Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie Szczecin

Kompleks szkoleń na ratowników wodnych dla uczestników projektu ?UKRAINA BLIŻEJ NAS"

                                                                                                                           Szczecin, dnia 29.09.2023r.

                                                                                                         

                                                                                                               Wykonawcy

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

  1. Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Szczecinie zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej na „Kompleks szkoleń na ratowników wodnych dla uczestników projektu „UKRAINA BLIŻEJ NAS” dla 10 uczestników projektu wskazanych przez Zamawiającego.
  2. Przedmiotem zamówienia jest usługa kompleksu szkoleń na ratowników wodnych dla obywateli Ukrainy będących uczestnikami projektu „UKRAINA BLIŻEJ NAS” nr RPZP.07.06.00-32-P015/22 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020, Oś Priorytetowa 7 Włączenie społeczne, Działanie 7.6 Wsparcie rozwoju usług społecznych świadczonych w interesie ogólnym, pod nazwą: „Kompleks szkoleń na ratowników wodnych dla uczestników projektu „UKRAINA BLIŻEJ NAS”.
  3. Kompleks szkoleń musi obejmować:

- przeprowadzenie szkolenia teoretycznego i praktycznego ratownika wodnego wraz z egzaminem i wydaniem zaświadczenia, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia z dnia 21 czerwca 2012 r. w sprawie szkoleń w ratownictwie wodnym (Dz. U. z 2012 r. poz. 747);

- przeprowadzenie kursu w zakresie kwalifikowanej pierwszej pomocy wraz z egzaminem i wydaniem zaświadczenia, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 19 marca 2007 r. w sprawie kursu w zakresie kwalifikowanej pierwszej pomocy (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 411);

- przeprowadzenie kursu na sternika motorowodnego wraz z egzaminem i wydaniem patentu zgodnie z rozporządzeniem Ministra Sportu i Turystyki z dnia 9 kwietnia 2013 r. w sprawie uprawiania turystyki wodnej (Dz. U. z 2013 r. poz. 460);

celem nabycia przez uczestników projektu niezależnych od siebie kompetencji i umiejętności niezbędnych do uzyskania uprawnień w zakresie: ratownictwa wodnego; kwalifikowanej pierwszej pomocy; sternika motorowodnego; jak również celem spełnienia przez uczestników projektu wymagań przewidzianych dla ratowników wodnych, zgodnie z przepisami art. 15a ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 714 ze zm.).

  1. Kompleks szkoleń  musi odbyć się w następującym terminie: do dnia 11.12.2023 r. - według programu i harmonogramu przekazanego przez Wykonawcę i zaakceptowanego przez Zamawiającego.
  2. Wykonawca zobowiązany jest dysponować kadrą gwarantującą należytą realizację przedmiotu zamówienia, w szczególności posiadającą odpowiednie doświadczenie i kwalifikacje do przeprowadzenia kompleksu szkoleń i zorganizowania egzaminów zgodnie z przepisami określonymi w pkt 3.
  3. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić serwis kawowy w miejscu prowadzenia zajęć teoretycznych. Serwis kawowy musi obejmować co najmniej: kawę, herbatę, drobne słone lub słodkie przekąski typu ciasteczka, paluszki, cukier, mleko bądź śmietankę, wodę mineralną gazowaną i niegazowaną wraz z kubkami jednorazowymi przeznaczonymi do napojów gorących, jak i zimnych, czajnik/termos/zaparzacz/warnik z wodą do zaparzenia kawy/herbaty, łyżeczki/mieszadełka, w ilości co najmniej odpowiadającej liczbie uczestników szkolenia. Wykonawca musi zapewnić każdego dnia szkolenia serwis kawowy w trybie ciągłym.
  4. Liczba godzin zajęć przypadająca na jednego uczestnika projektu w ramach kompleksu szkoleń powinna wynosić łącznie 145 godzin zegarowych (Uwaga: 1 godzina zegarowa = 45 minut zajęć dydaktycznych + 15 minut przerwy, chyba że przepisy odrębne przewidują inaczej), w tym:

- 63 godziny dla szkolenia teoretycznego i praktycznego ratownika wodnego,

- 66 godzin dla kursu w zakresie kwalifikowanej pierwszej pomocy,

- 16 godzin dla kursu na sternika motorowodnego.

  1. Pozostałe wymagania związane z terminem realizacji kompleksu szkoleń zostały ujęte w warunkach umowy.
  2. Kompleks szkoleń zostanie przeprowadzony w formie stacjonarnej, w udostępnionych przez wykonawcę salach szkoleniowych, ćwiczeniowych jak również w innych obiektach lub miejscach, zgodnie z przepisami określonymi w pkt. 3.  
  3. Wykonawca w celu prawidłowej realizacji szkoleń zapewni do wykorzystania przez uczestników projektu odpowiednią bazę dydaktyczną, w tym w szczególności:
  1. sale dydaktyczne (wykładowe lub seminaryjne, ćwiczeniowe) do realizacji zajęć teoretycznych, wyposażone w odpowiednią ilość stanowisk, sprzęt multimedialny oraz ćwiczeniowy;
  2. swobodny dostęp do pomieszczeń sanitarno-higienicznych (tj. WC, umywalka wraz z dostępem do ciepłej wody) w budynku, w którym odbywają się zajęcia;
  3. dostęp do niezbędnych środków czystości (tj. papier toaletowy, mydło do rąk, ręczniki papierowe, płyn do dezynfekcji rąk);
  4. obiekty do realizacji zajęć praktycznych (pływalnie, odpowiednie akweny, zbiorniki wodne);

- zgodnie z przepisami określonymi w pkt. 3 i programami ramowymi przewidzianymi w tych przepisach.

  1. Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia uczestników szkolenia w materiały dydaktyczne, środki, sprzęt i inne wyposażenie niezbędne do prawidłowej realizacji kompleksu szkoleń w zakresie teoretycznym i praktycznym, zgodnie z przepisami określonymi w pkt. 3 i programami ramowymi przewidzianymi w tych przepisach.
  2. Każdy uczestnik szkolenia, musi otrzymać na własność komplet materiałów dydaktycznych zawierający wyczerpujące materiały szkoleniowe obejmujące zakres tematyczny przedmiotu zamówienia (w tym także przybory: długopis, zakreślacz i notes minimum 50-kartkowy). Komplet materiałów dydaktycznych, należy przekazać uczestnikowi szkolenia w dniu, w którym osoba ta przystąpiła do szkolenia (przed rozpoczęciem zajęć).
  3. Materiały w formie drukowanej muszą być połączone ze sobą (np. zbindowane, zszyte, oprawione, w formie skoroszytu itp.). Uczestnicy szkoleń mogą dostać elektroniczną wersję wcześniej przekazanych materiałów szkoleniowych (np. zamieszczoną na pamięci USB (Pendrive). Nie dopuszcza się przekazania materiałów szkoleniowych uczestnikom szkolenia wyłącznie w formie elektronicznej.
  4. Wszelkie materiały dydaktyczne, które na własność otrzyma uczestnik szkolenia muszą być, czytelne, nowe, nieużywane, estetycznie wykonane, adekwatne do treści szkolenia, zgodne z obowiązującym stanem prawnym oraz dobre jakościowo.
  5. Wykonawca udzieli uczestnikom wszelkich niezbędnych wskazówek organizacyjnych związanych z terminowym przystąpieniem przez nich do egzaminów w ramach kompleksu szkoleń, w tym w szczególności o miejscu i godzinie egzaminu oraz o warunkach, sposobie i trybie przeprowadzenia egzaminu oraz sposobie dokonywania oceny egzaminu i jej weryfikacji, zgodnie z przepisami określonymi w pkt. 3.
  6.  Wykonawca dopełnieni wszelkich formalności i pokryje koszty związane z umożliwieniem uczestnikom przystąpienia na terenie Miasta Szczecin do egzaminów w ramach kompleksu szkoleń i uzyskania stosownych certyfikatów, zaświadczeń, patentów, w tym w szczególności pokryje za uczestników opłaty za przystąpienie do egzaminu i za wydanie dokumentów potwierdzających uzyskanie kompetencji lub kwalifikacji.
  7. Nie dopuszcza się pobierania od uczestników szkolenia jakichkolwiek opłat za środki, wyposażenie, materiały dydaktyczne wykorzystywane podczas realizacji kompleksu szkoleń, za przystąpienie do egzaminów i za wydanie certyfikatów/zaświadczeń/patentów.
  8. Wykonawca zapewni objęcie uczestników kompleksu szkoleń stosownym ubezpieczeniem od następstw nieszczęśliwych wypadków na czas trwania szkoleń. Kserokopię polisy wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zamawiającemu.
  9. Wykonawca zapewni koordynatora, do którego obowiązków należy w szczególności:
  1. przywitanie uczestników kompleksu szkoleń i rozpoczęcie szkoleń;
  2. przygotowywanie sal szkoleniowych, zorganizowanie obiektów niezbędnych do przeprowadzenia szkoleń praktycznych,
  3. dopilnowanie przestrzegania harmonogramu szkoleń ustalonego z zamawiającym;
  4. bieżące informowanie uczestników szkoleń o ewentualnych zmianach w harmonogramie;
  5. przygotowanie oraz przekazanie na własność każdemu uczestnikowi szkolenia, materiałów dydaktycznych określonych w zapytaniu ofertowym;
  6. dopilnowanie przygotowania oraz przekazania uczestnikom środków, sprzętu i wyposażenia niezbędnych do zajęć praktycznych;
  7. przygotowanie serwisu kawowego i poczęstunku oraz uzupełnianie produktów wchodzących w skład serwisu i poczęstunku, zgodnie z wymogami zamawiającego,
  8. monitorowanie obecności uczestników na szkoleniach;
  9. informowanie zamawiającego o nieobecnościach, rezygnacji z uczestnictwa w szkoleniach oraz wszelkich innych istotnych dla kompleksu szkoleń zdarzeniach;
  10. nadzór nad prowadzeniem dziennika zajęć;
  11. przeprowadzenie ankiet wśród uczestników kompleksu szkoleń;
  12. przekazanie uczestnikom kompleksu szkoleń oryginałów certyfikatów/zaświadczeń/patentów i/lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kompetencji, umiejętności lub kwalifikacji; na warunkach określonych w umowie;
  13. prowadzenie rejestru przekazanych materiałów dydaktycznych oraz przekazanych certyfikatów/zaświadczeń/patentów i/lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkoleń i uzyskanie kompetencji, umiejętności lub kwalifikacji, na warunkach określonych w umowie;
  14. nadzór nad zapewnieniem wysokiego poziomu obsługi uczestników szkoleń;
  15. stały kontakt z uczestnikami szkoleń/osobami wyznaczonymi przez zamawiającego do nadzoru nad realizacją umowy, w sprawach organizacyjnych i szkoleniowych, w szczególności przyjmowanie uwag i zgłoszeń od uczestników szkoleń od momentu rozpoczęcia do dnia zakończenia szkolenia;
  16. udzielanie wszelkich informacji i udostępnianie dokumentów dotyczących realizowanych szkolenia zamawiającemu (w tym w trakcie wizyt monitorujących zamawiającego);
  17. stały kontakt z przedstawicielem Zamawiającego – telefoniczny/mailowy/ osobisty;
  18. dopełnienie wszelkich formalności związanych z umożliwieniem uczestnikom przystąpienia do egzaminów  i uzyskania certyfikatów/zaświadczeń/patentów zgodnie z przepisami określonymi w pkt 3.
  1. Zamawiający nie dopuszcza łączenia funkcji osoby prowadzącej kurs z funkcją koordynatora.
  2. Funkcję koordynatora może pełnić więcej niż jedna osoba. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić taką liczbę koordynatorów, aby ich łączny zakres zadań, obejmował obowiązki, o których mowa w pkt 19.
  3. O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który posiada aktualny wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych, prowadzony przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę wykonawcy, zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 735 ze zm.).
  4. Termin wykonania zamówienia: w terminie od dnia podpisania umowy ale nie wcześniej niż od dnia 9 października 2023 r. do dnia 11 grudnia 2023 r.
  5. Płatność: przelewem w terminie 14 dni od otrzymania przez zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury po zakończeniu kompleksu szkoleń.
  6.  Ofertę należy złożyć w terminie do dnia – 06.10.2023r.

 

a) pisemnie(osobiście, listownie ) na adres Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Szczecinie

     ul. Gen. Sikorskiego 3, 70-323 Szczecin;

b) w formie elektronicznej na adres email: zam.publiczne@mopr.szczecin.pl.

 

Wykonawca podaje w ofercie cenę  jednostkową brutto za udział jednego uczestnika w kompleksie szkoleń na ratownika wodnego”. Cena musi m.in. obejmować koszt:

- przeprowadzenia  szkolenia teoretycznego i praktycznego ratownika wodnego wraz z egzaminem i wydaniem zaświadczenia, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia z dnia 21 czerwca 2012 r. w sprawie szkoleń w ratownictwie wodnym (Dz. U. z 2012 r. poz. 747);

- przeprowadzenia kursu w zakresie kwalifikowanej pierwszej pomocy wraz z egzaminem i wydaniem zaświadczenia, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 19 marca 2007 r. w sprawie kursu w zakresie kwalifikowanej pierwszej pomocy (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 411);

- przeprowadzenia kursu na sternika motorowodnego wraz z egzaminem i wydaniem patentu zgodnie z rozporządzeniem Ministra Sportu i Turystyki z dnia 9 kwietnia 2013 r. w sprawie uprawiania turystyki wodnej (Dz. U. z 2013 r. poz. 460)

Następnie cenę jednostkową mnoży przez liczbę uczestników. Tak obliczoną kwotę wpisuje w pozycji wartość brutto. Kwota z pozycji wartość brutto będzie podlegała ocenie w kryterium cena.

 

  1.   Oferty złożyli następujący wykonawcy:

Lp.

Nazwa i adres Wykonawcy

Cena brutto

1.

Polski Instytut Rozwoju Kultury Fizycznej i Sportu

ul. Kopernika 5

38-200 Jasło

34 500,00 zł

2.

Wodne Ochotnicze Pogotowie Ratunkowe Województwa Zachodniopomorskiego

Ul. Mickiewicza 18

70-383 Szczecin

34 000,00 zł

 

Załączniki do pobrania

Pobierz Rozpakuj
Pobierz spakowane pliki Rozpakuj pliki i pobierz

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Barbara Szczepańska 29-09-2023 14:22
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Barbara Szczepańska 29-09-2023
Ostatnia aktualizacja: Barbara Szczepańska 17-10-2023 14:03