Dostawa ?opasek bezpieczeństwa? wraz ze świadczeniem usługi całodobowej opieki na odległość dla mieszkańców Miasta Szczecin w wieku 65 lat i więcej
ZAPYTANIE OFERTOWE
ZAMAWIAJĄCY:
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Szczecinie z siedzibą przy ul. Gen. Sikorskiego 3, 70-323 Szczecin, tel. 91 48 57 601, email: dsierzputowska@mopr.szczecin.pl, zaprasza do złożenia oferty cenowej na dostawę opasek bezpieczeństwa wraz ze świadczeniem usług całodobowej opieki na odległość dla mieszkańców Miasta Szczecin w wieku 65 lat i więcej w ramach Programu Ministerstwa Rodziny i Polityki Społecznej „Korpus Wsparcia Seniorów” na 2023 rok.
Przedmiot zamówienia:
Dostawa fabrycznie nowych opasek bezpieczeństwa (zakładanych na nadgarstek) wraz ze świadczeniem usług całodobowego monitoringu dla mieszkańców miasta Szczecin w wieku 65 lat i więcej.
W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia i aktywizacji 100 sztuk urządzeń. Podpisanie umowy nie wcześniej niż 16.08.2023 r., dostawa i przeszkolenie osób wskazanych przez Zamawiającego w ciągu 10 dni od daty podpisania umowy, świadczenie usługi monitoringu(całodobowej opieki na odległość) od dnia 01.09.2023 r.
W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia fabrycznie nowych 100 szt. opasek bezpieczeństwaspełniających parametry opisane w załączniku nr 1 do zapytania ofertowego oraz oznakowanych logo Ministerstwa Rodziny i Polityki Społecznej zgodnie z wytycznymi Programu „Korpus Wsparcia Seniorów” na rok 2023.
Ponadto Wykonawca zobowiązany będzie do:
- Zapewnienia stałej gotowości pracowników centrum monitoringu (ratownik medyczny, opiekun medyczny, pielęgniarka) do obsługi zgłoszeń 7 dni w tygodniu przez 24 godziny poprzez:
- przyjęcie powiadomienia alarmowego od użytkowników w sytuacji zagrożenia życia lub zdrowia, w momencie wciśnięcia przycisku alarmowego w urządzeniu mobilnym,
- natychmiastową identyfikację lokalizacji użytkownika zgłaszającego alarm i prowadzenie interwencji mającej na celu pomoc i zapewnienie użytkownikowi bezpieczeństwa,
- nawiązanie kontaktu z użytkownikiem, który wysłał sygnał alarmowy i ustalenie powodu alarmu, a jeżeli kontakt nie będzie możliwy niezwłoczne podjęcie działań interwencyjnych;
- w przypadku nawiązania kontaktu z użytkownikiem i ustaleniu stanu faktycznego podjęcie decyzjio sposobie udzielenia pomocy lub o odwołaniu alarmu;
- zapewnienie niezwłocznej i skutecznej interwencji obejmującej w razie konieczności wezwanie odpowiednich służb: policja, pogotowie ratunkowe, straż pożarna lub inne odpowiednie służby oraz udzielnie tym służbom informacji w celu udzielenia niezbędnej pomocy użytkownikowi,
- zapewnienie komunikacji głosowej/ audio z użytkownikiem do czasu udzielenia wsparcia (w tym odwołania alarmu lub do momentu przybycia wezwanych osób lub służb ratunkowych);
- Konfiguracji systemu monitoringu oraz wykonania testu łączności urządzenia przed rozpoczęciem świadczenia usług u danego użytkownika opaski w ciągu 3 dni kalendarzowych od Zgłoszenia otrzymanego przez Zamawiającego;
- Monitorowanie i obsługa zdarzeń technicznych (np. niski stan baterii, wyłączenie opaski, zdalny reset zawieszonej opaski itp. i w razie konieczności kontakt telefoniczny z użytkownikiem), natychmiastowe podejmowanie działań w celu usunięcia awarii lub usterki systemu, w tym opasek bezpieczeństwa, bieżące informowanie Zamawiającego i użytkowników opasek lub ich opiekunów o zakłóceniu działania systemu (czasie trwania awarii lub usterki i terminie jej usunięcia), w tym dla pojedynczego użytkownika - przez cały okres trwania umowy;
- Rozpoczęcie świadczenia usługi pełnego monitoringu dla każdego użytkownika opaski bezpieczeństwa w terminie nie dłuższym niż 5 dni od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego przekazania mu urządzenia;
- Dostarczenie Zamawiającemu wzoru „kart informacyjnych” (w karcie zostaną umieszczone co najmniej: informacje o użytkowniku, tj. adres zamieszkania, telefon kontaktowy, informacja o przyjmowanych lekach, informacja o stanie zdrowia, dane kontaktowe do osób wskazanych przez użytkownika) dla użytkowników opasek, wraz z klauzulą w zakresie wyrażenia zgody na objęcie usługą monitoringu oraz na przetwarzanie danych osobowych w zakresie niezbędnym do realizacji tej usługi, zgodnie z obowiązującymi przepisami;
- Wprowadzenie do bazy centrum monitoringu danych z przekazanych przez Zamawiającego „kart informacyjnych”;
- Przeszkolenie pracowników Zamawiającego oraz użytkowników z zakresu obsługi opaski oraz zasad świadczenia usługi ( Zamawiający dopuszcza szkolenie w formie online w terminie uzgodnionym z Zamawiającym);
- Zapewnienie do kontaktów z Zamawiającym w sprawach realizacji umowy przedstawiciela Wykonawcy – koordynatora;
- Przesyłanie Zamawiającemu w formie elektronicznej (z zachowaniem metod kryptograficznych) comiesięcznych raportów o ilości i rodzaju podjętych działań, w tym ilości sygnałów alarmowych.
WYMAGANIA STAWIANE WYKONAWCOM
1. Wykonawca musi dysponować centrum całodobowego monitoringu (wykonawca na załączniku nr 2 do zapytania wpisuje adres siedziby centrum ).
2. Wykonawca musi dysponować minimum 5 osobami sprawującymi całodobowy monitoring (ratowników medycznych, opiekunów medycznych lub pielęgniarek) – wykonawca na złączniku nr 2 do zapytania wskazuje liczbę posiadanych do realizacji osób.
3. Wykonawca posiada doświadczenie w świadczeniu minimum 2 usług całodobowego monitoringu (teleopieki), które wykonał lub wykonuje dla grupy co najmniej 50 osób nieprzerwanie przez co najmniej 6 miesięcy w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert (każda z usług obejmowała dostawy co najmniej 50 szt. opasek).
4. Oferowana opaska musi posiadać certyfikat w postaci znaku CE.
OCENA OFERT (wraz ze sposobem wyliczenia punktów)
- Cena (maksymalne wynagrodzenie całkowite): 65%
Najniższa cena ofertowa brutto (pozycja „Razem wartość oferty”) ___________________________________________________ x 100 x 65% cena oferty badanej (pozycja „Razem wartość oferty”)
|
|
Wykonawca może otrzymać w tym kryterium maksymalnie: 65 pkt.
2 . Dysponowanie osobami: 20%
Dodatkowa punktacja zostanie przyznana w sytuacji, gdy Wykonawca wskaże w formularzu oferty, że będzie dysponował więcej niż 5 osobami do realizacji zamówienia: Wykonawca może otrzymać w tym kryterium maksymalnie: 20 pkt. 1) za wskazanie 5 osób: 0 pkt 2) za wskazanie 6-10 osób: 10 pkt 3) za wskazanie 11 i więcej osób: 20 pkt
3. Doświadczenie Wykonawcy : 15 % Wykonawca może otrzymać w tym kryterium maksymalnie: 15pkt. 1) wykonanie 2 usług: 0 pkt 2) wykonanie 3-5 usług: 5 pkt 3) wykonanie 6 i więcej usług: 15 pkt
|
|
|
TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT
Wykonawca składa ofertę według wzoru na załączniku nr 2 do zapytania ofertowego.
Ofertę należy złożyć w formie elektronicznej mailowo na adres: dsierzputowska@mopr.szczecin.pl
w terminie: do dnia 03.08.2023 r.
Osoba do kontaktów: Dorota Sierzputowska, email:dsierzputowska@mopr.szczecin.pl
tel.91 48 57 527
Załączniki do zapytania:
Załącznik nr 1 Opis parametrów opaski
Załącznik nr 2 Wzór formularza ofertowego
Załącznik nr 3 Klauzula Informacyjna
Załączniki do pobrania
Pobierz |
---|
Pobierz spakowane pliki |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Barbara Szczepańska | 28-07-2023 11:46 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Barbara Szczepańska | 28-07-2023 |
Ostatnia aktualizacja: | - | 28-07-2023 11:46 |