Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie Szczecin

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia na świadczenie usług opiekuńczych dla klientów Rejonowego Ośrodka Pomocy Rodzinie Prawobrzeże w Szczecinie

Szczecin: Świadczenie usług opiekuńczych dla klientów Rejonowego Ośrodka Pomocy Rodzinie Prawobrzeże w Szczecinie

Numer ogłoszenia: 441658 - 2013; data zamieszczenia: 30.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie, ul. Gen. Sikorskiego 3, 70-323 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 48 50 563, faks 091 48 57 603.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług opiekuńczych dla klientów Rejonowego Ośrodka Pomocy Rodzinie Prawobrzeże w Szczecinie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem umowy jest świadczenie usług opiekuńczych dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie - Prawobrzeże w Szczecinie, w miejscu zamieszkania Klienta, przez Wykonawcę lub osoby przez niego wskazane. Koncepcja wykonania usług (Koncepcja), stanowi integralną część umowy. Świadczenie usług opiekuńczych w podstawowym zakresie obejmuje czynności określone w załączniku nr 1 do umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zmian w podstawowym zakresie Usług, będących przedmiotem umowy. Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia Usług zgodnie z Koncepcją. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić świadczenie Usług, przez osoby biegle władające językiem polskim i mogące świadczyć te usługi na terenie Rzeczypospolitej Polskiej na podstawie umowy o pracę, cywilnoprawnych form zatrudnienia lub umowy o wykonywaniu świadczeń przez wolontariusza zgodnie z przepisami ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (tekst jednolity: Dz. U z 2010 r. Nr 234 poz. 1536). Osoby świadczące Usługi winny posiadać dokument potwierdzający prawo do świadczenia usług w imieniu Wykonawcy (np. identyfikator zawierający co najmniej: imię i nazwisko, zdjęcie, adres Wykonawcy, pieczęć Wykonawcy z podpisem osoby wydającej identyfikator). Wykonawca zapewnia osobom wykonującym Usługi odpowiedni instruktaż, przekazuje niezwłocznie wytyczne dotyczące realizacji Usług wynikających z umowy i Koncepcji, w tym stale monitoruje i przekazuje uwagi dotyczące jakości realizowanych Usług, informuje o zgłaszanych w trakcie wykonywania Umowy zaleceniach i wskazówkach Zamawiającego oraz zapewnia niezbędne środki ochrony osobistej (np. jednorazowe rękawiczki ochronne, maseczki, odzież), o ile w danym przypadku będą potrzebne. Osoby wskazane do świadczenia Usług muszą posiadać stan zdrowia umożliwiający wykonywanie czynności związanych z zakresem Usług. W przypadku zmiany przepisów prawa, określających wymagania w zakresie przygotowania zawodowego osób wykonujących Usługi w imieniu Wykonawcy, Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić świadczenie tych usług przez osoby spełniające wymogi. Za działania osób wykonujących Usługi na zlecenie Wykonawcy, Wykonawca odpowiada jak za działania własne..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.21.00-0.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Pomoc Opieka Pielęgnacja V.R. Bożyk - spółka cywilna, ul. Zegadłowicz 11G, 71-370 Szczecin - Pilchowo, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia(bez VAT): 89115,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty:89115,00
  • Oferta z najniższą ceną: 89115,00/ Oferta z najwyższą ceną:89115,00
  • Waluta:PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych(Dz. U. z 2013r., poz. 907 z późniejszymi zmianami) zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia. W związku ze znacznym wzrostem ilości godzin usług opiekuńczych zamawiający nie mógł przewidzieć, że umowy zawarte w trybie przetargu nieograniczonego jak i w trybie z wolnej ręki -uzupełniająca -zostaną tak szybko zrealizowane. Nowa procedura została wszczęta, jednak na dzień 1 października nie było rozstrzygnięcia. W związku z koniecznością ciągłego świadczenia usług opiekuńczych dla klientów MOPR konieczne było zawarcie umowy w trybie z wolnej ręki zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt3 w celu ich zabezpieczenia. 

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Anna Sankowska 30-10-2013 08:49
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Anna Sankowska 30-10-2013
Ostatnia aktualizacja: - 30-10-2013 08:49