Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie Szczecin

Świadczenie usług mycia zewnętrznego w myjniach samoobsługowych samochodów będących w dyspozycji Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Szczecinie

SOKON.2110 – 1.2025.BK

ZAPYTANIE OFERTOWE

Zwracam się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej na usługę mycia zewnętrznego w myjniach samoobsługowych samochodów będących w dyspozycji Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Szczecinie:

  1. typu „bus” o wysokości do 260 cm, w ilości 16 sztuk;
  2. osobowych w ilości 4 sztuk.

Przewidywana łączna ilość usług mycia dla wszystkich samochodów to ok. 175 myć, uzależniona od ceny jednej usługi, przy czym wskazane ilości usług mają charakter szacunkowy, a faktyczna ilość usług będzie zależna od rzeczywistych potrzeb zamawiającego.

  1. W ofercie należy podać cenę brutto za jeden pełny cykl mycia nie krótszy niż:
  1. 15 minut dla jednego samochodu typu „bus”;
  2. 10 minut dla jednego samochodu osobowego;
  1. Myjnia, powinna dysponować minimum takimi funkcjami jak:
  1. mycie z użyciem odpowiedniego środka czyszczącego;
  2. mycie z użyciem szczotki;
  3. spłukiwanie;
  4. nabłyszczanie/woskowanie;
  1. Mycie samochodu w jednym pełnym cyklu powinno obejmować swobodne używanie ww. funkcji;
  2. Środki czyszczące użyte do wykonywania usług, nie powinny pozostawiać przebarwień ani powodować odkształceń i być adekwatne do rodzaju czyszczonej powierzchni;
  3. Zamawiający wymaga, aby usługi będące przedmiotem zamówienia były wykonywane w siedzibie Wykonawcy:
  1. posiadającej niezbędną infrastrukturę do realizacji przedmiotu zamówienia;
  2. położonej w granicach administracyjnych lewobrzeżnej części Miasta Szczecina;
  3. czynnej co najmniej w następujących przedziałach czasowych: poniedziałek - piątek od godz. 8.00 do godz. 18.00;

       6.Wykonawca, w ramach realizacji zamówienia, zobowiązany będzie do przyjmowania samochodów Zamawiającego poza kolejnością;

       7. Zamawiający wymaga udostępnienia usług mycia bezpośrednio przez pracownika myjni. Osoba korzystająca z usług Wykonawcy, w imieniu Zamawiającego, zobowiązana będzie każdorazowo do potwierdzenia własnym czytelnym podpisem faktu wykonania usługi;

       8.Wykonawca w ofercie powinien uwzględnić wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia;

       9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do korzystania z usługi mycia samochodów przez cały czas trwania umowy lub do wyczerpania środków finansowych, które Zamawiający przeznacza na realizację przedmiotu umowy w zależności od tego, które zdarzenie wystąpi jako pierwsze;

       10. Zamawiający zastrzega sobie prawo realizacji usług zgodnie z jego potrzebami oraz dokonywanie zmian w wykazie samochodów. Nie wykorzystanie pełnej puli usług oraz dokonywanie zmian w wykazie samochodów, nie może powodować zmiany w zakresie cen wynikających z oferty Wykonawcy ani innych roszczeń Wykonawcy;

        11. Podane przez Zamawiającego planowane ilości myć samochodów zostały przyjęte wyłącznie do wyliczenia przez Wykonawcę ceny oferty oraz wyboru oferty najkorzystniejszej. Ilość zlecanych myć samochodów wynikać będzie z rzeczywistych potrzeb Zamawiającego w tym zakresie. Wykonawca nie będzie rościł żadnych praw w przypadku, gdy Zamawiający zleci usługi o wartości mniejszej niż kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia;

       12. Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia wizji lokalnej obiektu (myjni) Wykonawcy, przed rozstrzygnięciem zapytania ofertowego, celem sprawdzenia wymaganych warunków u Wykonawcy, który będzie realizował zamówienie. Termin wizji lokalnej zostanie uprzednio uzgodniony z Wykonawcą;

        13. Prowadzone postępowanie nie stanowi przetargu w rozumieniu Kodeksu cywilnego ani ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający nie jest zobligowany do wyboru jakiejkolwiek oferty, a złożenie oferty nie stanowi podstawy do wystąpienia z jakimikolwiek roszczeniami wobec Zamawiającego ze strony podmiotu, który złożył ofertę;

         14. Zamawiający nie będzie udzielał zaliczek na realizację zamówienia;

         15. Rozliczenia wykonanej usługi będą dokonywane w okresach miesięcznych, a płatność nastąpi przelewem po upływie 14 dni, po otrzymaniu prawidłowo wystawionej faktury;

         16.Wykonawca musi znajdować się w wykazie podmiotów zarejestrowanych jako podatnicy VAT, niezarejestrowanych oraz wykreślonych i przywróconych do rejestru VAT, na stronie internetowej Ministerstwa Finansów - https://www.podatki.gov.pl/wykaz-podatnikow-vat-wyszukiwarka;

          17. Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 24.01.2025 r. w jeden z poniższych sposobów:

  1. w wersji elektronicznej e-mail: bklamzynski@mopr.szczecin.pl;
  2. osobiście, pisemnie w siedzibie Sekcji ds. Obsługi Komunikacyjnej Osób z Niepełnosprawnością, przy ul. Strzałowskiej 9, 71-730 Szczecin.

 

Załączniki do pobrania

Pobierz
Pobierz spakowane pliki

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Agata Dobrowolska 21-01-2025 14:33
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Agata Dobrowolska 21-01-2025
Ostatnia aktualizacja: - 21-01-2025 14:33