.szczecin.pl
- pisemnie (osobiście, listownie) na adres: 70-323 Szczecin, ul. Gen. Wł. Sikorskiego 3
Załączniki do pobrania
Pobierz | Rozpakuj |
---|---|
Pobierz spakowane pliki | Rozpakuj pliki i pobierz |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Barbara Szczepańska | 03-01-2023 14:54 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Barbara Szczepańska | 03-01-2023 |
Ostatnia aktualizacja: | - | 03-01-2023 14:54 |