Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie Szczecin

Dostawa ?opasek bezpieczeństwa? wraz ze świadczeniem usługi całodobowej opieki na odległość dla mieszkańców Miasta Szczecin w wieku 65 lat i więcej

ZAPYTANIE OFERTOWE

„Dostawa „opasek bezpieczeństwa” wraz ze świadczeniem usługi całodobowej opieki na odległość dla mieszkańców Miasta Szczecin w wieku 65 lat i więcej

 

ZAMAWIAJĄCY:

Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Szczecinie z siedzibą przy ul. Gen. Sikorskiego 3,                 70-323 Szczecin, tel. 91 48 57 601,  email: dsierzputowska@mopr.szczecin.pl, zaprasza do złożenia oferty cenowej na dostawę opasek bezpieczeństwa wraz ze świadczeniem usług całodobowej opieki na odległość dla mieszkańców Miasta Szczecin w wieku 65 lat i więcej w ramach Programu Ministerstwa Rodziny i Polityki Społecznej „Korpus Wsparcia Seniorów” na 2023 rok. 

 

Przedmiot zamówienia:

Dostawa fabrycznie nowych opasek bezpieczeństwa (zakładanych na nadgarstek) wraz ze świadczeniem usług całodobowego monitoringu dla mieszkańców miasta Szczecin w wieku 65 lat i więcej.

W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia i aktywizacji 100 sztuk urządzeń. Podpisanie umowy nie wcześniej niż 16.08.2023 r., dostawa i przeszkolenie osób wskazanych przez Zamawiającego w ciągu 10 dni od daty podpisania umowy, świadczenie usługi monitoringu(całodobowej opieki na odległość) od dnia 01.09.2023 r.

W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia  fabrycznie nowych 100 szt. opasek bezpieczeństwaspełniających parametry opisane w załączniku nr 1 do zapytania ofertowego oraz oznakowanych logo Ministerstwa Rodziny i Polityki Społecznej zgodnie z wytycznymi Programu „Korpus Wsparcia Seniorów” na rok 2023.

Ponadto Wykonawca zobowiązany będzie do:

  1. Zapewnienia stałej gotowości pracowników centrum monitoringu (ratownik medyczny, opiekun medyczny, pielęgniarka)  do obsługi zgłoszeń 7 dni w tygodniu przez 24 godziny poprzez:
  1. przyjęcie powiadomienia alarmowego od użytkowników w sytuacji zagrożenia życia lub zdrowia, w momencie wciśnięcia przycisku alarmowego w urządzeniu mobilnym,
  2. natychmiastową identyfikację lokalizacji użytkownika zgłaszającego alarm i prowadzenie interwencji mającej na celu pomoc i zapewnienie użytkownikowi bezpieczeństwa,
  3. nawiązanie kontaktu z użytkownikiem, który wysłał sygnał alarmowy i ustalenie powodu alarmu, a jeżeli kontakt nie będzie możliwy niezwłoczne podjęcie działań interwencyjnych;
  4. w przypadku nawiązania kontaktu z użytkownikiem i ustaleniu stanu faktycznego podjęcie decyzjio sposobie udzielenia pomocy lub o odwołaniu alarmu;
  5. zapewnienie niezwłocznej i skutecznej interwencji obejmującej w razie konieczności wezwanie odpowiednich służb: policja, pogotowie ratunkowe, straż pożarna lub inne odpowiednie służby oraz udzielnie tym służbom informacji w celu udzielenia  niezbędnej pomocy użytkownikowi,
  6. zapewnienie komunikacji głosowej/ audio z użytkownikiem do czasu udzielenia wsparcia (w tym odwołania alarmu lub do momentu przybycia wezwanych osób lub służb ratunkowych);
  1. Konfiguracji systemu monitoringu oraz wykonania testu łączności urządzenia przed rozpoczęciem świadczenia usług u danego użytkownika opaski w ciągu 3 dni kalendarzowych od Zgłoszenia otrzymanego przez Zamawiającego;
  2. Monitorowanie i obsługa zdarzeń technicznych (np. niski stan baterii, wyłączenie opaski, zdalny reset zawieszonej opaski itp. i w razie konieczności kontakt telefoniczny z użytkownikiem), natychmiastowe podejmowanie działań w celu usunięcia awarii lub usterki systemu, w tym opasek bezpieczeństwa, bieżące informowanie Zamawiającego i użytkowników opasek lub ich opiekunów o zakłóceniu działania systemu (czasie trwania awarii lub usterki i terminie jej usunięcia), w tym dla pojedynczego użytkownika - przez cały okres trwania umowy;
  3. Rozpoczęcie świadczenia usługi pełnego monitoringu dla każdego użytkownika opaski bezpieczeństwa w terminie nie dłuższym niż 5 dni od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego przekazania mu urządzenia;
  4. Dostarczenie Zamawiającemu wzoru „kart informacyjnych” (w karcie zostaną umieszczone co najmniej: informacje o użytkowniku, tj. adres zamieszkania, telefon kontaktowy, informacja o przyjmowanych lekach, informacja o stanie zdrowia, dane kontaktowe do osób wskazanych przez użytkownika) dla użytkowników opasek, wraz z klauzulą w zakresie wyrażenia zgody na objęcie usługą monitoringu oraz na przetwarzanie danych osobowych w zakresie niezbędnym do realizacji tej usługi, zgodnie z obowiązującymi przepisami;
  5. Wprowadzenie do bazy centrum monitoringu danych z przekazanych przez Zamawiającego „kart informacyjnych”;
  6. Przeszkolenie pracowników Zamawiającego oraz użytkowników z zakresu obsługi opaski oraz zasad świadczenia usługi ( Zamawiający dopuszcza szkolenie w formie online w terminie uzgodnionym z Zamawiającym);
  7. Zapewnienie do kontaktów z Zamawiającym w sprawach realizacji umowy przedstawiciela Wykonawcy – koordynatora;
  8. Przesyłanie Zamawiającemu w formie elektronicznej (z zachowaniem metod kryptograficznych) comiesięcznych raportów o ilości i rodzaju podjętych działań, w tym ilości sygnałów alarmowych.

 

WYMAGANIA STAWIANE WYKONAWCOM

 

1.  Wykonawca musi dysponować centrum całodobowego monitoringu (wykonawca na załączniku nr 2 do zapytania wpisuje adres siedziby centrum ).

2.  Wykonawca musi dysponować minimum 5 osobami  sprawującymi  całodobowy monitoring (ratowników medycznych, opiekunów medycznych lub pielęgniarek) – wykonawca na złączniku nr 2 do zapytania wskazuje liczbę posiadanych do realizacji osób.

3.  Wykonawca posiada doświadczenie w świadczeniu minimum 2 usług całodobowego monitoringu (teleopieki), które wykonał lub wykonuje dla grupy co najmniej 50 osób nieprzerwanie przez co najmniej 6 miesięcy w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert (każda z usług obejmowała dostawy co najmniej 50 szt. opasek).

4.  Oferowana opaska musi posiadać certyfikat w postaci znaku CE.

 

 

 

 

 

 

OCENA OFERT (wraz ze sposobem wyliczenia punktów)

 

  1. Cena (maksymalne wynagrodzenie całkowite): 65%

 

 

Najniższa cena ofertowa brutto (pozycja „Razem wartość oferty”)

__________________________­­­­­­­­­­­_________________________   x 100 x 65%

cena oferty badanej (pozycja „Razem wartość oferty”)

 

 

 

 

Wykonawca może otrzymać w tym kryterium maksymalnie: 65 pkt.

 

          2 . Dysponowanie osobami: 20%

 

Dodatkowa punktacja zostanie przyznana w sytuacji, gdy Wykonawca wskaże w formularzu oferty, że będzie dysponował więcej niż 5 osobami do realizacji zamówienia:

Wykonawca może otrzymać w tym kryterium maksymalnie: 20 pkt.

1) za wskazanie  5 osób: 0 pkt

2) za wskazanie 6-10 osób: 10 pkt

3) za wskazanie 11 i więcej osób: 20 pkt

 

          3. Doświadczenie Wykonawcy : 15 %

Wykonawca może otrzymać w tym kryterium maksymalnie: 15pkt.

1) wykonanie 2 usług: 0 pkt

2) wykonanie 3-5 usług: 5 pkt

3) wykonanie 6 i więcej usług: 15 pkt

 

 

TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT

 

Wykonawca składa ofertę według wzoru na załączniku nr 2 do zapytania ofertowego.

 

Ofertę należy złożyć w formie elektronicznej mailowo na adres: dsierzputowska@mopr.szczecin.pl

w terminie: do dnia 03.08.2023 r.

 

Osoba do kontaktów: Dorota Sierzputowska, email:dsierzputowska@mopr.szczecin.pl

tel.91 48 57 527

 

 

Załączniki do zapytania:

Załącznik nr 1 Opis parametrów opaski

Załącznik nr 2 Wzór formularza ofertowego

Załącznik nr 3 Klauzula Informacyjna

 

Załączniki do pobrania

Pobierz Rozpakuj
Pobierz spakowane pliki Rozpakuj pliki i pobierz

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Barbara Szczepańska 28-07-2023 11:46
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Barbara Szczepańska 28-07-2023
Ostatnia aktualizacja: - 28-07-2023 11:46