Konsultacje w celu określenia stanu psychicznego osób wskazanych przez zamawiającego
Szczecin, dn. 28.12.2023r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
- Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Szczecinie zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej za przeprowadzenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego konsultacji w celu określenia stanu psychicznego osób wskazanych przez zamawiającego, w miejscu ich zamieszkania lub pobytu, w tym w mieszkaniach chronionych.
Wykonawca świadczyć będzie usługi na podstawie zgłoszeń telefonicznych lub e’mailowych (dokonywanych przez Zastępcę Dyrektora ds. Pomocy Środowiskowej, Kierowników Rejonowych Ośrodków Pomocy Rodzinie, Kierownika Działu Pomocy Osobom Bezdomnym), w czasie i terminach określonych odrębnie w uzgodnieniu z wymienionymi przedstawicielami Zamawiającego.
Wykonawca po każdej przeprowadzonej konsultacji wyda zaświadczenie o stanie zdrowia psychicznego osoby badanej, w tym również odnośnie zakwalifikowania osoby do obserwacji, badania albo leczenia psychiatrycznego, pobytu w szpitalu psychiatrycznym, domu pomocy społecznej o odpowiednim typie, lub innej właściwej ze względu na stan psychiczny placówce.
- Termin realizacji zamówienia : od dnia podpisania umowy do dnia 20.12.2024r.
- Wymagania stawiane wykonawcy:
Wykonawca powinien posiadać uprawnienia oraz odpowiednie kwalifikacje do należytego wykonania umowy. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy terminowo, zgodnie z warunkami niniejszej umowy, z najwyższą starannością i w dbałości o oczekiwania i potrzeby Zamawiającego.
- Wynagrodzenie:
Wykonawca podaje w ofercie propozycję cenową w zakresie:
- za świadczenie usług w środowisku osoby badanej:
- ………zł za pierwszą wizytę,
- ………zł za każdą kolejną wizytę,
- za świadczenie usług w mieszkaniach chronionych:
- ………zł za pierwszą wizytę,
- ………zł za kolejną wizytę.
- ………zł za konsultację z pracownikiem socjalnym w sprawie osoby ocenianej
- Rozliczenia finansowe:
Zamawiający przewiduje rozliczenia w okresach miesięcznych po otrzymaniu faktury na koniec każdego miesiąca. Rozliczenie dotyczące miesiąca grudnia 2024r. zostanie dokonane na podstawie faktury wystawionej do dnia 20.12.2024r.
- Ofertę prosimy złożyć w terminie do dnia 03.01.2024r.
- Pisemnie (osobiście, listownie) na adres: Szczecin ul. Sikorskiego 3,
- Faksem na numer: (91-48-57-601),
- W wersji elektronicznej na e-mail: zam.publiczne@mopr.szczecin.pl
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Barbara Szczepańska | 28-12-2023 15:53 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Barbara Szczepańska | 28-12-2023 |
Ostatnia aktualizacja: | - | 28-12-2023 15:53 |